Irc-gallerian naurettavimmat yhteisöt
Muistan kuinka 12-vuotiaana moni luokkalaisistani kuului yhteisöön "KTPJPPJSSP" Eli kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä ja sekin sulaa pois" tai "Pannaanko menemään tai mennäänkö panemaan"
Muistellaan vanhoja, nyt saa nolata myös itsensä :D
Kommentit (22)
Kaikki "oon ____ eli oon saletisti hot"
Näitä oli miljoona erilaista
Kuumimmat yhteisöt 2005: Ota chilllisti dokaa villisti, Suomi suomalaisille, Mul on mese, Apulanta, Amispop never stop
Apua mikä häpeäntunne tulee kun muistelee omaa ja kaverien nuoruutta :D
*nikkitähän* -murut, olen paras äiti maailmassa lapselleni, kiitos 19.30-20.00...
Itse kuuluin johonki "Vittu ku Hemuli pölli hattivattien ilmapuntarin"-ryhmään...
Rantakuntoon 2015, mini kuuluu tähän vuonna 2006, miten mahtoi käydä😁
Sul on farkku eli oot saletisti varattu
Jokun vittukunMufasakuoli, en muista tarkoitusta :D
"Ei seksiä ennen avioliittoa". Joopa joo...
"Anteeks annan mutta ikinä en unohda"
"Ankaraa heviletin kasvatusta"
"Sun vaatteet näyttäs paremmalta mun lattialla"
"Mielikuvitusta"
"Oh fuck it's monday"
Aika moni tuttuni kuului "sä et tiedä puoliakaan" yhteisöön. Tuolloin en asiaa pahemmin miettinyt, mutta nyt lähinnä naurattaa, että mitä tuo jonkun 13-14 vuotiaan kohdalla tarkoitta :D
Itse en onneksi kuulunut irc-galleriaan (en varmaan kykenisi elämään sen häpeän kanssa), mutta stalkkasin siellä meidän koululaisia. Nolottaa vähän sekin kyllä...
Turhimpi oli kaikki nämä "JeNtZkUn MuRuT <3"
Huonot arvosanat kertovat että on muutakin elämää!
"Kuuluu yleissivistykseen tietään missä *mikä vaan perähikiä paikkakunta* sijaitsee".
Kuuluin "voin antaa anteeks mutta en koskaan unohda" ja "voin unohtaa mutta en koskaan anna anteeks" yhteisöihin.