Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita keksitty provosi tähän ketjuun (lyhyesti), niin ei tarvitse aloittaa omaa ketjua!

Vierailija
23.09.2016 |

Muut voivat sitten peukuttaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, kakkasin sänkyyn. Nyt on mies suuttunut...

Vierailija
2/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä noin voi tehdä, koska provo elää toisten kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi suuttui, kun tyttäreni 22 v. alkoi seurustella 40-vuotiaan miehen kanssa, jolla on Kånken-reppu.

Vierailija
4/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt taaskaan naista baarista, vaikka tarjosin vesilasillisen. Naiset ovat pinnallisia ja etsivät vain oman elintasonsa kohottajaa!

Vierailija
5/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen paneskelee nykyään Martti Ahtisaaren kanssa, lisäksi salasuhde Tarja Haloseen. Ja Jennillä on 3 salalasta jotka vääntänyt yhden jokaisella levyntekotauollaan. 

Vierailija
6/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestin niin, ettei miehen lapsi saa perintöä ollenkaan.

Vierailija
7/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei saa haukkua maahanmuuttajia?

Vierailija
8/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Saan pojan, toivoin tyttöä! Pojat on kauheita rääkyjiä. En kestä tätä!

Vierailija
9/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aivan hirveä olo, huomasin, että olen hukannut lottokupongin ja viime arvonnassa olisin voittanut PÄÄPALKINNON!!!!!!! Olen lotonnut samaa riviä jo vuosikausia, joten muistan numerot, mikä pahinta miehenikin muistaa numerot ja on tulossa ulkomaan matkalta ja huomannut netissä voittonumerot. En ole uskaltanut vielä paljastaa, että voittokuponki on hävinnyt ja  nyt KAUHULLA odotan mieheni saapumista. Olen käynyt koko huushollin läpi, kaikki laukut, taskut, laatikot. En saa unta, epäilen, että lottokuponki putosi laukustani baarin vessaan, kun olin toissa iltana vähän hakemassa lohtua yksinäisyyteeni. Siis todella kärsin, vapisen ja olen saamassa HERMOROMAHDUKSEN !!!! :(

Vierailija
10/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on vain miehen ja naisen välinen Jumalan siunaama juttu, on epäreilua meitä heteroita kohtaan että kaikenmaailman homot pääsevät tasa-arvoisiksi oikeuden nimissä. Minun avioliittoni on pyhä, heidän ei! Jumala kyllä rankaisee vielä kaikkia, jotka hyväksyvät homoliitot! 

Vierailija
11/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui vielä sanoa, että homojen adoptio-oikeus on väärin! On sairasta, jos lapsella on kaksi samaa sukupuolta olevaa "vanhempaa". Yhteiskunta kieroutuu ja helvetti laskeutuu maan päälle. 

Yksinhuoltajaperheet eivät liity tähän asiaan mitenkään, sillä siihen ei liity homous, joka on syntiä. 

Vierailija
12/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tiskasi ja irroitti tarran Niiskuneidin synttärit -mukistani. Mitä pyydän korvaukseksi?

Vierailija
13/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
14/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aivan hirveä olo, huomasin, että olen hukannut lottokupongin ja viime arvonnassa olisin voittanut PÄÄPALKINNON!!!!!!! Olen lotonnut samaa riviä jo vuosikausia, joten muistan numerot, mikä pahinta miehenikin muistaa numerot ja on tulossa ulkomaan matkalta ja huomannut netissä voittonumerot. En ole uskaltanut vielä paljastaa, että voittokuponki on hävinnyt ja  nyt KAUHULLA odotan mieheni saapumista. Olen käynyt koko huushollin läpi, kaikki laukut, taskut, laatikot. En saa unta, epäilen, että lottokuponki putosi laukustani baarin vessaan, kun olin toissa iltana vähän hakemassa lohtua yksinäisyyteeni. Siis todella kärsin, vapisen ja olen saamassa HERMOROMAHDUKSEN !!!! :(

Älä huoli, lappu löytyy mieheltäsi. Ei hän ole palaamassa kotiin. 

Vierailija
15/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt taaskaan naista baarista, vaikka tarjosin vesilasillisen. Naiset ovat pinnallisia ja etsivät vain oman elintasonsa kohottajaa!

Paitsi että tämähän ei ole provo. Täällä kirjoittelevat miehet ovat oikeasti tuollaisia:D.

Vierailija
16/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20 vuotias, ja rakastunut 43 vuotiaaseen mieheen.

Mitä mieltä olet tästä?

Vierailija
17/17 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen YH. Saan 3500 € tukia. Haluatko kysyä jotakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme