Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten seksikeskeisyys ällöttää, vaikka sen miten perustelisi biologialla. Taidan ns. siirtyä naisiin tai muunsukupuolisiin.

Vierailija
23.09.2016 |

Ällöttää se, miten miehille naisessa tärkeintä on se, miten hyvin nainen pystyy tuottamaan miehelle seksuaalista nautintoa. Periaatteessa voisin pitää miehistä, jos he olisivat henkisiltä ominaisuuksiltaan sellaisia kuin naiset, tai kuten miehet naisille suunnatuissa kirjoissa. Mutta käytännössä miehille tärkeintä on aina seksi, ja sen vuoksi naisen ulkonäkö ja ikä. Itsekin siis pidän seksistä, mutta en pidä seksiobjektin asemasta enkä siitä, että arvoni mitataan vain seksin kautta.

En ole täysin hetero, joten olen ajatellut, että ehkä minun sitten pitäisi vain suosiolla luopua miehen etsimisestä ja suunnata katseeni naisin tai muunsukupuolisiin. Ehkä saavuttaisin henkisen yhteyden kumppaniin paremmin jossain muussa kuin heterosuhteessa.

Onko kellään muulla samankaltaisia mietteitä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää se, miten miehille naisessa tärkeintä on se, miten hyvin nainen pystyy tuottamaan miehelle seksuaalista nautintoa. ---/quote]

Täysin vastaavalla tavalla osa miehistä on ällöstyneitä siihen, että naisia kiinnostaa ainoastaan miehen kyky nostaa naisen elintasoa ja sosiaalista statusta: siksi nämä miehet eivät useinkaan saa houkuteltua niin sanottua oman tasoistaan naista parisuhteeseen.

Vierailija
22/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää se, miten miehille naisessa tärkeintä on se, miten hyvin nainen pystyy tuottamaan miehelle seksuaalista nautintoa. Periaatteessa voisin pitää miehistä, jos he olisivat henkisiltä ominaisuuksiltaan sellaisia kuin naiset, tai kuten miehet naisille suunnatuissa kirjoissa. Mutta käytännössä miehille tärkeintä on aina seksi, ja sen vuoksi naisen ulkonäkö ja ikä. Itsekin siis pidän seksistä, mutta en pidä seksiobjektin asemasta enkä siitä, että arvoni mitataan vain seksin kautta.

En ole täysin hetero, joten olen ajatellut, että ehkä minun sitten pitäisi vain suosiolla luopua miehen etsimisestä ja suunnata katseeni naisin tai muunsukupuolisiin. Ehkä saavuttaisin henkisen yhteyden kumppaniin paremmin jossain muussa kuin heterosuhteessa.

Onko kellään muulla samankaltaisia mietteitä?

Mies voi tehdä kaiken muun muiden miesten kanssa...

Tuo ajattelutapa juuri tuntuu kuvottavalta. Itse toivon kumppaniltani muutakin kuin seksuaalisten tarpeiden tyydytystä, ja samoin haluan olla itse kumppanilleni ensisijaisesti jotain muuta kuin naisellinen kroppa, johon tyydyttää tarpeensa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla