Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten seksikeskeisyys ällöttää, vaikka sen miten perustelisi biologialla. Taidan ns. siirtyä naisiin tai muunsukupuolisiin.

Vierailija
23.09.2016 |

Ällöttää se, miten miehille naisessa tärkeintä on se, miten hyvin nainen pystyy tuottamaan miehelle seksuaalista nautintoa. Periaatteessa voisin pitää miehistä, jos he olisivat henkisiltä ominaisuuksiltaan sellaisia kuin naiset, tai kuten miehet naisille suunnatuissa kirjoissa. Mutta käytännössä miehille tärkeintä on aina seksi, ja sen vuoksi naisen ulkonäkö ja ikä. Itsekin siis pidän seksistä, mutta en pidä seksiobjektin asemasta enkä siitä, että arvoni mitataan vain seksin kautta.

En ole täysin hetero, joten olen ajatellut, että ehkä minun sitten pitäisi vain suosiolla luopua miehen etsimisestä ja suunnata katseeni naisin tai muunsukupuolisiin. Ehkä saavuttaisin henkisen yhteyden kumppaniin paremmin jossain muussa kuin heterosuhteessa.

Onko kellään muulla samankaltaisia mietteitä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuolla tavalla seksikeskeinen nainen ja se ällöttää aviomiestäni.

Vierailija
2/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku miehiä pelkäävä mamma siellä purkaa fobioitaan. Kerro sitten kun pääset neitsyydestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 jos tuo on käsityksesi miehistä, niin kannattaa siirtyä naisiin.

Vierailija
4/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä.Tykkään seksistä,mutta en seksualisoimisesta.Miehiä en yleensä pidä kovin älykkäinä (sori).Enkä ole ihan hetero,samat on käynyt mielessä.

Vierailija
5/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku miehiä pelkäävä mamma siellä purkaa fobioitaan. Kerro sitten kun pääset neitsyydestäsi.

Neitsyt en ole, seksiä olen harrastanut muutaman miehen kanssa. Henkinen yhteys jäi liian heikoksi kuitenkin. En pelkää miehiä, mutta en pidä miehistä, aloituksessani mainitsemista syistä.

Ap

Vierailija
6/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei muuta kuin naisiin päin vain. Miessukupuoli ei tästä tragediasta kyyneleitä vuodata.

Vierailija
7/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä.Tykkään seksistä,mutta en seksualisoimisesta.Miehiä en yleensä pidä kovin älykkäinä (sori).Enkä ole ihan hetero,samat on käynyt mielessä.

Tuota hain takaa: tykkään myös seksistä, mutta en seksualisoimisesta. Yleensä miesten ajatusmaailma on myös itselleni hyvin vieras, suurin osa miehistä tuntuu suorastaan ällöttäviltä. Poikkeuksia on tämän suhteen, mutta jos ovat heteroita, niin sitten yleensä naisiin suhtautuminen kuitenkin on pohjimmiltaan tuota, että ihastutaan ja rakastutaan naisen ulkomuotoon ja siihen, miten naisesta saa seksuaalista tyydytystä.

Ap

Vierailija
8/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet noin, oikeastaan jo kerroit, mitä haluat.

Nollaviitosia saat täällä takuuvarmasti, kun puolet Vauva-palstan lukijoista on miehiä. Mutta jos et löydä yhteyttä miehen kanssa, kokeile aidan toiselta puolelta.

Vierailija
9/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osittain samaa mieltä vaikka olen itsekin mies. Seksi vain ei ole minulle suhteen tärkeimpiä asioita, vaikea ymmärtää niitä keille se on. Ikäkin on sivuseikka, paras kumppani on varmaankin samanikäinen tai 5 vuotta suuntaan tai toiseen.

Ennen kuin joku kerkeää sanomaan niin testosteronitasoni ovat aivan normaalit enkä ole impotentti. Kaikki miehet eivät ole seksikeskeisiä. Se ettei seksi ole tärkein asia ei tarkoita ettenkö harrastaisi sitä, se vain ei määritä minua miehenä.

Vierailija
10/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei muuta kuin naisiin päin vain. Miessukupuoli ei tästä tragediasta kyyneleitä vuodata.

En minä niin ajattelekaan, se ei ollut aloituksen pointti, mutta taisi mennä sinulta ohi joka tapauksessa. En kuvittele "kostavani" yhtään kellekään. Kyselin aloituksessani, josko täällä olisi muita samalla tavalla ajattelevia palstailijoita.

Ap

Vierailija
11/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehh nämä on niitä pikkutytön oikutteluita. Kyllä sullakin herää se kullin nälkä ajallaan ja olet taas polvillasi sen edessä valmiina ottamaan poskillesi luonnon rojaalia.

Vierailija
12/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet niiden jännämiesten kanssa ollut. Ei niitä kiinnosta kuin panna. Tuskinpa sinua kiltit ja kunnolliset miehet edes kiinnostaa, koska heissä ei vaan ole sitä särmää jota miehestä kaipaat.

Vierailija
13/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tunnet noin, oikeastaan jo kerroit, mitä haluat.

Nollaviitosia saat täällä takuuvarmasti, kun puolet Vauva-palstan lukijoista on miehiä. Mutta jos et löydä yhteyttä miehen kanssa, kokeile aidan toiselta puolelta.

Totta tuo, en etsiskele täältä apua vaan muiden ajatukset kiinnostavat, eniten nyt se, jos jollain on samankaltaisia ajatuksia. Unelmakumppanini tosin olisi mies, sellainen kuin haluaisin miesten olevan, mutta tällaisia joko ei ole tai on hyvin harvassa ja veikkaan, että reaalimaailmassa lähimpänä unelmakumppaniani olisi sitten kuitenkin joku muu kuin mies. Heterohan en ole, kuten jo aloituksessa mainitsin.

Ap

Vierailija
14/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää se, miten miehille naisessa tärkeintä on se, miten hyvin nainen pystyy tuottamaan miehelle seksuaalista nautintoa. Periaatteessa voisin pitää miehistä, jos he olisivat henkisiltä ominaisuuksiltaan sellaisia kuin naiset, tai kuten miehet naisille suunnatuissa kirjoissa. Mutta käytännössä miehille tärkeintä on aina seksi, ja sen vuoksi naisen ulkonäkö ja ikä. Itsekin siis pidän seksistä, mutta en pidä seksiobjektin asemasta enkä siitä, että arvoni mitataan vain seksin kautta.

En ole täysin hetero, joten olen ajatellut, että ehkä minun sitten pitäisi vain suosiolla luopua miehen etsimisestä ja suunnata katseeni naisin tai muunsukupuolisiin. Ehkä saavuttaisin henkisen yhteyden kumppaniin paremmin jossain muussa kuin heterosuhteessa.

Mies voi tehdä kaiken muun muiden miesten kanssa...

Vierailija
15/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaaja koittaa selitellä ja hakee hyväksyntää miesvihalleen.

Vierailija
16/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen osittain samaa mieltä vaikka olen itsekin mies. Seksi vain ei ole minulle suhteen tärkeimpiä asioita, vaikea ymmärtää niitä keille se on. Ikäkin on sivuseikka, paras kumppani on varmaankin samanikäinen tai 5 vuotta suuntaan tai toiseen.

Ennen kuin joku kerkeää sanomaan niin testosteronitasoni ovat aivan normaalit enkä ole impotentti. Kaikki miehet eivät ole seksikeskeisiä. Se ettei seksi ole tärkein asia ei tarkoita ettenkö harrastaisi sitä, se vain ei määritä minua miehenä.

Itse taas pidän seksistä, ja se olisi minulle suhteessa tärkeää. Seksiobjektin asemasta en pidä, enkä siitä, mitä naisena heteromiehelle edustaisin.

Ap

Vierailija
17/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehh nämä on niitä pikkutytön oikutteluita. Kyllä sullakin herää se kullin nälkä ajallaan ja olet taas polvillasi sen edessä valmiina ottamaan poskillesi luonnon rojaalia.

En ole mikään pikkutyttö enää, ja kommenttisi oikeastaan juuri tukee tuota aloituksessani esittelemääni miesten ajatusmaailmaa... Kuvottavaa mielestäni.

Ap

Vierailija
18/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, itsekin samanlainen mies. Ottaa päähän kaikki stereotypiat ja kertoo kyllä aika paljon niihin uskovasta.

Vierailija
19/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olet niiden jännämiesten kanssa ollut. Ei niitä kiinnosta kuin panna. Tuskinpa sinua kiltit ja kunnolliset miehet edes kiinnostaa, koska heissä ei vaan ole sitä särmää jota miehestä kaipaat.

Niitä kilttejä ja kunnollisiakin kiinnostaa silti yleensä Naisellinen Nainen, joka on kaunis ja täyttää miehen seksuaaliset tarpeet. Eikä siinä mitään väärää ole, jokainen nyt tykkää mistä tykkää. Minä vain en pidä heteromiehistä.

Ap

Vierailija
20/22 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille seksi on erittäin tärkeä asia niin pitkään kuin siitä on puutetta. Kun mies saa tarpeeksi seksiä, niin hän miettii sitä naisia vähemmän. Näin ainakin itselläni on ollut. Pelasin tietokoneella usein iltaisin ja silloinen muija tuli syliini ilman vaatteita tai alkoi ottamaan minulta suihin. Kyllä minä tuosta yleensä innostuin, mutta olisin kyllä pärjännyt ilmankin noin tiheitä seksikertoja.