Uudella miehellä todella typerä "seksi-ilme"!
Ok, nyt varmaan joku lassukka tulee valittamaan, että naisilla on prinsessaharha eikä mikään kelpaa, mutta yritetään nyt kuitenkin:
Olen pari kuukautta tapaillut todella ihanaa miestä, jonka kanssa voisin kuvitella myös yhteisen tulevaisuuden. Yksi hassuhko asia kuitenkin vaivaa; hän vääntelee naamaansa todella hervottomasti seksin aikana. Näyttää siis oikeasti halvauksen partaalla olevalta oravalta. Muutenhan tämä ei juurikaan olisi ongelma, mutta meidän molempien lempiasento on nainen päällä, jolloin valitettavasti hän on suoraan katseeni alla. Tähän asti olen ratkaissut "ongelman" pitämällä silmäni kiinni tai miehen rinnassa, mutta nyt hän on alkanut valittaa etten katso häntä silmiin. Pelkään kuitenkin joko purskahtavani nauruun tai seksinhaluni lopahtavan kokonaan hänen ilmeitä katsoessaan... enkä todellakaan henno mainita hänelle asiasta!
Hölmö pieni ongelma, johon suhteemme ei todellakaan ole kaatumassa, mutta kaipaisin silti jotain vinkkejä tai vertaistukea!
Kommentit (27)
Hommaa sille naamari niin ei ilmeet haittaa. Laitetaanko joulupukki vai jokin hassu vappunaamari? Tai miten olisi armeijan ns. nasse?
Useimmilla ihmisillä on typeriä seksi-ilmeitä, vähintäänkin lauetessa. Itse ratkaisen tämän niin, että pidän silmiä paljon kiinni. Ei ole kukaan mies vielä valittanut. Eikä ole onneksi siitäkään valittanut miten typerälle todennäköisesti lauetessani näytän tai miten hölmöjä ääniä minusta orgasmin aikana saattaa lähteä.
Ehkä jos ap yrittäisit vaan varovasti miehelle mainita että itse haluat olla silmät kiinni tms? Tärkeintä ettei mies loukkaannu, miten sitä voisi enää ikinä olla seksin suhteen rento jos koko ajan ajattelisi että mille näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Osta sille semmonen kommandopipo? :D
Tää, ja äänenmuuntaja. Voit kuvitella että se on Eevil Stöö.
😋😜😠😫😝😵 tässä kuvasarjana jos joku ei ymmärtänyt.
Hyi... Itse en katselisi. Eli joko pidät silmät kiinni tai sitten mies vaihtoon.
:DD
Tämä ketju on hulvaton. Etenkin tuo insinöörimies sängyssä nauratti.
Valot pois, jos ei riitä niin hanki pimennysverhot.