Tokmanni syrjii laihoja
Kävin tänään Tokmannilla ja löysin laamapaidan, mutta kokoja oli vain 38:sta ylöspäin. Kysyin myyjältä olisko pienempiä, niin ei heillä ole ollenkaan pieniä kokoja, 38 on pienin. Mitä helvettiä?? Kai niitä hoikkiakin ihmisiä vielä löytyy? Jäi kyllä harmittamaan älyttömästi, olisin niin halunnut sen paidan :(
Tietääkö joku löytääkö laamapaitoja vielä mistään muualta?
Kommentit (40)
No mene seppälään tai henkkamaukkaan.
Vierailija kirjoitti:
No mene seppälään tai henkkamaukkaan.
Onko Seppälässä tai henkkamaukalla laamapaitoja?? Enpä usko..
Ja katoin kyllä lastenosaston mutta siellä ei ollut niitä ollenkaan.
Eikä niiden hyllytilaa varmaan kamalasti veis jos olis vaikka ihan vaan pari niitä pienempiä kokoja.. Mua on nyt kyllä loukattu sydänjuuria myöten, ja olen närkästynyt!! :D
Pitkiä ja hoikkia syrjii joka ikinen kauppa. On vaan mahdotonta löytää housuja, joissa on pitkät lahkeet, paitsi jos olet kokoa XXXXL. Miten helvetissä sitä kuvitellaan aina että jos on pitkä, on vyötärönmittasi oltava kaksi metriä?!
Vierailija kirjoitti:
Eikä niiden hyllytilaa varmaan kamalasti veis jos olis vaikka ihan vaan pari niitä pienempiä kokoja.. Mua on nyt kyllä loukattu sydänjuuria myöten, ja olen närkästynyt!! :D
Voisivat laittaa Kiinaan tilauksen, että saaataiskos vaikka 2 kpl laamapaitaa koossa 36.
Kuule, ei halpahalli toimi niin.
No Tokmanni on läskien, köyhien ja mummojen kauppa.
Onko naisten muotiliikkeet syrjintää kun ei ol miesten vaattei?
Vierailija kirjoitti:
Pieniä eriä ei halua kukaan toimittaa. Ja varsinkin Tokmannin kaltainen firma ostaa varmasti isoja eriä halvalla. Olisit pienine kokoinesi vain kuluerä tai mahdoton tilaus heille.
Vierailija kirjoitti:
No Tokmanni on läskien, köyhien ja mummojen kauppa.
Pitäskö alkaa ostaa mopit, kuivaustelineet ja pesuaineet jostain Stockmannilta ku 10 min päässä on Tokmanni?
Eikö köyhät ja mummot ryhmiin kuulu yhtään normaalipainosta? Sen mä kyllä tiesin että läskit käy Tokmannilla..
Entäs laihojen ihmisoikeudet??! Oikeus ostaa sopivan kokoinen laamapaita prkl!
Alushousujakaan sieltä ei hoikka löydä, pienin koko on M.
Kokeilepa postimyyntiä/nettikauppaa, ellet muuten löydä. Meilläpäin tiedän laamapaitoja myytävän ainakin Prisma- ja Halpa-Halli -ketjuissa, todennäköisesti myös Minimaneissa, mahdollisesti alusvaateliikkeissäkin.
Ko'ista en tiedä, pyydä tilaamaan tarvittaessa, (talven tullessa luulisi olevan menekkiä). Ovat ihania yöasuinakin. Muuten, olen kaksi omaani löytänyt kirpputorilta, toinen oli jopa aivan käyttämätön.
Myös lyhyiden ja hoikkien on vaikea löytää sopivia vaatteita. Joillakin kaupoilla on (ainakin ollut) lyhyempiä vaatekokoja mutta niissäkin on oletuksena, että olet pyylevä. Seppälästä sai joskus pieniä kokoja mutta nyt nekin myyvät "sopivia" kokoja, ts. tukeville. Henkkamaukka on nykyisin ainoa, josta voin löytää lähes sopivia.
Nytpä tiedätte, miltä meistä tankkereista tuntuu useimmissa vaatekaupoissa.
Köyhät on suurella todennäköisyydellä myös ylipainoisia. Se on täyttä realismia. Tokmanni ei ole rikkaiden kauppa myöskään.
Hei, pls. Se Tokmanni, mieti nyt sitä asiakaskuntaa. Jos haluat pieniä vaatteita, niin mene Zaraan.
Katsoitko yhtään ympärillesi siellä kaupassa? Näitkö yhtään kokoa 36 olevaa naista?
Et. Kauppa myy, mikä kaupaksi käy.