Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tokmanni syrjii laihoja

Vierailija
23.09.2016 |

Kävin tänään Tokmannilla ja löysin laamapaidan, mutta kokoja oli vain 38:sta ylöspäin. Kysyin myyjältä olisko pienempiä, niin ei heillä ole ollenkaan pieniä kokoja, 38 on pienin. Mitä helvettiä?? Kai niitä hoikkiakin ihmisiä vielä löytyy? Jäi kyllä harmittamaan älyttömästi, olisin niin halunnut sen paidan :(
Tietääkö joku löytääkö laamapaitoja vielä mistään muualta?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni myy vain massaa

Vierailija
22/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi v*ttu joku idiootti ja sen laamapaita. Kyynel!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä Tokmannilla oli kivoja ja laadukkaita uimapukuja mutta vain isokokoisia. En mene H&M:lle tms. kauppoihin koska ne myyvät huonoa laatua.

Vierailija
24/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaas tällaset vihapuheet!

Vierailija
25/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäkös sinä surautat ompelukoneella sen laamapaidan kapoisemmaksi. Ja kyllä se 38-kokoinenkin laamapaita sinulle mahtuu :) Ei se haittaa, vaikka olisi vähän väljempikin.

Taas näitä first world problemsseja....

Vierailija
26/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä Tokmannilla oli kivoja ja laadukkaita uimapukuja mutta vain isokokoisia. En mene H&M:lle tms. kauppoihin koska ne myyvät huonoa laatua.

Ehkä Kyllikki ja Sirpa olivat jo ostaneet ne pienimmät koot?

Vierailija
27/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama lidl:issä, pienin koko taitaapi olla 36 tai 38. Itse kun olen kokoa 34 ja joissakin kaupoissa vaikka vaate olisikin xs niin sen leveys tai pituus on aivan päin helvettiä eikä ole mietitty lyhyiden ja laihojen kropan muotoa yhtään.

Vierailija
28/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laamalta ei saa viedä paitaa! eläinrääkkäystä...

Vierailija
29/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. kirjoitti:

Sama lidl:issä, pienin koko taitaapi olla 36 tai 38. Itse kun olen kokoa 34 ja joissakin kaupoissa vaikka vaate olisikin xs niin sen leveys tai pituus on aivan päin helvettiä eikä ole mietitty lyhyiden ja laihojen kropan muotoa yhtään.

Eikä meitä omenavatsaisiakaan mikään kauppa muista. Missään vaatteissa ei ole ommeltuna vatsapussia valmiiksi. pah!

Vierailija
30/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös lyhyiden ja hoikkien on vaikea löytää sopivia vaatteita. Joillakin kaupoilla on (ainakin ollut) lyhyempiä vaatekokoja mutta niissäkin on oletuksena, että olet pyylevä. Seppälästä sai joskus pieniä kokoja mutta nyt nekin myyvät "sopivia" kokoja, ts. tukeville. Henkkamaukka on nykyisin ainoa, josta voin löytää lähes sopivia.

Olet ilmeisesti sirorakenteinen? Olen itse reilusti alle 160, harteikas ja leveälantionen suhteessa pituuteeni, normaalipainoinen olen ollut aina. Koko 36 sopii usein. Tosin kun kokoja on suurennettu, joskus jopa 34, että varmasti on sirommalla ongelmia. 

Vierailija
31/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiäkös sinä surautat ompelukoneella sen laamapaidan kapoisemmaksi. Ja kyllä se 38-kokoinenkin laamapaita sinulle mahtuu :) Ei se haittaa, vaikka olisi vähän väljempikin.

Taas näitä first world problemsseja....

Ostan yleensä kirppiksiltä vaatteeni ja niitä on ihan ok pienentää, mutta jos maksan vaatteesta täyden hinnan, haluan että se on sopiva ilman muokkaamista.

Ai niin, unohdin että av:lla saa puhua vaan isoista maailmanlaajuisista asioista..

Vierailija
32/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös lyhyiden ja hoikkien on vaikea löytää sopivia vaatteita. Joillakin kaupoilla on (ainakin ollut) lyhyempiä vaatekokoja mutta niissäkin on oletuksena, että olet pyylevä. Seppälästä sai joskus pieniä kokoja mutta nyt nekin myyvät "sopivia" kokoja, ts. tukeville. Henkkamaukka on nykyisin ainoa, josta voin löytää lähes sopivia.

Olet ilmeisesti sirorakenteinen? Olen itse reilusti alle 160, harteikas ja leveälantionen suhteessa pituuteeni, normaalipainoinen olen ollut aina. Koko 36 sopii usein. Tosin kun kokoja on suurennettu, joskus jopa 34, että varmasti on sirommalla ongelmia. 

Joo olen aika siro, välillä ostan lastenosastoltakin :D

Vierailija
33/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, katsopa Tamsilk.fi, siellä nyt ei ole laamapaitoja, mutta silkkisiä löytyy.

Vierailija
34/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, katsopa Tamsilk.fi, siellä nyt ei ole laamapaitoja, mutta silkkisiä löytyy.

Kiitos, ja käyn siellä Prismassa myös niinkuin joku ehdotti

Vierailija
35/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytpä tiedätte, miltä meistä tankkereista tuntuu useimmissa vaatekaupoissa.

Menet kauppaan kun kauppaan, niin hyllyt on täynnä L ja XL -kokoisia vaatteita. Eli

mukavaltahan se mahtaa tuntua, niin kuin Tokmannillakin asioidessasi. XS-kokoisia vaatteita sen sijaan saatetaan tilata vain yksi tai kaksi kpl, ja tämän olen kuullut monessa liikkeessä myyjältä!

Vierailija
36/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senior Shop myy laamapaitoja teille hoikille. 

Vierailija
37/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumpe. Maa on täynnä kauppoja joissa isoin koko on 42 ja sekin vastaa kokoa pienempää. Seppälä, HM, Lindex, Cubus jne jne; kaikki myyvät vain pikkuihmisten vaatteita. Eikö ole hyvä että on edes joitain kauppoja jotka myy vähän isompiakin kokoja ilman että hinta moninkertaistuu (kuten Zizzillä)? Kaikkialta ei saa kaikille. Ainahan voit pienentää sitä paitaa jos ompelukoneen omistat, isompikokoinen ei noin vain paitaa suurennakkaan.

Olen itsekin 36 kokoinen, mutta haen vaatteet sieltä missä ne ovat kokoani.

Vierailija
38/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senior Shop myy laamapaitoja teille hoikille. 

Kuulostaa just mun kaupalta ;) Kiitos

Vierailija
39/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumpe. Maa on täynnä kauppoja joissa isoin koko on 42 ja sekin vastaa kokoa pienempää. Seppälä, HM, Lindex, Cubus jne jne; kaikki myyvät vain pikkuihmisten vaatteita. Eikö ole hyvä että on edes joitain kauppoja jotka myy vähän isompiakin kokoja ilman että hinta moninkertaistuu (kuten Zizzillä)? Kaikkialta ei saa kaikille. Ainahan voit pienentää sitä paitaa jos ompelukoneen omistat, isompikokoinen ei noin vain paitaa suurennakkaan.

Olen itsekin 36 kokoinen, mutta haen vaatteet sieltä missä ne ovat kokoani.

Harvoin ostan vaatteeni uutena, niin mulla on ihan sama mitä kokoja siellä on.

Kirppiksillä ainakin suurin osa vaatteista on 42 ylöspäin.. Kai suomalaiset sitten vaan on aika isoja..

Vierailija
40/40 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kokoa 36 niin luulisi olevan sen verran tyylitajua ettei käy Tokmannilla, se on läskien kauppa, ne voi laittaa päällensä mitä vaan kun jokatapauksessa eivät näytä hyvältä.