Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kokemuksia navigaattoreista?

Vierailija
23.09.2016 |

Mikä olisi paras navigaattori paljon eri osoitteisiin työssään ajavalle?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TomTom tai Garmin. 

Vierailija
2/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään eniten kännykän Here mapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TomTom tai Garmin. 

Minkä hintaisia ovat ja kauanko voimassa? Onko myös ääniselostus?

Vierailija
4/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TomTom tai Garmin. 

Mitä tarkoitat "kauanko voimassa"? Niitä on eri hintaisia sen mukaan, miten paljon niissä on ominaisuuksia ja kuinka laajalle alueelle kartat ja millaisia päivitysmahdollisuuksia on. Kaikissa varmaan on ääniohjaus nykyisin.

Vierailija
5/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hereen saa offline-navigoinnin vasta rekisteröimällä ohjelman.

Vierailija
6/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oliko se ostamalla maksullisen version, en muista.

Vierailija
7/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilman rekkautumisia ja ilmaiseksi mulla toimii. En ole siis minnekään rekisteröitynyt tai maksanut mitään. Mielestäni toi Here on paljon selkeämpi kuin TomTom. Garminista mulla ei ole kokemusta.

Vierailija
8/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TomTom tai Garmin. 

Mitä tarkoitat "kauanko voimassa"? Niitä on eri hintaisia sen mukaan, miten paljon niissä on ominaisuuksia ja kuinka laajalle alueelle kartat ja millaisia päivitysmahdollisuuksia on. Kaikissa varmaan on ääniohjaus nykyisin.

Ajattelin että jos on vaikka vuosimaksu. Tuo ääniselostus olisi plussaa jotta ei tarvitsisi vilkuilla reittiä. -ap

Vierailija
9/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TomTom tai Garmin. 

Ajattelin että jos on vaikka vuosimaksu. Tuo ääniselostus olisi plussaa jotta ei tarvitsisi vilkuilla reittiä. -ap

Kyllä se parhaiten toimii juuri niin, että karttaa vilkaistaan ja ohjeita kuunnellaan. 

Vierailija
10/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TomTom tai Garmin. 

Kyllä se parhaiten toimii juuri niin, että karttaa vilkaistaan ja ohjeita kuunnellaan. 

No äh, kun ajelen vilkasliikenteisellä seudulla niin katse on enemmänkin liikenteessä. Ei se silti sitä tarkoita ettenkö ollenkaan katsoisi karttaa.

Vierailija
11/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TomTom tai Garmin. 

No äh, kun ajelen vilkasliikenteisellä seudulla niin katse on enemmänkin liikenteessä. Ei se silti sitä tarkoita ettenkö ollenkaan katsoisi karttaa.

No sitähän minäkin sanoin.  Meillä on ollut TomTom ja Garmin, niissä on jonkuverran erilaiset systeemit. Garmin tuntuu sanovan aikaisemmin jotain neuvoja, pitemmän matkan päähän ja sitten toisaalta sanoo pysäyksissä ollessa, vaikka parkkipaikalla, josta ajetaan suoraan kadulle, että aja seuraavalle tielle, mutta ei vielä näytä kumpaan suuntaan. :D Onhan sitä yleensä itselläkin joku käry, minne pitäisi lähteä. TomTom neuvoo vähän erilailla. Kummankin kanssa pärjää hyvin, kunhan niihin tottuu. Muista merkeistä ei ole kokemusta. 

Vierailija
12/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilman rekkautumisia ja ilmaiseksi mulla toimii. En ole siis minnekään rekisteröitynyt tai maksanut mitään. Mielestäni toi Here on paljon selkeämpi kuin TomTom. Garminista mulla ei ole kokemusta.

Toimiihan se. Puhuinkin offline-navigoinnista, eli että voit ladata kartat laitteen muistiin. Siihen vaaditaa rekisteröityminen. Ilman sitä puhelin hakee karttoja palvelimelta sitä mukaa kun liikut.

Vierailija
13/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TomTom tai Garmin. 

Kaikissa navigaattoreissa on ollut ääniohjeet niin pitkään kun niitä on ollut olemassa. Itse olen tykännyt eniten Garminin navigaattoreista. Kannattaa ostaa sellainen jossa on elinikäiset karttapäivitykset, en tiedä saako edes muunlaisia enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme