Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuparikierukan luotettavuus

Vierailija
23.09.2016 |

tiedätkö jonkun joka on kuparikierukasta huolimatta tullut raskaaksi? Tai oletko itse tullut? kauanko kyseinen kapistus ehti olla ? oliko paikoillaan raskauden alkaessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
2/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tapauksesta mistä olen kuullut ovat tulleet raskaaksi alle puolen vuoden sisällä kierukan laittamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli kierukka ei ole varmaan ollut ihan paikoillaan..

Vierailija
4/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itselläni on ollut reilut kaksi vuotta ja hyvin on toiminut. En olisi koskaan syönyt e-pillereitä, jos olisin tiennyt, että kuparikierukka toimii näin hyvin. En ole synnyttänyt ja silti toimii hyvin.

Vierailija
5/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todella runsaat vuodot ja altistaa tulehduksille, ainakin minulla. Mutta voittaa hormonit silti. Tosin oma hormonikierto- kunnon pms 10 pv kuukaudessa...

Ap

Vierailija
6/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 7 vuotta. Toimi ehkäisynä, mutta aiheutti jatkuvia tulehduksia ja runsaat menkat. Otatin pois klipsien myötä ja sinne jäivät niin tulehdukset kuin runsaat vuodotkin, menkkani kestävät 2-3 päivää.

Työkaverin lapsi syntyi kierukka otsassa kiinni, ei toiminut siellä. 

Vierailija
7/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen just miettinyt, että loppusko jatkuvat, uusiutuvat hiiva /verinen valkovuoto-ongelmat jos poistan kuparikierukan...?

aika hurja toi kierukka-otsassa!

ap

Vierailija
8/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eka kierukka 5 vuotta, sitten vaihdettiin uuteen, ja tää uusi ollut vajaan vuoden. Ei mitään ongelmia eikä oireita enkä ole tullut raskaaksi.

Vierailija
9/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen just miettinyt, että loppusko jatkuvat, uusiutuvat hiiva /verinen valkovuoto-ongelmat jos poistan kuparikierukan...?

aika hurja toi kierukka-otsassa!

ap

Juu, siellä oli yllätysraskaus eikä kierukkaa sitten poistettu, kun ei ollut haitaksi sikiölle. Tästä on kyllä jo aikaa. Näin pojan viimeksi viisivuotiaana, otsassa oli pieni arpi, ei muuta.