Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiko sinuakaan kaverisi ja tuttusi tunnistaisi AV palstan mielipiteista kun kirjoitat anonyymisti ilman sosiaalisen tuomitsemisen pelkoa. Oletko ihan eri ihminen joka taalla kertoo mielipiteitaan?

Vierailija
23.09.2016 |

Itse ainakin olen. Kauheaa jos joku saisi selville mita olen tanne kirjoitellut :) Mita asioita hapeat eniten jos joku saisi tietaa mita taalla kirjoitat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen AV:lla vittumainen viisastelija vaikka oikeasti mukava

Vierailija
2/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. I practice how  i preach. Tässä teen poikkeuksen. Olen yhtä hard core feministi myös livenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne asiat itsessään, mutta se into, jolla kirjoitan..

Vierailija
4/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muokkaan epäolennaisia kohtia. Esim. minulla kun on tyttö ja poika, jos lapset eivät ole olennaisia asian kannalta saatan muokata sen verran, että puhun työistä tai pojista, heidän iät eivät aina ole oikein. Tai siskoni voi jossain tapauksessa ollakin veljeni. Siis tuollaisia pieniä asioita, joilla ei ole asiaan vaikuttavaa arvoa muokkaan. Se pääasia on kuitenkin se totuus.

Vierailija
5/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen luonne paljastuu AVlla

Vierailija
6/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sairausketjuihin olen kirjoitellut anona, mutta en huutelisi niitä ihan kaikille tuttaville, vaikkei niissä ole mitään pahaa, henkilökohtaista vain. Sama parisuhdejuttujen kanssa. Sen sijaan en haluaisi kenenkään tietävän, että sanailen täällä myös lassukkasfääristä tänne eksyneiden miesten kanssa. Virallisesti en tiedä sellaisesta mitään, eivät varmaan nämä ihmiset julkisissa elämissään itsekään. Sen sijaan hävyttömyyksiä ei tule huudeltua, ei tunnu tarpeelliselta. Jos kaikki viestisivät aina sillä tavoin, että se sopii kaikkien korville, kuulostaisi jokainen Mari Kiviniemeltä, se olisi vahinko.

Vierailija
7/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seison sanojeni takana somessa ja tosi elämässä. Kumpi on noista teidän oikea persoona, vittumainen someääliö vai nöyristelevä ja noloileva nössö?

Vierailija
8/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen monesti jotakin erinomaista kirjoitusta omakseni. Eli ei voi tunnistaa, mutta luulla voi muista.

Vierailija
9/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huutele havyttoomyksia enka loukkauksia. Mamu keskusteluissa olen jyrkka taalla. Myos provoilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan