Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä kun äitiysneuvolan terkkarilla korkkarit jalassa?

Vierailija
23.09.2016 |

Onko ok, vai pitäisikö olla matalat työsandaalit

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Miksei olisi? 

Vierailija
2/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on ok, miksei saisi olla korkkareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siitä olla jotain mieltä? Jotenkin tulee sellainen olo, että ap hakee vähintään syvää paheksuntaa mielestään väärästä kenkävalinnasta.

Vierailija
4/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuoltoalalla paheksun.  Myöskään mitkään lenkkarit eivät ole työkengät, jotka jostain käsittämättömästä syystä ovat yleistyneet jopa sairaaloissa! Ei työpaikka ole itsensä ja tyylinsä esittelemistä varten. Asialliset työvaatteet pitää olla, korkkarit eivät ole sellaiset. Onko ap itse tuo ehkäpä vielä työvuosiltaan kovin nuori neuvolantäti?

Vierailija
5/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti osaa sanoa yhtään mitään tuohon aloitukseen.

Toimivatko teini-ikäiset, muiden mielipiteitä kalastelevat, terveydenhoitajina?

Vierailija
6/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jestas. Jos sillä on vaikka päivällä joku tärkeä palaveri, missä pitää edustaa.

Vierailija
7/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jokaisen oma asia millä kengillä klopsottelee, vain esimies voi puuttua jos on jokin ohjesääntö

Vierailija
8/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa ois minusta tosi väärin, mut neuvolassa ihan ok.

Vierailija
9/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, mutta toisaalta ei tee mitään sellaista hoitotyötä mitä esim sairaalan osastolla. Eli ei tarvitse olla niin steriiliä jne. saa istua ison osan päivästä.

Vierailija
10/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, istumatyötä pääosin, hyvähän siinä on korkkareita käyttää. itse olen labrahoitaja ja käytän aina 5-8 cm korkeita korkokenkiä. 

Vierailija
11/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon mitkä kengät hyvänsä, jos ne työkengiksi hyväksytään. Itse en kyllä työpäivääni korkkareissa haluaisi viettää ja onneksi työni on sellaista ettei tarvitsekaan.

Vierailija
12/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vittu tietenkään ole ok! Pitää olla antennipipo ja Marimekon raitapaita ja/tai muumiaiheinen paita. Kenkinä ne muovikengät, halppis crocksit siis. Ihme lortto kun korkkareita töissä käyttää?!? Kuka ajattelee lapsia?!?!?

Vierailija
13/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ettei ole liian seksistiset teistä? Ettei asiakkaalle tule vaivaantunut olo, kokee ettei ole turvallinen ja luotettava hoitaja, kun on korkkarit

Vierailija
14/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan siitä ei koidu jalkavaivoja jottei tarvi sairaslomaa maksella verovaroin.

Vierailija
15/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ettei ole liian seksistiset teistä? Ettei asiakkaalle tule vaivaantunut olo, kokee ettei ole turvallinen ja luotettava hoitaja, kun on korkkarit

Asiakkaan kannattaa siinä vaiheessa hakeutua psyk.hoitajan puolelle.

Vierailija
16/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkarilla korkkarit on ihan passelit.

Vierailija
17/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ok. Miksei olisi? 

Ehkä siksi, kun sinne patistetaan isätkin? Synnyttänyt äiti mammahuuruissa ja seksikäs terkkari korkkiksisa, juttelemassa mamman ri tatulehduksesta, unettomuudesta, perheen ja aviopuolisoiden yhteisestä ajasta, vauvan kasvusta? En tiiä... Ehkä ymmärrän ap.

Ei kai terkkari tehtävä ole esitellä itseään työaikana? Kuten ei papinkaan. Miten monella naispwpilla onkaan jo tavattu lyhyitä hameita ja korkkaireita, huulipunaa ja sen sellaista. Monella. Meneekö saarna ohi, kun ajatukset vaeltaa muualle? Menee.

Vierailija
18/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä jotain työasua? Eihän siinä mitään jos itse viihtyy, itse en ehkä tuollaisessa paikassa laittaisi.

Vierailija
19/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuoltoalalla paheksun.  Myöskään mitkään lenkkarit eivät ole työkengät, jotka jostain käsittämättömästä syystä ovat yleistyneet jopa sairaaloissa! Ei työpaikka ole itsensä ja tyylinsä esittelemistä varten. Asialliset työvaatteet pitää olla, korkkarit eivät ole sellaiset. Onko ap itse tuo ehkäpä vielä työvuosiltaan kovin nuori neuvolantäti?

Siis mitäh? Niin minulla kuin monella muullakin on työkenkinä kevyet lenkkarit, koska ne yksinkertaisedti sopivat jslkaani parhaiten ja pohjat joustavat. Minkään tyylin takia en niitä käytä, naurettava ajatuskin.

Vierailija
20/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitäh? Niin minulla kuin monella muullakin on työkenkinä kevyet lenkkarit, koska ne yksinkertaisedti sopivat jslkaani parhaiten ja pohjat joustavat. Minkään tyylin takia en niitä käytä, naurettava ajatuskin.

Miten puhdistaminen, esim. eriteroiskeista onnistuu? Lenkkareita olen itsekin harkinnut, mutta hygieniakysymys mietityttää...?