Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumin laukku/reppumerkki?

Vierailija
23.09.2016 |

Itse sanoisin että se niken jumppapussukka, mahtaa olla myös todella ergonominen niskoille ja selälle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken. Hyi helvetti mikä karmea massareppu.

Vierailija
2/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Korsin ylihinnoitellut ja täysin tavalliset laukut, ei mitään massasta erottuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louis Vuittonin se ruskea logoprintti on ehkä kamalinta mitä tiedän. Mauttoman näköinen, jos merkkiä pitää noin korostaa. Lisäksi tosi iso osa mitä kadulla näkee on varmasti ostettu viidellä eurolla jostain Thaimaasta, eli se "hienostomerkin" leima on kyllä karissut ja vauhdilla.

Vierailija
4/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppapussukkaa äänestän mäkin. En tajua miten jotkut teinit kantaa kirjoja sellaisessa :D Selälle tosi huono ja sieltä on vaikea ottaa mitään kamaa. 0/5.

Vierailija
5/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aivan varma, millaista laukkua Rumi olisi aikoinaan käyttänyt, olisiko ollut jonkinlainen kankainen nyssykkä vaiko matka-arkku.

Vierailija
6/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt merkki, mutta välillä näkee niitä kangaskasseja missä lukee tyyliin "this bag contains a gun, a very large knife and loads of drugs". Mun mielestä vaan älyttömän typerä teksti :D

Vierailija
7/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aivan varma, millaista laukkua Rumi olisi aikoinaan käyttänyt, olisiko ollut jonkinlainen kankainen nyssykkä vaiko matka-arkku.

Vitsit, että en kestä tälläsiä kommentteja... Miks pitää tulla näsäviisasteleen ja heittään jotain muka hauskaa läppää, jos otsikosta saa väännettyä jotain tommosta. Huoh...

Mutta munkin piti tulla sanomaan Michael Korsin laukut, siis eihän niissä oo mitään ihmeellistä, täysin yliarvostettuja

Vierailija
8/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess

Vierailija
9/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat monogramminkuosiset ovat rumia, jostain syystä tykkäsin kuitenkin LV:n vesivärimonogrammikuosista. Longchampit ovat myös aika mälsiä.

Vierailija
10/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Ted Bakerin muoviset kassit, joissa on joku rusetti. Olevinaan niin hienoja, mutta oikeasti tosi halvan näköisiä. Sen sijaan Ted Bakerin muut laukut, varsinkin ne kukkakuvioiset, ovat kauniita :)

Vierailija
11/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt merkki, mutta välillä näkee niitä kangaskasseja missä lukee tyyliin "this bag contains a gun, a very large knife and loads of drugs". Mun mielestä vaan älyttömän typerä teksti :D

Näin keskustassa jollain ehkä 16v tytöllä vissiin just tällaisen ja jäin oikein miettimään että mitä haluaa tolla viestittää...

Vierailija
12/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsit, että en kestä tälläsiä kommentteja... Miks pitää tulla näsäviisasteleen ja heittään jotain muka hauskaa läppää, jos otsikosta saa väännettyä jotain tommosta. Huoh...

Mutta munkin piti tulla sanomaan Michael Korsin laukut, siis eihän niissä oo mitään ihmeellistä, täysin yliarvostettuja

No, pahoittelut, tokihan nyt olisi pitänyt kommentoida, miten kamalia ne Kånkenit ovat nyt taas tänäänkin, sitähän tässä haettiin. Jatkakaa.

Vierailija
13/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånkeniin kallistun minäkin.

Vierailija
14/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, pahoittelut, tokihan nyt olisi pitänyt kommentoida, miten kamalia ne Kånkenit ovat nyt taas tänäänkin, sitähän tässä haettiin. Jatkakaa.

Eihän toi nyt Kånkeniin liittynyt millään tavalla :D ja ennen kuin avasin tämän keskustelun, mietin itsekseni että voisin laittaa vaikka pääni pantiksi, että Kånken on mainittu jo. Ja siinähän se oli ekassa kommentissa :D mulla ei oo mitään Kånkeneita vastaan ja mulle on ihan sama jos joku niitä käyttää, mutta itse en sellaista pitäisi. Hyvää viikonloppua, älä pahoita mieltäsi

Vierailija
15/15 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi nyt Kånkeniin liittynyt millään tavalla :D ja ennen kuin avasin tämän keskustelun, mietin itsekseni että voisin laittaa vaikka pääni pantiksi, että Kånken on mainittu jo. Ja siinähän se oli ekassa kommentissa :D mulla ei oo mitään Kånkeneita vastaan ja mulle on ihan sama jos joku niitä käyttää, mutta itse en sellaista pitäisi. Hyvää viikonloppua, älä pahoita mieltäsi

Okei, en pahoita, älkää tekään. :) Nämä merkkikeskustelut on vain joskus vähän hurjia. Hyvää viikonloppua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä