Lohduttakaa minua ja kertokaa että näytätte muutkin auton sivupeilissä kamalalta
Siis auton sisältäpäin katsoen. Oma pääni näyttää siinä punaiselta möhkäleeltä jolla on kolme leukaa.
Kommentit (10)
Osta uusi sivupeili, vanhassa on jotain vikaa.
Sivupeili on kiero, jotta sillä näkee enemmän kuin litteästä peilistä. Siksi naamakin näyttää sen kautta kierolta.
Eipä ole tullut itseäni peilattua, yleensä seuraan vain liikennettä. Nyt syykin selvisi miksi tuolla liikenteessä on joku naisihminen usein tukkeena. Siellä av-mamma istuu autossaan ihmettelemässä punaista möhkäle päätään.
Minä näytän peilissä kuin peilissä kamalalta. Välttelenkin jo katsomasta itseäni muutenkaan, koska itseinho on sen verran kovaaa jo. Autossa minä keskityn vain ajamiseen. Mielestäni keski-tai sivupeileistä ei oma pärstä näykään, ellei sitä vartavasten ala kurkkimaan.
Niillä sivupeileillä on ihan muu tarkoitus, kuin itsensä peilaaminen.
Sen takia varmaan tuolla saa toilailijoita väistellä jatkuvasti, kun ihmiset nykyään vaan peilailee itseään.
Sellaiset naismaiset miehet eritoten.
Sun sivupeilit on väärin suunnattu, jos näet niistä itsesi. Varsinkin siis, jos ajat itse autoa.
En näe autoa ajaessani vasemmasta sivupeilistä itseäni, mutta joissain autoissa apukuskin puoleisesta peilistä olen kyllä huomannut että peilikuva on jotenkin outo, silmänaluset näyttää siinä ihan mustilta vaikkei ne esim. aurinkolipan peilissä näytä yhtään. Valo , välissä olevan ikkunalasin ja peilin suuntaus vääristää kuvaa.
Mä näytän hyvälle. Kumma kyllä ja juurikin auton sivupeilissä.
Helsingin Sokoksen ekan kerroksen sovituskopeissa on semmoset valot, että niissä näytän kamalalle. Jos se nyt sitten lohduttais kuitenkin.
:D Lohtuhali. En ole juuri peilaillut itseäni auton sivupeilistä. Suosittelen sinullekin.