Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lohduttakaa minua ja kertokaa että näytätte muutkin auton sivupeilissä kamalalta

Vierailija
23.09.2016 |

Siis auton sisältäpäin katsoen. Oma pääni näyttää siinä punaiselta möhkäleeltä jolla on kolme leukaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Lohtuhali. En ole juuri peilaillut itseäni auton sivupeilistä. Suosittelen sinullekin.

Vierailija
2/10 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi sivupeili, vanhassa on jotain vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivupeili on kiero, jotta sillä näkee enemmän kuin litteästä peilistä. Siksi naamakin näyttää sen kautta kierolta.

Vierailija
4/10 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut itseäni peilattua, yleensä seuraan vain liikennettä. Nyt syykin selvisi miksi tuolla liikenteessä on joku naisihminen usein tukkeena. Siellä av-mamma istuu autossaan ihmettelemässä punaista möhkäle päätään.

Vierailija
5/10 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän peilissä kuin peilissä kamalalta. Välttelenkin jo katsomasta itseäni muutenkaan, koska itseinho on sen verran kovaaa jo. Autossa minä keskityn vain ajamiseen. Mielestäni keski-tai sivupeileistä ei oma pärstä näykään, ellei sitä vartavasten ala kurkkimaan.

Vierailija
6/10 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä. Olen siinäkin kiehtova.

Vierailija
7/10 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä sivupeileillä on ihan muu tarkoitus, kuin itsensä peilaaminen.

Sen takia varmaan tuolla saa toilailijoita väistellä jatkuvasti, kun ihmiset nykyään vaan peilailee itseään.

Sellaiset naismaiset miehet eritoten.

Vierailija
8/10 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun sivupeilit on väärin suunnattu, jos näet niistä itsesi. Varsinkin siis, jos ajat itse autoa.

Vierailija
9/10 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe autoa ajaessani vasemmasta sivupeilistä itseäni, mutta joissain autoissa apukuskin puoleisesta peilistä olen kyllä huomannut että peilikuva on jotenkin outo, silmänaluset näyttää siinä ihan mustilta vaikkei ne esim. aurinkolipan peilissä näytä yhtään. Valo , välissä olevan ikkunalasin ja peilin suuntaus vääristää kuvaa.

Vierailija
10/10 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän hyvälle. Kumma kyllä ja juurikin auton sivupeilissä.

Helsingin Sokoksen ekan kerroksen sovituskopeissa on semmoset valot, että niissä näytän kamalalle. Jos se nyt sitten lohduttais kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi