Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä seksi yleensä loppuu?

Vierailija
23.09.2016 |

Koskaan ei puhuta vanhempien ihmisten seksuaalisuudesta ja seksin harrastamisesta, aina vain niistä parikymppisistä. Kaikki me kuitenkin vanhetaan, niin kiinnostaisi, että mitä on tulevaisuudessa edessä.

Mun vanhemmat on alle 70v ja en osaa kuvitellakaan heitä enää seksiä harrastamassa. Vieläkö sen ikäiset (60-70v) sitä tekee? Milloin alkaa tahti hidastua ja lopulta loppua kokonaan?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla naisella se loppu 51 vuotiaana.

Vierailija
2/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ihan kuule yksilöllistä ....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se alkaa vähetä aika lailla 4-kympin jälkeen ja nyt 52-vuotiaana ei tule enää harrastettua seksi, vaikka välillä ukko kinuaisikin.

Vierailija
4/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vanhukset kyllä tekevät sitä. Olen lukenut lehden lääkäripalstalta mummon avunpyynnön kun vanha puolisonsa oli saanut erektiolääkkeen ja vaati seksiä koko ajan. Nainen valitti ettei paikat kestä sitä hakkaamista kun mies ei onnistu laukeamaan mutta lääkkeen avulla sojottaa jatkuvasti. Vanhainkodeissakin voi olla seksuaalista ahdistelua, salasuhteita ja huorittelua. Luulen että seksi ei lopu koskaan jos siihen ei tule taukoja. Jos keski-iässä tulee viikkojen tai kuukausien kuiva kausi esimerkiksi sairastumisen ajaksi niin voi olla että kyky tai halu ei enää palaudu?

Vierailija
5/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan että vanhukset sairaaloissa ja vanhainkodeissa harrastavat seksiä.

En ole ikinä nähnyt/kuullut. Töissä siellä 10v.

Vierailija
6/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 ja olen yrittänyt etsiä vakipanoa jotta ei tarvitsisi aina luuhata baareissa etsimässä miehiä, mutta ei ole halukasta löytynyt. Kai se niin on että viisissäkymmenissä miehillä ei enää seiso kunnolla että sen saisi sisään.

Vierailija
7/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan varmasti on, mutta kyllä siinä on varmasti myös joku keskimääräinen ikä/ikävuodet kuten yleensä kaikella ihmisen kehityksellä.

Vierailija
8/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään ikäisenä, vaan kuolemaan.

Vanhusten seksualisuus on harvoja tabujamme. Monethan luulee, että seksi on pelkkää penetraatiota erilaisiin aukkoihin ja kiivasta hinkkaamista. Viimeistään vanhemmiten huomaa, että seksi on noin 100 x laajempi käsite. 

Vierailija
9/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan varmasti on, mutta kyllä siinä on varmasti myös joku keskimääräinen ikä/ikävuodet kuten yleensä kaikella ihmisen kehityksellä.

eiköhän se ole se n. 45-55. osa kokee juuri sitä ennen uuden huuman. ja jos mies saa tuossa iässä nuoremman naisen, voi olla että seksielämä jatkuu vielä pitkälle tulevaisuuteen.

Vierailija
10/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56 ja olen yrittänyt etsiä vakipanoa jotta ei tarvitsisi aina luuhata baareissa etsimässä miehiä, mutta ei ole halukasta löytynyt. Kai se niin on että viisissäkymmenissä miehillä ei enää seiso kunnolla että sen saisi sisään.

Pakkoko se on jotain vanhaa juoppoa etsiä, ota nuori terhakka pukki.

Vierailija
11/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun vanhemmat harrasti seksiä vielä alle 70v. Tiedän kun äiti valitti seksiongelmista mulle vaikka en olisi niistä halunnut kuulla.

Vierailija
12/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vanhoilla on puheet suuremmat kuin kyvyt.Mies voi olla tosi urho vaikka ei panisi enää ollenkaan

Vierailija
13/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v." kiitokset tästä miehelleni".

Vierailija
14/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä se alkaa?

M27

Vierailija
15/61 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vanhemmat vihjailivat asiasta vielä liki 80-vuotiaina, ja luulenpa, että olivat aktiivisia vällyjen välissä noihin aikoihin - ehkä edelleenkin, vaikka ovat jo pitkälle päälle kasikymppisiä. Hyväkuntoisia vanhuksia ovat.

Vierailija
16/61 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me liki 5 kymppiset ainakin pannaan kuin puput konsanaan.

Vierailija
17/61 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 45 enkä osaa kuvitella että seksimme nyt ainakaan ihan lähitulevaisuudessa rupeaisi hiipumaan.

Vierailija
18/61 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme miehen kanssa lähempänä 60 v kuin 50v. ja useamman kerran viikossa edelleen.

Ei ole koskaan ollut pitkiä taukoja.

Vierailija
19/61 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästä riippumatta se loppuu noin kolmen vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
20/61 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yli 60 ja minä yli 50, ei ole loppunut. Ei sitä tarvitse lopettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän