Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää tuleeko lapselle paksut hiukset.

Vierailija
23.09.2016 |

Vähän tyhmä kysymys, mutta 11v tytöllä on todella paljon hiuksia. Yksittäiset hiukset ei paksuja mutta määrällisesti hiuksia on paljon. Koko ajan tulee hiusrajasta uutta hiusta. Itselläni on normaalin paksuiset ja miehellä aika ohuet hiukset. Miehen äidillä on paksut. Ja omassakin suvussa on paksuhiuksisia. Harveneeko ne hkset tuosta kun pää kasvaa vai paksuneeko teini-iässä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen sitten huomaa?

Oma tyttö 12 ja pitkät ja paksut hiukset, yksittäinen hius on paksu ja hiuksia on paljon.

Periytynyt minulta, omalta äidiltäni, hänen äidiltään jne..

Vierailija
2/3 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä perittyä se hiuslaatu on? Meillä on kolme lasta, mulla on paksuhkot hiukset, siis yksittäinen hius ihan älytön tukki, mutta niitä on normaali määrä. Miehellä on tyypillinen ohut ja hento suomalainen hiuslaatu (ja kaljuuntuva). Esikoisella on mun isän isän hius päässään, ihan järjettömän paksu ja niitä on paljon ja tikkusuoraa. Vaari kuoli syöpään ja vielä kuolinvuoteella, kaikkien hoitojen jälkeen, hänellä oli enemmän hiuksia kun meidän perheellä yhteensä. Keskimmäisellä on mun hiuslaatu ja kuopuksella isänsä. Eli voin jo nyt ennustaa, että kuopus tulee keski-iässä kaljuuntumaan, keskimäinen taistelee karvapörrön kanssa ja esikoinen todnäk ajaa jossain vaiheessa kaljuksi päänsä kun sen turkin kanssa ei vaan pysty elämään. Hautaan kaikki hiukset päässä menee esikoinen ja keskimmäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keneltä perittyä se hiuslaatu on? Meillä on kolme lasta, mulla on paksuhkot hiukset, siis yksittäinen hius ihan älytön tukki, mutta niitä on normaali määrä. Miehellä on tyypillinen ohut ja hento suomalainen hiuslaatu (ja kaljuuntuva). Esikoisella on mun isän isän hius päässään, ihan järjettömän paksu ja niitä on paljon ja tikkusuoraa. Vaari kuoli syöpään ja vielä kuolinvuoteella, kaikkien hoitojen jälkeen, hänellä oli enemmän hiuksia kun meidän perheellä yhteensä. Keskimmäisellä on mun hiuslaatu ja kuopuksella isänsä. Eli voin jo nyt ennustaa, että kuopus tulee keski-iässä kaljuuntumaan, keskimäinen taistelee karvapörrön kanssa ja esikoinen todnäk ajaa jossain vaiheessa kaljuksi päänsä kun sen turkin kanssa ei vaan pysty elämään. Hautaan kaikki hiukset päässä menee esikoinen ja keskimmäinen. 

No ei todellakaan voi ennustaa lapsen kaljuuntumista aikuisena. Voi käydä sitenkin, että tuo paksuhiuksinen kaljuuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi