On se helppoa kun isot lapset jo
ja ei mitään muuta kuin aikaa itselle. Milloin te muut huomasitte tämän? Minkä ikäisten kanssa?
Kommentit (4)
No on meilläkin siis sen verran isot että on omaa aikaa, mutta ennemmin mä haluan tehdä lasteni kanssa kaikkea ennen kuin ne muuttaa pois. Omaa aikaa ehtii kyllä olla ihan riittämiin monta vuosikymmentä.
Lapseni ovat 10 ja 12. Pari vuotta olen tässä nyt ihmetellyt, että mihin mua oikeastaan enää tarvitaan... Vitsi vitsi, tarviihan ne vielä kainaloa ja joskus jopa apua läksyissä, mutta ihanan omatoimisia niistä on kyllä tullut. Ja yleensä ovat koko ajan kavereillaan tai sitten kavereiden kanssa omissa huoneissaan.
Vierailija kirjoitti:
ja ei mitään muuta kuin aikaa itselle. Milloin te muut huomasitte tämän? Minkä ikäisten kanssa?
Jaaha. Minkä ikäiset ovat "isot lapset". Minulla 16-vuotias ja 13-vuotias ja voin sanoa, että ainakin tuo isompi valvottaa viikonloppuisin ihan riittämiin. Ja jatkuvasti jotain huolta ja muistettavaa: oiskelu/koulujuttuja, mopon korjausta/huoltoa tms. Viissiin nämä eivät ole vieläkään isoja...
Niin on. Ei tulisi mieleenkään alkaa mitään iltatähtiä väsäämään. Se olisi sulaa hulluutta. 15- ja 16-vuotiaat teinit.