Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, että miesystävä haluaa tulla mukaan lääkärikäynnilleni?

Vierailija
23.09.2016 |

Tai, oikeammin ehdottomasti vaatii tulla. Minulta todennäköisesti kuunnellaan hengitysäänet jolloin pitää nostaa paitaa ja lääkäri on miespuolinen kun en saanut aikaa naislääkärille. Nykyään nuo ajat ovat ainakin kiireellisenä niin hankalia saada, ettei näihin asioihin juuri voi vaikuttaa. Minusta miesystävän läsnäolo lääkärissä tuntui ajatuksena alkuun vähän erikoiselta, mutta toisaalta tuollainen huolenpito ja välittäminen on kyllä ihanaakin eikä siellä mitään kummallista tai salaista tapahdu niin miksipä ei.

Ystäväni kauhisteli tätä ja sanoi, ettei ikinä ottaisi miestä mukaan "rutiinikäynnille" joten siitä virisi ajatus että ehkä noinkin sitten voi asiat nähdä ettei olisikaan ok. Ystäväni mukaan vain lapset tarvitsevat saattajan tai vajaavaltaiset, mutta minusta hän ei ymmärtänyt että kyse on välittämisestä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Mun mies oli aina mukana kun raskaana kävin jossain tutkimuksessa. Siellä ne ukot molemmat toljotti jalkopäässä, lääkäri ja oma mies.

Mulla myös mies aina mukana.
On todistaja aina mukana, jos/kun pitää ottaa yhteyttä potilasasiamieheen.
Miehen mukana olo luo mulle turvallisuuden tunnetta, minulla on paha paniikkihäiriö ja pelkään ihmisiä.
Ihan sama kumpaa sukupuolta lääkäri on ja oma mies on nähnyt musta kaiken jokatapauksessa.

Toisille voi tulis paniikkihäiriö, jos mies on mukana. Kontrolloivat mies voi viedä tilan ja olla niin äänessä, ettet itse kohta enää muista, kuka olet.

Vierailija
42/42 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Red flag.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme