Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö itseesi kohdistuvan epäreiluuden? Milloin olet viimeksi itse toiminut epäreilusti?

Vierailija
23.09.2016 |

Esimerkiksi jos kuolinpesästä viedään sinulle kuulunut paperi, etkä saa sitä takaisin, eikä vahinkoa korvata, tai pahoitella, niin millaisiin epäreiluudentekoihin se sinut oikeuttaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kysymys on ehkä siitä, että miten hyvin hyväksyt sen? Itse ainakin tosi huonosti :( Eli en ollenkaan. Epäreilu toiminta minua kohtaan oikeuttaa mielestäni minut olemaan epäreilu, eikä haittaa yhtään.

ap

Vierailija
2/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkään ei ole aina mitään tekemistä epäreilusti toimineen tahon kanssa, että kenelle epäreiluutta kohdannut ihminen kohdistaa oman epäreiluutensa. Eli minun äitini kohteli minua epäreilusti, ja mieheni ei aivan tajua tätä, niin en hoida lapsiani enkä kotia. Koska ei vain pysty, kun muut ihmiset on niin epäreiluutta vaalivia. Ei olla yhtään mun puolella setäni hävitettyä minulle kuuluneen paperin, vaikka setää ei tarttis ymmärtää tässä kuviossa YHTÄÄN!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamattomuudesta päätellen olette nielleet paljon itseenne kohdistuvaa epäreiluutta ja oikeutatte sillä sillä syyllä muiden ihmisten epäreilun kohtelemisen.

ap

Vierailija
4/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään huvita keskustella omasta epäreiluudestaan??? Olette niin hyviä ihmisiä vai??? Ei se sille oikein vaikuta, kun mun epäreilua setää vain kaikki kuorossa puolustaa!!

ap

Vierailija
5/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana setä antoi piikin auki minun kohdella häntä nyt epäreilusti. En vain keksi mitään tapaa jolla kostaa. Kun isäni edunvalvoja aikanaan tarkistaa pesän asiat, niin siinä pitäisi varmaan olla tarkkana, että tarkistuttaa sedällä kaikkea sellaista, mitä tämä ei ole huomannut tehdä, kuten vainajan elinaikana lahjoittamien lahjojen tasapuolisuus. Tästä ei ollut kellään riitaa, ja siksi luulen, ettei niitä ole tarkistettu. Mutta jos vaatisi kaikkien lahjakirjojen esille kaivuuta vaan verottajan yms arkistoista. Ja mitähän muuta kiusaa vielä voisin tehdä...

ap

Vierailija
6/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin siitä voisi nostaa äläkän, että setä hyväksyi perintöä jakamaan isäni, joka ei ole enää siinä kunnossa, että on oikeustoimikelpoinen ja tämän vaimon, jonka kanssa isäni edut ovat ristiriidassa, mutta ei minua.

ap

Vierailija
7/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkään ei vain ole kunnon epäreiluutta, jota minuun on kohdistettu, vaan ihan reilua toimintaa :(( Vaikka sanaton sääntö suvussa onkin, ettei olla pikkumaisia toisia kohtaan.

ap

Vierailija
8/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty tekemään mitään muuta kuin käpertymään itseeni tällaista epäreiluutta kohdatessani. Sen paperin takana on se pahin epäreiluus, joka saa käpertymään, arvottomuuden tunne jne, se, jota vastaan suojelemaan se paperi oli minulle tehty. En pysty olemaan läsnä kellekään, puhun nyt lapsista, koska he odottavat avoimin mielin olevaa aikuista, ei aikuista, joka on käpertnyt itseensä kuin puukoniskun jäljiltä. No, onneksi on mies.

ap

Vierailija
9/9 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää jankkaa kivikissaäiti. Se jankkaaminen täällä ei  tilannetta muuta mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi