Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saarioisten lättypizzat - mitä ihmettä niille on tapahtunut?!

Vierailija
23.09.2016 |

Mitä ihmettä Saarioisten lättypizzoille on oikein tapahtunut? Onko reseptiä muutettu tms? Koostumus ja maku on täysin muuttunut, juusto on kuin jätetty kokonaan pois.

Esim. tonnikalapizza on nykyisin kuiva, mauton, juustoton, katkaravuton... :(
Eihän ne alle euron pikkupizzat suurta kulinaristisia ilotulitusta ole aiemminkaan olleet, mutta tämä nykyinen "uudistus" on kyllä todellinen pettymys.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun söin Saarioisten tonnikalapizzaa, koukin katkaravut pois ennen kuin söin koska vihaan katkarapua. Nyt 2017 ostin pitkästä aikaa tonnikalapizzan ja yllätyin positiivisesti kun katkarapuja ei enää ollut - ihanaa!

Toivottavasti niitä ei takaisin tulekaan.

Vierailija
62/81 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tonnikalapizzassa voi olla katkarapuja alun perinkään???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kesti 5v huomata että ravut puuttuvat :D Tänään otin palan ja tajusin. Säännöllisesti olen tonnikalapizzoja syönyt vuosien mittaan.

Vierailija
64/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä aikamoinen pettymys kun nostalgiapärinöissäni erehdyin ostamaan tässä taannoin, jumalauta miten kuiva ja mauton riekale, sitä alkuperäistä katkarapuversiota tuli varmasti useampi sata aikoinaan syötyä, eikä sitä tarvinnut edes lämmittää, sen kun huitaisi naamaansa ettei nyt ihan tyhjään vatsaan tarvinnut olutta kitata. 

Vierailija
65/81 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli pitkästä aikaa ostettua ja oli kova pettymys! Oli niin paljon parempi ennen kun oli be katkaravut. Oli jotenkin kostea, täyteläisempi. Nyt tosi kuiva. Ei hyvä. No, eipähän tarvi jatkossa ostaa. Menee kyl Atrialle mun rahat.

Vierailija
66/81 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petyin, kun ne roiskeläpät pieneni varmaan puoleen entisestä. Hinta ei tietenkään pienentynyt.

Vierailija
67/81 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on aina ollut aika kauheita. Itse teen yleensä naanleipäpitsoja, jotka vaatii vain pikkaisen enemmän vaivaa kuin nuo mikrolätyt. Valmiin naanleivän päälle heitän haluamani täytteet ja hetkeksi uuniin.

https://asimplepalate.com/blog/10-minute-naan-pizza/

Vierailija
68/81 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi pizzat (varsinkin saarioisten) on tulleet laadussa alas sitten 2015. Olisivat pitäneet siinä helkkarin tonnikala pizzassa ne katkaravut. Moni olisi silti varmasti maksanut vähän enemmän. Nyt on ne pohjat pienentyneet paljon, täytteitä ei oo nimeksikään, ainesosat halpoja ja muutenkin, maku muuttunut. Olisivat pitäneet ne ennallaan (varsinkin koot) olisin mielelläni maksanut vähän enemmän. Mieskin (joka oli saarioisten pizzojen suurkuluttaja ja osti niitä viikottain jopa 15) siirtyi ostamaan muiden firmojen pizzoja.

Vierailija
69/81 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä petyin, kun ne roiskeläpät pieneni varmaan puoleen entisestä. Hinta ei tietenkään pienentynyt.

Ovat kylläkin olleet täsmälleen samankokoisia alusta alkaen aina näihin päiviin asti. Toki on ollut ainakin joitakin isompiakin Saarioisten roiskareita.

Vierailija
70/81 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat kylläkin olleet täsmälleen samankokoisia alusta alkaen aina näihin päiviin asti. Toki on ollut ainakin joitakin isompiakin Saarioisten roiskareita.

Ei ole.

Vierailija
71/81 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku noita syö? Lidlistä saa ilman tarjoustakin paljon parempia ja isompia pakastepizzoja (3x rasiat), eikä hintaakaan ole kuin noin 35 senttiä enemmän per läpyskä. Tässä hinta ei ole ongelma, sillä ne ovat painoltaan myös selvästi isompia kuin 200 g Saarioisten roiskeläpät.

Mielestäni myös nämä Saarioisten pizzat ovat huonontuneet jatkuvasti, silloin kuin maistoin viimeksi. Aivan eri pizza taitaa olla kyseessä, jos vertaa 80/90-luvulla tehtyihin jauhelihapizzoihin, tämä Saarioisten jauhelihapizza on 35 vuotta vanha keksintö.

T. Lidl-mies.

Onpas hirveän kätevää hakea vaikka kesken työpäivän pikaevääksi tuollainen 3 x pakastepitsapaketti.

Miksi se pitäisi erikseen hakea kesken työpäivän? Tietenkin niitä on ostettu varastoon kotiin/työpaikalle. Ei kai kukaan ole niin vammainen että hakee kaupasta tuotteita yksi kerrallaan joka aterialle?

Vierailija
72/81 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

No itse olen syönyt niitä vuodesta -92 lähtien ja siitä lähtien on ainakin ollut samankokoisia kuin nykyään. Milloin tämä väitetty roiskeläppäkutistus on sitten mukamas tapahtunut? Montako grammaa kutistui?

Vierailija
73/81 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne on olleet 200 grammaa. Se siitä.

Vierailija
74/81 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Oli 200 grammaa ilmestyessään ja on 200 grammaa vuonna 2022. Miten tuo on siis kutistunut?

Vierailija
75/81 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juusto muuten merkitty juuston kaltaiseksi tuotteeksi. Mitä ikinä se tarkoittaakaan?

Sulatettua muovia?

Vierailija
76/81 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä on tonnikalapizzan Katkaravut? Ostin nostalgia-mielessä 10 v tauon jälkeen tän pizzan ja jestas mikä pettymys!!

Vierailija
77/81 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetwurstipizzan pilasivat mielestäni iskemällä siihen jokunen vuosi sitten sipulia. Ennen oli ihan loistava. Tuo tonnikalapizza ilman katkiksia on myös ihan kamalaa. Nykyään tomaattikastikkeen määrää on taidettu vähän lisätä, jotta n saatu siitä "kosteampaa", mutta ei tuo korvaa katkiksia.

Vierailija
78/81 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olleet täysin paskoja.

Vierailija
79/81 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku noita syö? Lidlistä saa ilman tarjoustakin paljon parempia ja isompia pakastepizzoja (3x rasiat), eikä hintaakaan ole kuin noin 35 senttiä enemmän per läpyskä. Tässä hinta ei ole ongelma, sillä ne ovat painoltaan myös selvästi isompia kuin 200 g Saarioisten roiskeläpät.

Mielestäni myös nämä Saarioisten pizzat ovat huonontuneet jatkuvasti, silloin kuin maistoin viimeksi. Aivan eri pizza taitaa olla kyseessä, jos vertaa 80/90-luvulla tehtyihin jauhelihapizzoihin, tämä Saarioisten jauhelihapizza on 35 vuotta vanha keksintö.

T. Lidl-mies.

Onpas hirveän kätevää hakea vaikka kesken työpäivän pikaevääksi tuollainen 3 x pakastepitsapaketti.

Miksi se pitäisi erikseen hakea kesken työpäivän? Tietenkin niitä on ostettu varastoon kotiin/työpaikalle. Ei

Ostan aina välipäivän alesta 365 kappaletta, niin riittää vuoden.

Vierailija
80/81 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli ihan shittiä jo 80-luvun lopulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä