Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luominen.fi kristillinen tiedelehti?

Vierailija
22.09.2016 |

Hohhoijaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteen tulee olla vakaumuksesta vapaata tai se ei ole tiedettä.

Vierailija
2/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei tuo vakaumuksellisuus muuten haittaa, mutta kun se estää artikkeleiden tarkastamisen läpikotaisin, niin silloin se on erittäin vahingollista. Esimerkiksi tuo juttu dinosaurusten luista löydetystä kollageenista jonka ajoitus ajoittaisi ne noin 50 000 vuotta vanhoiksi, on niin täynnä aukkoja, ettei mitään järkeä. Näitä aukkoja ja kritiikkiä ei ole mitenkään ilmoitettu lukijoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen uskovainen, pidän tällaisia lehtiä kyseenalaisina. Kyseiseen lehteen en tosin ole tutustunut. En usko, että juttua luomisteorian tieteellisyydestä riittää lehtikaupalla - varsinkaan ajankohtaista tietoa, jota lehdissä yleensä toivoisi olevan. Ja tosiaankin lehden joka mainostaa itseään tieteellisenä, pitäisi kestää kunnon lähdekritiikkiä.

Vierailija
4/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei tuo vakaumuksellisuus muuten haittaa, mutta kun se estää artikkeleiden tarkastamisen läpikotaisin, niin silloin se on erittäin vahingollista. Esimerkiksi tuo juttu dinosaurusten luista löydetystä kollageenista jonka ajoitus ajoittaisi ne noin 50 000 vuotta vanhoiksi, on niin täynnä aukkoja, ettei mitään järkeä. Näitä aukkoja ja kritiikkiä ei ole mitenkään ilmoitettu lukijoille.

Ja tuloshan olisi silti kirjaimellisen Raamatun-tarkastelun vastainen, minkään ei pitäisi olla yli kuutisen tuhatta vuotta vanhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi