Nieminen & Lahtinen - mitä mieltä?
Kommentit (20)
Mun mielestä tää on ihan hyvä. Ei mitenkään superloistava, mutta hyvä. Se vessalaulelo oli aika shaibaa, mutta muuten ihan hyvää settiä. Kyllä tätä katsoo.
Minusta ihan sekametelisoppa. Vähän kaikkea muttei oikein mitään kunnolla. Odotin hyviä ja oivaltavia sketsejä. Pöh.
Lahtinen ihan kuin olis hirveessä kännissä.
Huonosti käsikirjotettua tusinaviihdettä... Ei hyvä
Ei ollut hauskaa, mutta pisteet Niemiselle ja Lahtiselle laulusta ja tanssista.
Ei ollut juuri mitään ennakko-odotuksia, joten olin positiivisesti yllättynyt. Oli mielestäni parempi kuin SNL.
Sanoisin, että tässä olisi kasassa erittäin maukkaat ainekset vaikka mihin. Mutta vähän hätäinen pläjäys oli - kun alkoi olla hauskaa niin yhtäkkiä siirryttiin kiireellä jo uuteen osioon...
Ei missään nimessä huono...
Mä taas pidin just siitä kahelista vessalaulelosta :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut hauskaa, mutta pisteet Niemiselle ja Lahtiselle laulusta ja tanssista.
Tai vaan Niemiselle. Ihan ku Nina olis tullu showhun treenaamatta, kuhan vaan jotain huitasee. Ja ihan hirvee transulookki, toivottavasti ei ollut ammattilaisen tekemä. Vessakohtaus ihan paras, tyylikäs mustavalkoinen.
Mitä siitä tulee jos kakka ja kakka laitetaan yhteen? Kasa sontaa!
Tuubi ja Siskonpeti parempia. Tuubi tulee samaanaikaan, tosin uusintana. Siskonpeti siksi, että oli vähän liikaa tuttuja osia siitä tässä.
Kasmirille sopi lyhyempi partamalli paremmin kuin entinen.
Seuraavan jakson mainoksessa oli ihana se Robinin laulu :)
Ei se huono ollut mutta Niinalka meni "rentous" tai se esittäminen överiksi. Tosiaan Niinkuin joku jo kirjoitti että Niinkuin olisi ollut kännissä.
Toisessa osassa oli vieraina Ali J. ja Robin. Tykkäsin laulupelistä (Robinin r'n'b) ja Elastisen ja Tähkän parodiavideosta. Polyamoria- ja Batman&Robin -sketsit myös ihan ok. Mitä kappaletta Niina parodioi ohjelman alussa? Tuli ensin mieleen Irina ja sitten Lana del Rey...mutta ehkä oli joku muu?
Ei tykkää. Onneksi ei oo pakko kattoo.