Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset saavat raivokohtaukseen jos kehuu heidän ryppyjään tai harmaita hiuksiaan?

Vierailija
22.09.2016 |

Vaikka itse kehuvat vastaavia asioita miehessä ja loukkaantuvat jos mies ei pidä sitä mielistelynä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla on sellainen kuvitelma että he saavat yksinään määritellä millainen on hyvännäköistä miehellä ja miehen on häntä vaan myötäiltävä. Sama juttu tuon viimevuosina trendikkään "isävartalon" kanssa. Ymmärrän kyllä ihan hyvin sen että jotkut naiset pitävät siitä että miehellä on vähän pyöristynyt vatsa, mutta sellaista totaalista tilannetajun puutetta en ymmärrä että se mennään töksäyttämään miehelle päin naamaa tyyliin "pidän siitä että sinulla on mukavasti läskiä vyötäröllä". Todella tyhmä kommentti.

Vierailija
2/15 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt pitävät oikeutenaan määritää minkälainen miehen pitää olla ja perheen säännötkin nainen haluaa itse määritellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen yhden venäläisen naisen joka on juuri tuollainen. Käy ihan pokkana puhumassa miehille kuinka heillä on mahtavan äijämäinen kaljamaha yms. mutta ei todellakaan ottaisi kehuna jos joku mies sanoisi että hänellä on seksikäs pömppis.

Vierailija
4/15 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kehu miehissä ryppyjä ja harmaita hiuksia. Rumia kaikilla.

Vierailija
5/15 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinäkin on kun en ole koko nelikymppisen naisenelämäni aikana kuullut kenenkään naisen kehuvan miehen ryppyjä, harmaita hiuksia tai kaljamahaa. Tästäkään en nyt yhtään kykene kiihottumaan vaik kuin yritän.

Vierailija
6/15 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ap, alapääsi on niin pieni ja sievä!

Vierailija
7/15 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, odotan sitä aikaa kun hiukseni ovat vitivalkoiset. Näin käy kun vanhenen kuten muillekin suvun naisille. Ei tarvitse enää blondata ja hiukset ovat muutenkin peppuun saakka. Nuttura ja menoksi, silmärypyt ja uurteet plussaa. En pelkää vanhuutta, se on osa elämää.

Vierailija
8/15 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinäkin on kun en ole koko nelikymppisen naisenelämäni aikana kuullut kenenkään naisen kehuvan miehen ryppyjä, harmaita hiuksia tai kaljamahaa. Tästäkään en nyt yhtään kykene kiihottumaan vaik kuin yritän.

Minä taas olen kuullut monenkin naisen sanovan että silmärypyt ja harmaat ohimot tekevät miehestä arvokkaan ja charmikkaan näköisen.

Vierailija
9/15 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen kuullut monenkin naisen sanovan että silmärypyt ja harmaat ohimot tekevät miehestä arvokkaan ja charmikkaan näköisen.

Mutta sitä ei ehkä kannata sanoa tuolle miehelle itselleen.

Vierailija
10/15 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen ylpeä harmaistani. Olen elänyt ne kaikki. Saa kehua jos siltä tuntuu.

Vierailija
11/15 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saattavat suuttua siitäkin jos ylipäänsä pitää jotakin hieman ikääntyneempää naista hyvän näköisenä. Ikään kuin se olisi jotain nuorten naisten väheksyntää. Ja sama juttu silloin jos ei pidä jotain nuorta naista hyvännäköisenä.

Vierailija
12/15 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ottavat piruiluna :D

Mutta kyllähän rypyt vähän antaa syvyyttä naisenkin naamariin. Ei mikään pinkeä ilmapallopää enää kypsemmällä iällä ole sopivin. 

Vierailija
13/15 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee noin, mutta kieltämättä ärsytti kun yksi miespuolinen duunikaveri värjäytti ohimoiltaan harmaat piiloon. En silti sanonut mitään koska itsekään pitäisi jos joku alkaa kehumaan harmaita hiuksiani.

Vierailija
14/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tee noin, mutta kieltämättä ärsytti kun yksi miespuolinen duunikaveri värjäytti ohimoiltaan harmaat piiloon. En silti sanonut mitään koska itsekään pitäisi jos joku alkaa kehumaan harmaita hiuksiani.

En usko.

Vierailija
15/15 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän loukkaannuin kun kumppani kommentoi että olenko ajanut partani. Nuorempana ei ollut kuin vähän vaaleita karvoja käsissä ja jaloissa, mutta joku on ollut jo pari vuotta että karvat kasvaa mahdottomasti ja niitä on kasvoissakin ja joudun höylällä poistamaan. Hirutismi tämä ei ole mutta karvat kasvaa todella nopeasti, niitä on paljon ja ne ovat tummia. Siis selvästi lisääntynyt karvankasvu. Ei kuitenkaan selässä eikä alapäässä napaan asti tms.

Loukkaannuin siis miehen kommentista kun ärsyttää nämä karvat ja että joudun höyläilemään kuin joku mies niitä jopa naamastani. Ja se että näkyykö ne niin selvästi kuin mies pottuili.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä