Ystävä on niin onnellinen kun pääsi matkalle Viroon.
Miehensä ja hän köyhiä kohta 50 v 7 lapsen vanhempia. Pieniä on köyhän ilot.
Kommentit (48)
Suuren osan suomalaisista on tulevaisuudessa opeteltava nauttimaan "pienistä" asioista, jos siis
meinaa nauttia yhtään mistään.
Tämä ystäväsi (toki moni muukin) osaa sen jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin minäkin olisin. Ensin pitäisi hommata passit koko perheelle, sitten junamatkat, ja ne laivamatkat, siitä tulee yhteissummaksi nelihenkiselle perheellekin jo aikamoinen summa, ne laivamatkat on se halvin juttu, aikaakin menisi.
Viroon ei tarvita passeja, kuvallinen henkilökortti riittää.
Passi on halvempi, miksi ihmeessä hommattaisiin henkilökortit kun ei niitä tarvi mihinkään muuhun, ja jos viiden vuoden sisään matkustetaankin maahan johon tarvii passin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin minäkin olisin. Ensin pitäisi hommata passit koko perheelle, sitten junamatkat, ja ne laivamatkat, siitä tulee yhteissummaksi nelihenkiselle perheellekin jo aikamoinen summa, ne laivamatkat on se halvin juttu, aikaakin menisi.
Niin. Ja se henkilökortti maksaa saman verran kuin passi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Passi on halvempi, miksi ihmeessä hommattaisiin henkilökortit kun ei niitä tarvi mihinkään muuhun, ja jos viiden vuoden sisään matkustetaankin maahan johon tarvii passin?
Kunhan totesin. Eikö teillä muka ole mitään henkkareita?
Viro on yksi parhaista kohteista jossa olen viime vuosina ollut. Aion mennä keväällä uudestaan!
Kiva kohde ja loma, olisin itsekin iloinen! Paljon matkustelleenakin olen sitä mieltä, että kiva paikka!
Viro on ihana. Tallinna on ihana jos näkee muutakin kuin sataman kuppilat ja viinakaupat.
Mä en ymmärrä näitä joiden mielestä ainut oikea loma on joku Australia jonne kestää jo pelkkä matka vuorokauden
Ihanimpia ovat juuri ihmiset jotka osaavat iloita pienestä. Niinhän se on että ne kaikista ihanimmat jutut ovat pieniä.
Ystäväperhe kuulostaa normaalia fiksummalta. Ole onnellinen, että sinulla on tällainen ystävä. Oletko yhtä fiksu hänelle?
Hullulla on halvat huvit, idiootti-ap:lla ilmaiset.
Varakas äitini käy yhtenään Tallinnassa. Ja ei, ei viinan, vaan helppoudenja kivan kohteen vuoksi. :)
Tottakai tämä oli provo, mutta silti HV. Etkö osaa iloita toisen puolesta, jos ei kerta ikinä pääse minnekään ja nyt oli sitten kassaa kasassa mennä Viroon?
ps. itsekin olen menossa Viroon syyslomalla, kun tänä vuonna rahat ei riitä kauemmaksi mutta olen tosi iloinen tästä reissusta. :) :)
Olen henkilö jolla olisi varaa matkustaa vaikka etelämantereelle. Silti mielestäni viro on maailman kolmen kiehtovimman matkakohteen joukossa. Se on niin kiehtova sekoitus suomalaiselle tuttua ja vierasta.
Vierailija kirjoitti:
mie en pääse ees viroon, mieti sitä.
Miksi et pääse?
Mä kävin lasten kanssa Raahessa Jee😄
Onhan se vähän WT matka, varsinkin jos sinne menee koulun lomilla. Lapsille tarvis tarjota muutakin kun jotain halpamatkailua. Hahhaha
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän WT matka, varsinkin jos sinne menee koulun lomilla. Lapsille tarvis tarjota muutakin kun jotain halpamatkailua. Hahhaha
Asenneongelma!
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsille tarvitse tarjota mitään matkailua. Mikään lai ei sellaista määrää.
https://www.unicef.fi/lapsen-oikeudet/lapsen-oikeuksien-julistus/
Tuossa ei sanota matkailusta mitään.
Viro ei ole mitenkään WT, ne vain sataman alkoholikauppoihin matkaavat örveltävät suomalaiset ja/tai Viroa arvostelevat ihmiset ovat törppöjä. Kuten esimerkiksi sinä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Joidenkin pitää lentää joka vuosi 2 viikoksi toiselle puolen maailmaa, eikä se sittenkään paljon miltään tunnu.
Ei se kerta vuodessa mihinkään riitä. Viis kertaa vuodessa vähintään täytyy käydä kuala lumpurit ja machu picchut tsekkaamassa.