Miksi Teini haisee jollekkin teinin ominaishajulle? Ja mitä se on?
Huomasin taad kun hain tytön koulusta ja istahti autoon. Että tukeva teinituoksahdus senkuin vain leijui ympärillä. Mistä tuommoinen lemu oikein tulee? Ei ole finnejä paljon mutta tukka tuntuu rasvoittuvan hetkessä. Sama efekti tulee jos menee teinin huoneeseen, jossa on ollut hetken itsekseen. Sankka teinikatku iskee vastoin kasvoja. Mistä tää johtuu?
Teini ei haise hielle/ tupakalle/ pilvelle/ pesemättömälle suulle/ nuuskalle vaan ihan jollekkin muulle.
Joku voimakas feromoni puskee ihon läpi.
Ootteko huomanneet?
Ja käy todellakin suihkussa päivittäin!
Kommentit (43)
Meidän teini haisee teinihien, Axen, sipsien ja cokiksen sekoitukselta.
Saman huomannu ja samaa miettiny :D tosi omituinen haju...kai se on joku hormonijuttu.
Toisilla on joku talisairaus päänahassa. :(
Vierailija kirjoitti:
Bakteerit ja lika. Pesulle mars.
Ei lähe pesussa pois.
Mun teini haisee niiskuneiti selvityssuihkeelle :DD
Ette usko mua, mutta meillä teini tosiaan haisee. :(
Ällöttää kulkee bussilla kun teinejä täys. Se meteli ja löyhkä! Yhyyy
Uskotaan, se on se kannabis. Varaudu ainakin henkisesti. Ja seuraa hieman.
Joku huumepoliisi sanoi ettei se tuoksu välttämättä ole se makea mistä aina puhutaan. Outo haju mikä ei lähde pesussa
Vierailija kirjoitti:
Uskotaan, se on se kannabis. Varaudu ainakin henkisesti. Ja seuraa hieman.
Joku huumepoliisi sanoi ettei se tuoksu välttämättä ole se makea mistä aina puhutaan. Outo haju mikä ei lähde pesussa
Ei ole kannabis, usko jo. Luulen että löyhkä lähtee niistä supernopeasti rasvoittuvista hiuksista, mutta en ole varma.
Ap
Meillä taitaa haista juuri hiuksista. Tyynykin pitää pestä usein kun haisee niin kamalalle.
Se haisee seksille. Touhunnut välitunnilla liikuntasalin patjoilla.
Minä haisin varmaan verkkareissani vanhalle hielle ja pesemättömälle vehkeelle nuorena. Siispä Kalasatamalle ja auringonkukkaöljylle.
T.Ex-teini 29v
Kannattaa sit lopettaa silikonishampoiden käyttö. Tukkii juuret.
Smells like teen spirit