Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä mies = maksaa naiselle treffit ja ravintolaillalliset?

Vierailija
22.09.2016 |

Toisista ketjuista olen saanut käsityksen, että naiset arvostavat erittäin korkealle miestä joka maksaa naiselle treffit ja illalliset. Jos mies maksattaa naisen omat ostokset naisella itseään niin helposti sitä kemiaa ei ollutkaan tai "toisia treffejä tuskin tulee".

Miksi näin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan aina puoliksi tai tarjoan. Otan myös miehen tarjouksen vastaan jos hän niin haluaa. Ikinä en ole treffien jälkeen tehnyt päätöstä toisista sen perusteella maksoiko mies vai ei. Muistahan AP että Suomessa on hyvin pitkälle sellainen kulttuuri että maksetaan puoliksi. Voit ihan itse vaikuttaa siihen millaisen naisen kanssa haluat parisuhteen, ei kenellekään ole pakko maksaa. :)

Minä olen. Jos mies ei tarjoutunut tarjoamaan, oletin hänen olevan yksi näistä oksettavista nettihuorittelijoista. Siihen huoritteluun ei olla vielä tässä ketjussa päästy, mutta päästään kyllä hyvin pian.

Perustat normaalin elämäsi palstan kirjoitteluihin? Ei mikään ihmekään jos et miestä löydä.

Vierailija
22/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä miehen maksaman juoman otan vastaan, jos vaikka tarjoilija sellaisen eteeni tuo ja sanoo, että herra tuolla maksaa. Luultavasti pyydän myös miestä liittymän seuraan. Vanhanaikainen, mutta ihan toimiva kikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan, että mies maksaa, jos on minut treffeille kutsunut. Viimeksi, kun kutsuin miehen treffeille, minä maksoin. Seuraavilla treffeillä taas voi se, jolle tarjottiin ekoilla, maksaa. Mikä tässä on niin vaikeaa? :) 

Vierailija
24/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan aina puoliksi tai tarjoan. Otan myös miehen tarjouksen vastaan jos hän niin haluaa. Ikinä en ole treffien jälkeen tehnyt päätöstä toisista sen perusteella maksoiko mies vai ei. Muistahan AP että Suomessa on hyvin pitkälle sellainen kulttuuri että maksetaan puoliksi. Voit ihan itse vaikuttaa siihen millaisen naisen kanssa haluat parisuhteen, ei kenellekään ole pakko maksaa. :)

Minä olen. Jos mies ei tarjoutunut tarjoamaan, oletin hänen olevan yksi näistä oksettavista nettihuorittelijoista. Siihen huoritteluun ei olla vielä tässä ketjussa päästy, mutta päästään kyllä hyvin pian.

Perustat normaalin elämäsi palstan kirjoitteluihin? Ei mikään ihmekään jos et miestä löydä.

Tämä palstahan ei ole millään tavalla irrallaan tosielämästä. Samat miehet tuolla deittailevat kuin täällä huorittelevat. Olen täysin tyytyväinen päätökseeni karttaa tuollaisia miehiä. Monelle kunnon miehelle tulee annettua pakit varmaan siinä sivussa, mutta eipä ole riskiä päätyä yhteen nettihuorittelijan kanssa.

Vierailija
25/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten mielestä hyvä nainen = tekee parisuhteessa ihaa kaikki kotityöt mukisematta ja hoitaa lapset eikä ikinä vaadi mieheltä mitään osallistumista kodin yhteisiin asioihin? Minä mielelläni maksaisin muutamat treffit, jos sen ansiosta voisin elää loppuelämäni kuten hotellissa. Ikävä kyllä en halua toista kotiorjan asemaan, mutta monelta mieheltä se onnistuu ilman mitään omantunnon pistosta.

Montako lasta olet synnyttänyt ensitreffeillä ja mitä kotitöitä treffikuvioosi yleensä on kuulunut?

Treffeillä käyminen on hiukan eri asia , kuin oma paska miesvalintasi.

Kahvikupin vai illallisen hinnallako päätöksesi teit?

Aloituksessa puhuttiin treffeistä, ei ensitreffeistä. Normaaleissa ihmissuhteissa menee niin, että jos ensimmäisellä kerralla toinen on tarjonnut, seuraavalla kerralla tarjoaa toinen. En ole ikinä kuullut kenestäkään, kuka olisi mennyt ensitreffeille tuntemattoman kanssa ravintolaan vaan ihan oluella ja kahvilla ne on menty. Sinusta en tiedä, mutta minä kyllä pystyn tarjoamaan toiselle pullakahvit itkemättä perään.

En tiedä, mitä minun valintani tähän kuuluu, mutta minulla on hyvä mies. Seurustelimme pitkään ennen yhteenmuuttoa ja asuimme yhdessä pitkään ennen lasten saamista. Siinä ehdimme tarjota toisillemme puolin jos toisin vaikka mitä.

Vierailija
26/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan sama koska pääsen treffeille vain ja ainoastaan jos teen tuntien kovaa taustatyötä eli naisen esilämmittelyä että.

Maksan aina. Toki se ei ole tuottanut mitään pysyvää.

Nykyään minua ei edes kiinnosta tuhlata aikaa naisiin. Korkeintaan ulkomaalaisiin kun saan englanninkielen halutulle tasolle

Vierailija
27/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä palstahan ei ole millään tavalla irrallaan tosielämästä. Samat miehet tuolla deittailevat kuin täällä huorittelevat. Olen täysin tyytyväinen päätökseeni karttaa tuollaisia miehiä. Monelle kunnon miehelle tulee annettua pakit varmaan siinä sivussa, mutta eipä ole riskiä päätyä yhteen nettihuorittelijan kanssa.

Senkun annat kyllä teillä valinnanvaraa riittää.

Ja tämä palstaon todellakin irrallaan todellisuudesta. Täällä on hulluja naisia suurimmaksi osaksi

Vierailija
28/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin kauheaa jos ja kun naiselle tarjoaa illallisen, teen sen niin mielelläni koska kuuluu tapoihini, EIKÄ naisen tarvi(tsisi) maksaa sitä missään nimessä seksillä!

Koska se on säälittävää ja laittaa sinut samalle tasolle pedofiilien kanssa

Vierailija
29/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Mies on vain siinä tapauksessa hyvä jos käy töissä, jotta nainen saa miehestä taloudellista hyötyä. Sitten mies on paska jos ei tähän suostu.

Vierailija
30/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten mielestä hyvä nainen = tekee parisuhteessa ihaa kaikki kotityöt mukisematta ja hoitaa lapset eikä ikinä vaadi mieheltä mitään osallistumista kodin yhteisiin asioihin? Minä mielelläni maksaisin muutamat treffit, jos sen ansiosta voisin elää loppuelämäni kuten hotellissa. Ikävä kyllä en halua toista kotiorjan asemaan, mutta monelta mieheltä se onnistuu ilman mitään omantunnon pistosta.

Montako lasta olet synnyttänyt ensitreffeillä ja mitä kotitöitä treffikuvioosi yleensä on kuulunut?

Aloituksessa puhuttiin treffeistä, ei ensitreffeistä. Normaaleissa ihmissuhteissa menee niin, että jos ensimmäisellä kerralla toinen on tarjonnut, seuraavalla kerralla tarjoaa toinen. En ole ikinä kuullut kenestäkään, kuka olisi mennyt ensitreffeille tuntemattoman kanssa ravintolaan vaan ihan oluella ja kahvilla ne on menty. Sinusta en tiedä, mutta minä kyllä pystyn tarjoamaan toiselle pullakahvit itkemättä perään.

En tiedä, mitä minun valintani tähän kuuluu, mutta minulla on hyvä mies. Seurustelimme pitkään ennen yhteenmuuttoa ja asuimme yhdessä pitkään ennen lasten saamista. Siinä ehdimme tarjota toisillemme puolin jos toisin vaikka mitä.

Mikä tarve sinulla on sitten vaahdota

a) treffiketjussa

b) kotitöitä tekemättömistä paskoista miehistä?

Vierailija
31/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisista ketjuista olen saanut käsityksen, että naiset arvostavat erittäin korkealle miestä joka maksaa naiselle treffit ja illalliset. Jos mies maksattaa naisen omat ostokset naisella itseään niin helposti sitä kemiaa ei ollutkaan tai "toisia treffejä tuskin tulee". Miksi näin?"

Saako tähän 2. miehenä -jos nyt sukupuolella on tuon taivaallista merkitystä vastata siksi näin,ett mielestäni pääsääntö mene jotenkin seuraavasti: Se maksaa, joka kutsuu. - Eli hieman menee maku, jos Sinä kutsut minut hienoon ja kalliseen ravintolaan, mutta jätät kertomatta, että oletat minun maksavan. - Toisaalta jos nainen pitää minua niin halpana, että kuvittelee ostavansa minut yhdellä  illallisella niin hän erehtyy. - En minä nyt ihan niin halpa ole, enkä usko, tai toivo kenenkään naisenkaan olevan.

Vierailija
32/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ravintola-illan jälkeen kun panen naista takaapäin (perseeseen), huudan samalla täysiä naisen korvaan: "10 EUROA! 10 EUROA! 10 EUROA!". En tiedä miksi.

Kertoo sinun ja naisesi tasosta, jos 10 euron mäkkärisafka on teille ravintolaillallinen.

Tosin sinähän olet palstamamma , joka kuvittelee olevansa kovinkin hauska.

Vierailija
33/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) treffiketjussa

Miksi sinä vaahtoat treffiketjuissa siitä, että mies tarjoaa jotain naiselle tai siitä, että nainen vaatii miestä tekemään oman osansa kotitöistä? Käytkö usein treffeillä? Vai oletko parisuhteessa ja nainen nalkuttaa liikaa jättämistäsi sotkuista?

Minä en vaahtoa. Kannatan tasa-arvoa niin kotitöiden kuin parisuhteessa yhteisten kulujen jakoa. Olen myös sitä mieltä, että kotona lapsia hoitava ei ole lompakkoloinen, kun kohta tuo kuitenkin tulee puheeksi.

Vierailija
34/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) treffiketjussa

Miksi sinä vaahtoat treffiketjuissa siitä, että mies tarjoaa jotain naiselle tai siitä, että nainen vaatii miestä tekemään oman osansa kotitöistä? Käytkö usein treffeillä? Vai oletko parisuhteessa ja nainen nalkuttaa liikaa jättämistäsi sotkuista?

Minä en vaahtoa. Kannatan tasa-arvoa niin kotitöiden kuin parisuhteessa yhteisten kulujen jakoa. Olen myös sitä mieltä, että kotona lapsia hoitava ei ole lompakkoloinen, kun kohta tuo kuitenkin tulee puheeksi.

Et vastannut kysymykseeni.