Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli miehestä kun

Vierailija
22.09.2016 |

Miten päästä yli miehestä kun tapailimme usean kuukauden ajan ja aluksi pidin hänestä todella paljon, siis mielestäni hän oli kaikinpuolin tosi mahtava tyyppi, ja kohtelinkin häntä tämän mukaisesti ja panostin suhteeseen. Hänestä kuitenkin tapailun edetessä ilmeni todella ikäviä puolia. Käytös oli välillä mitä sattui ja en voinut olla siitä loukkaantumatta. Ihan siis peruskäytöstavat tuppasivat välillä unohtumaan, esimerkiksi jos olimme menossa jonnekin, niin hän saattoi lämätä oven kiinni suoraan nenäni edestä sen sijaan, että olisi edes vaivautunut pitämään sitä muutaman sekunnin auki, saatika että ikinä olisi mitään ovea avannut tms. muuta herrasmieskäytöstä ilmentänyt. Hänellä oli ongelmia sen kanssa, että hänen mielestään miehen ei kuulu ikinä tehdä naiselle mitään tämmöisiä "palveluksia". Sama homma päti kaikkeen tarjoamiseen. Itse sain kaiken aina kustantaa ja jopa tarjota hänelle. Mielestäni tämä alkoi kaikki mennä niin kummalliseksi, etenkin kun kaikessa oli koko ajan sukupuolesta kyse. Minusta se on normaalia peruskohteliaisuutta avata ovia ja välillä tarjota seuralaiselle, oli se sitten nainen tai mies, tai no oven auki pitämisessä ihan kuka tahansa. Keskusteluihin hän välillä myös töksäytteli todella kummallisia juttuja, ja rivien välistä haukkui minua ja pottuili.

Ongelma ei ole se, että haluaisin jatkaa tai nähdä häntä enää vaan se, että minulle tuli oikeasti todella paha mieli koko jutusta, koska menin siihen ihan sydän avoimena, positiivisella fiiliksellä ja toista kunnioittan ja en saanut muuta kuin kuraa niskaan ja joka välissä sietää toisen kummallisuuksia ja lapsellista käytöstä. Hän kai olettaa, että näemme vielä ja roikkuu fb-kavereissani, mutta ihan suoraan sanottuna tekee mieli poistaa hänet ja unohtaa koko juttu, mutta en myöskään halua aiheuttaa kenellekään pahaa mieltä. Miten saan hänet pois elämästäni ihan kokonaan ja palautettua jonkinlaisen uskon siihen, että tuolta löytyy vielä joku mukava tyyppi, jolla olisi edes ne peruskäytöstavat ja taito keskustella tallella kun tuntuu, että on ihan todella vaikeaa löytää. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä tasa-arvosta sitten, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
2/6 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se siitä tasa-arvosta sitten, sitä saa mitä tilaa.

Sitä saa mitä tilaa? Haluatko selventää, koska en tiedä millä tavoin olen tuollaisen käytöksen itseäni kohtaan "tilannut"?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kuulostaa ihan mun exältä jonka kanssa olin nuoruuden tyhmyydessäni, vaikka olihan hänessä ihan hyviäkin puolia. Kumminkin kaikki tuo mitä kuvailet oli niin rasittavaa etten tajua miten sitä kestin. Sitten hän oli niitä joilla jatkuva uli uli siitä kuinka naiset sortaa miehiä ja vaatii miehiltä sitä ja tätä vaikka tyypillä oli kaltaiseni ihan hyvännäköinen nuori nainen joka ei vaatinut lähes mitään ja sieti sitä ettei koskaan saanut lahjoja tai mitään perinteisiä romanttisia huomionosoituksia, laittoi aina ruuat ja siivosi. No eipä ole enää ja siitä saa syyttää vain itseään vaikkei varmaan sitä tajuakaan vaan jatkaa ainaista ulinaansa.

Vierailija
4/6 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia miehiä on nykyään paljon, jotka kuvittelevat että tasa-arvon edistyminen tarkoittaa sitä että heidät on vapautettu kaikkien alkeellisimpienkin käytöstapojen noudattamisesta. Hyvä että pääsit äijästä eroon. Varsinaiseen kysymykseesi en osaa vastata... muuta kun että aika parantaa haavat, ja jonain päivänä huomaat että ei enää tunnukaan pahalta. Itse et kuitenkaan tehnyt mitään väärin.

Vierailija
5/6 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, kuulostaa ihan mun exältä jonka kanssa olin nuoruuden tyhmyydessäni, vaikka olihan hänessä ihan hyviäkin puolia. Kumminkin kaikki tuo mitä kuvailet oli niin rasittavaa etten tajua miten sitä kestin. Sitten hän oli niitä joilla jatkuva uli uli siitä kuinka naiset sortaa miehiä ja vaatii miehiltä sitä ja tätä vaikka tyypillä oli kaltaiseni ihan hyvännäköinen nuori nainen joka ei vaatinut lähes mitään ja sieti sitä ettei koskaan saanut lahjoja tai mitään perinteisiä romanttisia huomionosoituksia, laittoi aina ruuat ja siivosi. No eipä ole enää ja siitä saa syyttää vain itseään vaikkei varmaan sitä tajuakaan vaan jatkaa ainaista ulinaansa.

Rasittavaahan se on juuri siksi, kun itse on valmis kohtelemaan toista kuin ihmistä ja olemaan tälle hyvä ja sieltä ei sitten saa muuta kuin tylyyttä ja töykeyttä takaisin. Ei semmoinen toimi. En ymmärrä miksi pitää edes yrittää pariutua, jos on tuollainen asennevamma muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
6/6 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin todella surullista, että joku oikeasti ajattelee, että tuolla tavalla käyttäytymällä edistää jotain kuvitteellista "tasa-arvoa". Että sillä että tahallaan loukkaa toista saisi jotain hyvää aikaiseksi. En halunnut häneltä rahaa tai mitään muutakaan, paitsi no olisi ollut kiva, että se kerta kun tarjosin hänelle niin hän olisi seuraavalla kerralla tarjonnut sitten minulle. Vastavuoroisuutta ja molemminpuolista kunnioitusta hain, enkä mitään prinsessakohtelua. Meitä tällaisiakin naisia on olemassa ja meidän saa aika hyvin karkoitettua käyttäytymällä juuri noin.