Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä mies = maksaa naiselle treffit ja ravintolaillalliset?

Vierailija
22.09.2016 |

Toisista ketjuista olen saanut käsityksen, että naiset arvostavat erittäin korkealle miestä joka maksaa naiselle treffit ja illalliset. Jos mies maksattaa naisen omat ostokset naisella itseään niin helposti sitä kemiaa ei ollutkaan tai "toisia treffejä tuskin tulee".

Miksi näin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain tuon takia kannattaa harrastaa treffejä jotka ei maksa mitään esim lenkillä käyminen

Vierailija
2/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarjoaisi edes vuorotellen toinen toiselleen, niin sillä pääsisi jo pitkälle! Mutta mies joka maksattaa omat juomansa naisella ja pelästyy puolikuoliaaksi edes ajatusta siitä, että välillä tarjoaisi toiselle ei kyllä ole kiva treffikumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarjoaisi edes vuorotellen toinen toiselleen, niin sillä pääsisi jo pitkälle! Mutta mies joka maksattaa omat juomansa naisella ja pelästyy puolikuoliaaksi edes ajatusta siitä, että välillä tarjoaisi toiselle ei kyllä ole kiva treffikumppani.

Ja näitä miehihän on maailma täynnä? Toisin kuin naisia jotka eivät koskaan odota saavansa materiaa miehen maksamana..

Vierailija
4/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisista ketjuista olen saanut käsityksen, että naiset arvostavat erittäin korkealle miestä joka maksaa naiselle treffit ja illalliset. Jos mies maksattaa naisen omat ostokset naisella itseään niin helposti sitä kemiaa ei ollutkaan tai "toisia treffejä tuskin tulee".

Miksi näin?

Jotkut naiset, eivät kaikki naiset. Itse pidän tasapuolisuudesta joten välillä maksaa toinen, välillä  toinen.

Silloin kun tuli  deittailtua pidin huolta siitä ettei  kukaan voi  selän takana haukkua hyväksikäyttäjäksi. Tiedän että on olemassa naisia jotka laittavat miehen maksamaan sitä ja tätä. En ole koskaan ymmärtänyt sellaista käytöstä.

Vierailija
5/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin kauheaa jos ja kun naiselle tarjoaa illallisen, teen sen niin mielelläni koska kuuluu tapoihini, EIKÄ naisen tarvi(tsisi) maksaa sitä missään nimessä seksillä!

Vierailija
6/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka betamies tollanen on, ei tuu toisia treffejä

Vierailija
7/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä mies ja maksan paitsi ruuan myös seksin jälkeen

Vierailija
8/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppohan se on naisena sanoa, kun miehet harvoin pääsee niille toisille treffeille missä nainen maksaisi :D

Vierailija
9/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin?

Miehenä en arvosta kovinkaan korkealle tollaista kevytkenkäistä naista

Vierailija
10/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintason mukaan. Kotimaassa yleensä puoliksi (tasa-arvo). Ulkomailla esim. Thaimaassa yleensä länsimaalainen maksaa, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
11/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten mielestä hyvä nainen = tekee parisuhteessa ihaa kaikki kotityöt mukisematta ja hoitaa lapset eikä ikinä vaadi mieheltä mitään osallistumista kodin yhteisiin asioihin? Minä mielelläni maksaisin muutamat treffit, jos sen ansiosta voisin elää loppuelämäni kuten hotellissa. Ikävä kyllä en halua toista kotiorjan asemaan, mutta monelta mieheltä se onnistuu ilman mitään omantunnon pistosta.

Vierailija
12/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan aina puoliksi tai tarjoan. Otan myös miehen tarjouksen vastaan jos hän niin haluaa. Ikinä en ole treffien jälkeen tehnyt päätöstä toisista sen perusteella maksoiko mies vai ei. Muistahan AP että Suomessa on hyvin pitkälle sellainen kulttuuri että maksetaan puoliksi. Voit ihan itse vaikuttaa siihen millaisen naisen kanssa haluat parisuhteen, ei kenellekään ole pakko maksaa. :)

Vierailija
13/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen nainen maksaa itse ruokansa ja juomansa treffeillä. N24

Vierailija
14/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä mennyt ensimmäisillä treffeillä illalliselle. En edes päivälliselle. Ensitreffikokemuksieni perusteella en liioin menisi jatkossakaan enkä suosittelisi niitä muillekaan. Sitä kun ei koskaan tiedä millainen ihminen vastassa on. Saattaa tuntua aika nololta mennä hienoon ravintolaan, jos mies tulee paikalle ryppyisessä kansitakissa tai vanhalta viinalta haisten. Pitkäksi sovittu tapaaminen saattaa tuntua liian pitkältä, jos pitkiä ja hauskoja viestejä kirjoittanut mies osoittautuukin ihan tuppisuuksi mulkoilijaksi. Mikä tahansa tilanne tuntuu kiusalliselta, jos se mukavalta vaikuttanut mies on toisten naisten perään kuolaava ja viheltelevä juntti, jne.

Ja huom. ihan sama pätee toisin päin, kyllä se voi miehellekin tulla negatiivisena yllätyksenä millainen se netissä kiinnostavalta vaikuttava nainen on livenä. Eli aina ekat treffit julkiselle paikalle ja lyhyinä. Kävely tai kahvit esimerkiksi työpäivän jälkeen on helpoin vaihtoehto.

Vierailija
15/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näitä miehihän on maailma täynnä? Toisin kuin naisia jotka eivät koskaan odota saavansa materiaa miehen maksamana..

Joo, näitä miehiä on maailma täynnä. Yksi suunnitteli kolmansilla treffeillä jättävänsä työnsä ja vihjaili että voisi muuttaa luokseni.

Vierailija
16/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan aina puoliksi tai tarjoan. Otan myös miehen tarjouksen vastaan jos hän niin haluaa. Ikinä en ole treffien jälkeen tehnyt päätöstä toisista sen perusteella maksoiko mies vai ei. Muistahan AP että Suomessa on hyvin pitkälle sellainen kulttuuri että maksetaan puoliksi. Voit ihan itse vaikuttaa siihen millaisen naisen kanssa haluat parisuhteen, ei kenellekään ole pakko maksaa. :)

Minä olen. Jos mies ei tarjoutunut tarjoamaan, oletin hänen olevan yksi näistä oksettavista nettihuorittelijoista. Siihen huoritteluun ei olla vielä tässä ketjussa päästy, mutta päästään kyllä hyvin pian.

Vierailija
17/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan hyvä mies tajuaa, etten ole rahalla ostettavissa ja antaa maksaa oman osuuteni itse.

Vierailija
18/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten mielestä hyvä nainen = tekee parisuhteessa ihaa kaikki kotityöt mukisematta ja hoitaa lapset eikä ikinä vaadi mieheltä mitään osallistumista kodin yhteisiin asioihin? Minä mielelläni maksaisin muutamat treffit, jos sen ansiosta voisin elää loppuelämäni kuten hotellissa. Ikävä kyllä en halua toista kotiorjan asemaan, mutta monelta mieheltä se onnistuu ilman mitään omantunnon pistosta.

Olisi se minustakin mukavaa elää palveltuna lopun elämäni. En edes tiedä millaista olisi tulla kotiin töistä ja istua valmiiseen pöytään. Joskus raskaan työpäivän jälkeen kuvittelen, että siellä olisi ruoka valmiina ja pöytä katettu kun pääsen kotiin. Joskus kun oikein väsyttää, tekisi melkein mieli itkeä kun tietää että tuota en koskaan tule saamaan.

Vierailija
19/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mitenkään olla, että on eri tavalla ajattelevia naisia, joilla on erilaisia mielipiteitä asiasta?

Minua eivät kiinnosta tyhmät miehet, mutta vastasin kuitenkin sinulle, koska jankutat aiheesta. 

Vierailija
20/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta olet synnyttänyt ensitreffeillä ja mitä kotitöitä treffikuvioosi yleensä on kuulunut?

Treffeillä käyminen on hiukan eri asia , kuin oma paska miesvalintasi.

Kahvikupin vai illallisen hinnallako päätöksesi teit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä