Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä miten suhtautua, minut pyydettiin illanistujaisiin

Vierailija
22.09.2016 |

Eli.. eräs vanha tuttu näki mut kaupungilla ja kertoi että olisi järjestämässä illanistujaisia meidän "vanhalle jengille" , eli ihmisille joiden kanssa hengasin lähes koko teini-ikäni. Sinäänsä hauska ajatus, mutta koska kirjotan tälle palstalle on tässä luonnollisestikin eräs ongelma. Minut siis syrjäytettiin tästä porukasta aikoinaan täysin tuntemattomasta syystä. Eli mun seuraa vältetiin ja musta jauhettiin paljon paskaa tässä porukassa. En mielestäni tehnyt mitään sellaista miksi juuri minä olisin ansainnut tälläisen käytöksen, ja monesti kysyinkin eri ihmisiltä että mikä mussa on vikana, saamatta mitään konkreettista vastausta koskaan. Nyt olemme kuitenkin kaikki melkein kolmekymppisiä, elämässä eteenpäin menneitä aikuisia ihmisiä. Pitäisikö minun unohtaa kaikki mitä on tapahtunut ja mennä paikanpäälle, vai jättää suosiolla menemättä? Mitä ootte mieltä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko oikeasti tavata tuollaisia paskiaisia?

Vierailija
42/44 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelisin ensin sen kutsun....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet niin menet ympärikännissä ja potkaiset oven sisään ja huudat että " te jotka puhuitte minusta paskaa, niin ulos riviin että voin vetää teitä jokaista turpaan!"

Vierailija
44/44 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi missään tapauksessa. Miksi ihmeessä kiusaamisen jälkeen menisi? Sinua kiusattiin silloin nuorena porukalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän