Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ostaneet jotain kallista (yli 100€) mitä olet myöhemmin katunut..

Vierailija
22.09.2016 |

Itseäni harmittaa todella, todella paljon, että tuhlasin "laadukkaisiin ja hyviin" changen alusvaatteisiin, jotka sovituskopissa tuntuivat ja näyttivät hyviltä niin myyjän kuin itseni mielestä, mutta en ole niitä voinut pitää paria kertaa enemmän. Rintaliivien ympärys tuntuu aivan liian pieneltä, on vaikea hengittää eikä ne muutenkaan istu ollenkaan ja alushousut on vaan niin epämukavat :( sinne meni n. 300€.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin peruukin, joka pikkuisen liian pieni ja lisäksi väärän värinen. Noin 500 e. Harmittaa, ei ole nyt uuteen varaa.

Vierailija
2/9 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako Changessa alusvaatesetti 300 euroa?? Olin aina kuvitellut hinnat sinne muutaman kympin hujakoille...

Itseäni kaduttaa nykyisen puhelimen ostaminen. Maksoi 200e ja on ihan jäätävän hidas (mm. 1 gigan RAM vaikuttaa asiaan). En kauheasti tutustunut teknisiin tietoihin ennen ostamista, vaan annoin myyjän puhua ympäri. Malli on vain reilun vuoden vanha, mutta jo kadonnut kaupoista - eipä tainnut houkutella asiakkaita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivien ympärys venyy kyllä. Oisko esim. menkat aiheuttanu turvotusta ja siks tuntuu nyt huonolta? Ne saattaa myöhemmin taas sopia. 

Vierailija
4/9 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta rintsikoihin sellainen parin markan jatkopala, saa esim. HM:stä, Lindexistä ja muista ketjuliikkeistä.

Vierailija
5/9 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta rintsikoihin sellainen parin markan jatkopala, saa esim. HM:stä, Lindexistä ja muista ketjuliikkeistä.

Et sitten ole huomannut että rahayksikkö vaihtui tuossa jokin aika sitten...?

Vierailija
6/9 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vain maksaa ;) kun ostaa viidet rintaliivit (eri mallisia) ja jatkopalaa kokeiltu, mutta kun ne ei vain istu tai tunnu mukavilta oli sitten menkat tai ei! Miksi alapeukut? Ap

Vierailija
7/9 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä changen rintsikat+pöksyt maksaa 300e? Tuolla hinnalla sais jo oikeesti kunnon rintsikat ja alushousut.

Vierailija
8/9 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vain maksaa ;) kun ostaa viidet rintaliivit (eri mallisia) ja jatkopalaa kokeiltu, mutta kun ne ei vain istu tai tunnu mukavilta oli sitten menkat tai ei! Miksi alapeukut? Ap

Tää on nyt jälkiviisautta, mutta kerron, miten mä teen alusvaatteiden kanssa: mä ostan aina yhdet (tai ihan maksimissaan kahdet) samanlaiset rintsikat ja pidän niitä hetken aikaa. Kun olen todennut sopiviksi, voin ostaa lisää samanlaisia.

Vierailija
9/9 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin verkkokaupasta kolmensadan euron pellavalakanat. Ne osoittautuivat kehnolaatuiseksi polyesteriksi ja kuosi ja väri olivat aivan erilaiset kuin kuvissa. Kauppa kehotti minua ottamaan kuvan pesulapuista, jotta he voisivat selvittää, mikä oli mennyt vikaan. Minäkin pystyin netin avulla selvittämään, miten kiinaksi kirjoitetaan "polyesteri", joten "vika" oli ihan selvä. Kaupasta ei sen jälkeen vastattu sähköposteihin eikä heidän reklamaatiolomakkeensakaan enää toiminut. Tuntemattomista verkkokaupoista en enää osta, vaan nämä muutama kotimainen saavat kelvata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän