Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET uuteen viikkoon ma - ke

06.03.2006 |

Huomenet kaikille!

Tänään pääsen kokeilemaan lymfaterapian apua turvonneeseen olemukseeeni, josko painonnousu siitä alkaisi vähenemään, tiedäpä tuota.

Harmillista, että AKT aloitti lakkonsa. Meillä on täällä hiihtolomaviikko, mutta puoliso ei kai voi edes ottaa tehtyjä ylitöitä vapaana tuon lakon takia. Jotkut teistä eivät ehkä pääse töihin, helposti ainakaan, toivottavasti kuitenkin niille, jotka ovat synnyttämään menossa on taksi tarjolla.

Meidän vauveli on taas ollut kovasti liikekannalla, ei taida hänestä lakkolaista tulla, sen verran kipakasti on mahanahkaa venytetty yön aikana.

Mukavaa kymppiviikkoa kuitenkin kaikille,

Kevis rv 27+6

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä hiihtoretkeltä. Ihana olo kun saa raahattua itsensä ulos ja liikkumaan. Hiihdin jopa 6km ja nyt sitten juon teetä ja syön kakkua ; ) ettei vaan paino pääse liian hitaasti nousemaan.

Tänään alkoi jo 31 rvk, päivät vähenee..Pitäisi kai kohta jotain tekemään vauvaa varten. Jos sais edes kaivettua edelliset vauva vaatteet esille ja tehdä inventaariota. Missähän se pesän rakennus vietti oikein luuraa? Onko muilla hukassa, vai joko koti kiiltää puhtauttaan? Ei vois vähempää kiinnostaa kaappien yms siivous.

Vauva möyri eka kertaa oikein kunnolla illalla sängyssä , niin etten saanut unta. Oikeastaan ollut aika hiljainen kaveri tähän asti.

No tässä pika kuulumisia

Ruis 31+0

Vierailija
2/3 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs täältä porukka lienee..? Aika hiljaista.

Täällä edelleenkin ollaan flunssassa, jo viikon pirulainen kestänyt =/

Mä oon ihan poikki, eka aamupäivällä vaihdoin mullat kaikkiin kukkiin, ja sitten aloin kuuraamaan saunaa ja kylppäriä kun tytöllä oli mun sisko seurana ;) Meinaapa nyt pakottaa selkää, ja liitoskivut on kohtalaisen kivuliaat....... Vaan tulipa nyt puhdas sauna, pitkään mä oon sitä kuurausta suunnitellutkin =)

Pitää vielä rientää ruuan tekoon kun mies kotiutuu kohta töistä. Ja sit vielä kauppaan..=/ Olisi jo ilta niin pääsis nukkumaan...zzzzzzzzzzzzzz....

Kristiina rv 29+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin koiran kanssa kahdestaan lenkiltä, mies on oksennustaudin kourissa sängynpohjalla. Toivottavasti mä en vaan saa tota pöpöä, ajatuskin kammottaa... Eikä kyllä ehtisi olla töistäkään poissa, viisi viikkoa enää ennen äitiyslomaa ja hommat vaan kasaantuu.

Lauantaina oltiin sitten perhevalmennuksessa viisi tuntia. Oli ihan asiallinen tietopaketti, mieskin tykkäsi ja sanoi saaneensa uutta tietoa. Valmennuksen piti samalla alueella työskentelevä terveydenhoitaja kuin meidänkin terkka, mutta oli muuten paljon rennompi tyyppi. Ei varmaan valita jokaisesta ylimääräisestä grammasta, kun oli itsekin vähän pyylevä. Mua on jääny viime viikon neuvolasta harmittamaan se, kun heti nipotettiin, kun painoa oli tullu 700 g/viikko. Ei se terkka lainkaan huomannu, että jossain vaiheessa mulle oli tullu vaan 325 g/viikko eli vähemmän kuin saisi, kai ne nyt jotenkin nollaa toisensa.... Ärsyttää ihan suunnattomasti tuollainen painontarkkailu, vaikka tiedän ettei pidä välittää noin pienistä.

Nyt eksyin aiheesta, piti kehua sitä perhevalmennusta. Siellä käsiteltiin loppuraskautta, synnytystä, kivunlievitystä ja vauvanhoitoa, katottiin tietty synnytysvideo ja toinen pätkä vauvanhoidosta. Mua ihan itketti, kun se vauva syntyi siinä videolla, meinasin ruveta ääneen vollottamaan, niin liikuttavaa se oli. Tutustuttiin valmennuksessa myös toiseen pariskuntaan, joiden esikoinen syntyy kuukautta ennen meitä eli huhtikuussa, sattumoisin asuvat ihan meitä vastapäätä! Ei olla vaan ennen satuttu törmäämään, vaikka uskomattomalta kuulostaakin. Täytyy käydä hieromassa tuttavuutta, ois tosi kiva jos lähellä ois seuraa vauvalle ja äidillekin.

Nyt lopettelen ja toivotan kaikille toukoisille mukavaa viikkoa, keskiviikkona menee mullakin sitten rikki se kolmekymppiä....

Minttuli79 29+5