Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen minä sittenkin "nirso" (kun haluan miehen, josta voisin tykätäkin!)

Vierailija
22.09.2016 |

Eilisestä keskustelusta, jossa kysyttiin, miksi et sinkku ole nettideiteissä, Tinderissä tai vastaavissa, tuli mieleen...

Minä olen, mutta eihän sieltä löydy miestä, joka kelpaisi. Harvoin edes sellaista, jonka kanssa haluaisi viestitellä, saati mennä treffeille.

Ehkä on omahyväistä puhua vaatimuksista, mutta kyllä ne kriteerit käytännössä vaatimuksia on.

Haluan, että mies ei ole kalju eikä sillä ole naurettavaa tukkaa, vaan ihan perus miestukka.

En tykkää partatuheroista ja muista tupoista naamassa. Parta pitää ajaa. Tai toki saa pitää naamassaan minkälaista mätästä tahtoo, mutta minun ei tarvitse sellaista naamaa suudella.

En pidä ylipainosta. Syömäpakki saa lihaksikkaalla miehellä olla, mutta ei mitään taikinaroikkoa. En myöskään halua mitään hiirulaista. Miehen on suht. helppo treenata lihakset, edes jonkinlaiset. Joten haluan, että miehellä on lihakset. Bodareita ei nyt etsitä, vaan tavallista sporttista kaveria, joka tykkää harrastaa kaikenlaista liikuntaa.

En halua miestä, joka etsii myös satunnaisseksiä. Vaikka etsisi samalla parisuhdettakin. Tai ainakaan en halua miestä, joka on niin tyhmä, että luulee että mahdollisuudet saada edes jotain on suuremmat, kun ruksaa kaikki kohdat. Salaisi edes seksinmetsästyksensä silloin, kun etsii pidempää suhdetta. Jos ei tajua, ei ole riittävän fiksu minulle.

En halua miestä ,joka kirjoittaa näin .Välimerkit tulee hallita edes pääpiirteissään ,ja tietää ,mihin kohtaan välilyönti kuuluu .

Tatuointeja voi olla, tatuoimattomuuden vaatimuksesta olen joutunut luopumaan (realismi iski). Mutta kuva paljaasta ylävartalosta kertoo kuitenkin, että mies on tomppeli, vaikka se ylävartalo olisikin hyvän näköinen. Siis jotain tyylitajua ja makua odotan. En itsekään työnnä tissejäni kameraan.

En halua miestä, joka etsii itseään nuorempaa seuraa. Esimerkiksi miestä, joka ikänsä puolesta, 45 vuotta, sopisi minulle (olen itse 40), mutta hakee 18-38 -vuotiasta naista. Voisin sinänsä kelpuuttaa hyvin säilyneen viisikymppisenkin, jos tämä itse hakisi asiallisella haarukalla naisseuraa, esim. 40-60 -vuotiaita. Mutta kun se ikähaarukka viisikymppisellä on laitettu 30-50, niin ei kiitos.

Muuten mies saa olla työssä tai työtön, lapseton tai yksinhuoltaja, eronnut tai leski tai ikisinkku, kiinnostunut taiteesta tai formuloista, harrastaa postimerkkeilyä tai potkunyrkkeilyä - näillä ei ole väliä. Mutta aiemmin luettelemillani kriteereillä ei miestä tunnu löytyvän.

Mies, tunsitko piston sydämessäsi? Jos tunsit, niin mene ja aja heti se typerä karvatuppo naamastasi pois. Mahdollisuudet villiin seksiin kasvavat jo pelkästään sillä eksponentiaalisesti.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa paljon varsin ahdasmielisen naisen vaatimuksia, mutta toisaalta minkä sinä itsellesi voit. Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla ottaa.

Ehkä siitä huolimatta hieman miettisin, mikä parisuhteessa on pidemmän päälle tärkeää. Onko se hiukset ja lihakset, vai kenties jokin muu?

Vierailija
2/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoitusta koskevat vaatimuksesi ovat nirsoutta, muuten ihan ok "vaatimuslista". Itse jättäisin tuosta pois vielä sporttisuuden, mutta ymmärrän että liikunnallinen ihminen haluaa liikunnallisen puolison.

Tiesithän ettei kaljuus ole aina valinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, kyllä jokaisella saa mielipiteitä olla :)

Vierailija
4/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvoitusta koskevat vaatimuksesi ovat nirsoutta, muuten ihan ok "vaatimuslista". Itse jättäisin tuosta pois vielä sporttisuuden, mutta ymmärrän että liikunnallinen ihminen haluaa liikunnallisen puolison.

Miksi pitäisi hakea kumppania jota ei koe puoleensavetävänä? Karvat naamassa ovat meille monille aivan ehdoton turn off. En voisi harrastaa seksiä sellaisen ällötyksen kanssa, joten miksi se ei olisi kriteeri seuranhakuun? Absurdia.

Vierailija
5/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy muuten kaikki, mutta mikään ei käy.

Vierailija
6/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ettei kaljuus ole aina oma valinta, ja olen pahoillani siltä osin mieltymyksestäni. En voi kuitenkaan sille mitään, että pidän kaljua epämiellyttävänä. Varmasti monet miehetkin pitävät kaljua naista epämiellyttävänä, sitä kautta voi ehkä ymmärtää miten minä kaljuuden koen. Toki jos ensin tutustuu ihmiseen ystävänä ja sitten tunteet syvenevät, tuollaisilla seikoilla ei ole merkitystä, mutta nettideittailun maailmassa on.

Unohdin mainita vielä yhden kriteerin, joka liittyy karvoitukseen. Rintakarvoitus pitää olla, muuten ei tuu mitään.

-ap

Vierailija
7/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa paljon varsin ahdasmielisen naisen vaatimuksia, mutta toisaalta minkä sinä itsellesi voit. Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla ottaa.

Ehkä siitä huolimatta hieman miettisin, mikä parisuhteessa on pidemmän päälle tärkeää. Onko se hiukset ja lihakset, vai kenties jokin muu?

En ole hankkimassa lapsia tai yhteistä asuntoa, joten minulle parisuhteessa pidemmänkin päälle tärkeää on seksuaalinen vetovoima, johon kuuluu se haluttava kroppa.

Aiempaa kokemusta on yhdeksän vuoden suhteesta, jossa seksuaalinen viritys säilyi voimakkaana alusta loppuun. Joten ei ole mikään automaatti, että muutaman vuoden kuluttua jotkin mystiset "muut asiat" tulevat suhteessa tärkeämmiksi kuin intohimo.

-ap

Vierailija
8/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

et halua miestä joka etsii satunnaista seksiseuraa ja lopussa sanot että mies saisi nimenomaan seksiä mukautumalla kriteereihisi.

Vierailija
9/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en taas pidä puoleensavetävinä liian laittautuneita miehiä. Tuntuu naurettavalta, että mies viettää aikaansa peilin edessä muotoillen jotain kuvioita naamakarvoitukseensa. Sama juttu vaatteiden kanssa, liian stailattu ulkomuoto on ällöä, tosin tällaiset miehet tuskin minua kelpuuttaisivatkaan.

Pitkä tukka ja parta tehoaa muhun. Jonkinlainen hygienia tietysti pitää olla.

Vierailija
10/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten tylsää ja pinnallista! Menetät kyllä paljon, kun olet noin vaativa. Vaikka varmaan tää on taas provo...

Vierailija
11/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan ok-vaatimukset, kun saa olla kuitenkin työtön yh. Mitään catchia ap ei todellakaan kuvaile tässä.

Jos tuon ikäinen nainen (olet kai itse urheilullinen?) vaatisi vielä tuohon päälle työssäkäyntiä, niin sitten homma olisi toki täysin epärealistinen ja yksinäisyys varmaa. Toki kaikkihan ovat mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
12/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et halua miestä joka etsii satunnaista seksiseuraa ja lopussa sanot että mies saisi nimenomaan seksiä mukautumalla kriteereihisi.

No en ole ainoa nainen joka ei noista tuheroista naamassa välitä. Ja villiä seksiä on muutakin kuin satunnaisseksiä.

En sinänsä tuomitse seksiä lyhyenkään tuttavuuden perusteella, en vain ymmärrä että sitä pitää erikseen etsimällä etsiä, ja vielä samalla kun on etsivinään parisuhdettakin. Parisuhteessahan on yleensä seksiä, joten sitä ei tarvitse erikseen mainita.

-ap

Vierailija
13/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ettei kaljuus ole aina oma valinta, ja olen pahoillani siltä osin mieltymyksestäni. En voi kuitenkaan sille mitään, että pidän kaljua epämiellyttävänä. Varmasti monet miehetkin pitävät kaljua naista epämiellyttävänä, sitä kautta voi ehkä ymmärtää miten minä kaljuuden koen. Toki jos ensin tutustuu ihmiseen ystävänä ja sitten tunteet syvenevät, tuollaisilla seikoilla ei ole merkitystä, mutta nettideittailun maailmassa on.

Unohdin mainita vielä yhden kriteerin, joka liittyy karvoitukseen. Rintakarvoitus pitää olla, muuten ei tuu mitään.

-ap

No nyt paljastui trolliksi. Taidat kuvailla tässä edellistä miestäsi ja haluaisit vain hänet takaisin. 

Vierailija
14/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan yksinoloon, mieltymyksiesi mukainen mies saa kyllä huomattavasti sinua tasokkaamman kumppanin.

Mieltymyksille ei tietenkään voi mitään, ei niistä tarvitse luopua. Mutta turha on myöskään valittaa, kun mitään ei löydy.

David Beckham ei halua Tuksua, vaikka Tuksu haluaisi Davidin.

Vierailija
15/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan ok-vaatimukset, kun saa olla kuitenkin työtön yh. Mitään catchia ap ei todellakaan kuvaile tässä.

Jos tuon ikäinen nainen (olet kai itse urheilullinen?) vaatisi vielä tuohon päälle työssäkäyntiä, niin sitten homma olisi toki täysin epärealistinen ja yksinäisyys varmaa. Toki kaikkihan ovat mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

En usko, että joutuisin olemaan yksin, vaikka edellyttäisin vielä työssäkäyntiäkin. Enhän minä noita vaatimuksiani ole treffiprofiiliini kirjannut, joten eivät miesparat tiedä varoa. Tosiasiahan on, etteivät naiset kirjoita kovin rehellisesti auki sitä, mitä haluavat. Miehet ovat ehkä hieman rehellisempiä, minkä voi päätellä mm. noista heidän ikäkriteereistään.

-ap

Vierailija
16/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän että suomalaisella miehellä on harvoin tuuhea rintakarvoitus, ja jos sellainen on, niin muukin karvankasvu on vahvaa ja juuri nämä usein antavat parran kasvaa koska ajelu olisi kovin työlästä.

Vierailija
17/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus, älykkyys, etninen tausta .... nämäkään eivät ole valintoja,  mutta silti ihmiset valitsevat myös näillä perustein. Väärin valikoitu?

Vierailija
18/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No nyt paljastui trolliksi. Taidat kuvailla tässä edellistä miestäsi ja haluaisit vain hänet takaisin. 

No ajattele toki, että olen trolli, jos se jotenkin helpottaa. Sanoinpa vain suoraan miten asia on. Rintakarvat on seksikkäät ja tuntuvat hyvältä omia rintoja vasten. Valitan, mutta siitäkään nautinnosta en ole valmis luopumaan.

Vierailija
19/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan yksinoloon, mieltymyksiesi mukainen mies saa kyllä huomattavasti sinua tasokkaamman kumppanin.

Mieltymyksille ei tietenkään voi mitään, ei niistä tarvitse luopua. Mutta turha on myöskään valittaa, kun mitään ei löydy.

David Beckham ei halua Tuksua, vaikka Tuksu haluaisi Davidin.

Jos mies on parraton, hiukset päässä, jonkin verran sporttinen, osaa oikeinkirjoitussäännöt ja hakee ikäistään naista niin hän on David Beckham? Naurettavaa.

En ole aloittaja, en edes komppaa häntä, koska oma kokemukseni on osoittanut, että se ulkonäöltään täysin sopiva nettideitti ei livenä välttämättä sytytä tippaakaan ja toisaalta nykyinen miesystäväni on ulkonäöltään sellainen, etten todennäköisesti olisi netissä hänestä kiinnostunut, hänellä kun on mm. viikset. Mutta onneksi tavattiin livenä, koska kemia oli uskomaton.

Vierailija
20/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän että suomalaisella miehellä on harvoin tuuhea rintakarvoitus, ja jos sellainen on, niin muukin karvankasvu on vahvaa ja juuri nämä usein antavat parran kasvaa koska ajelu olisi kovin työlästä.

Ilmaisin itseäni aloituksessa huonosti. Täysparta vielä menettelee, jos se sopii kantajalleen. Inhoan noita pikkutuppoja leuassa ja kaikenlaisia lettivirityksiä ja rinkuloita suun ympärillä.

Mutta kyllä rintakarvaisia partansa ajelevia miehiä vaan Suomesta vielä löytyy, se ei ole se pullonkaula tässä vaan vaikeinta on löytää fiksu mies, jolla nuo fyysiset edellytykset täyttyisivät. Siis mies, joka tietää mihin kohtaan välilyönti laitetaan ja joka ei esittele profiilissaan paljasta (karvaista) ylävartaloaan ja etsi suorasukaisesti seksiä.

-ap