voi luoja kun kaljut miehet on seksikkäitä....
Töissä on yksi tällainen namupala. Niiin hyvän näköinen ja miehekäs, että pöksyt kostuu jo pelkästä ajatuksesta. Kaljut miehet on nam; )
Kommentit (18)
Minua viehättäneet jo nuoresta asti. Itselläni on hyvin vahva ja kalju mies, ja siltä ei kunto lopu kesken....
Mulle ei käy. Jokaiselle on onneksi jotakin :)
Kuule kaljukulta, teille nauraa niin naiset kuin miehetkin.
Samaa mieltä! Pöksyt kosteena ootan omaa voimakasta kaljua kotiiin 😘 tosi miehekäs,NAM!
No kun eivät ole, varsinkaan jos koittavat korvata sen kaljun päälaen jollain metsuoriparralla* oksetus*
Vierailija kirjoitti:
No kun eivät ole, varsinkaan jos koittavat korvata sen kaljun päälaen jollain metsuoriparralla* oksetus*
*metsuriparralla
Vierailija kirjoitti:
Minua viehättäneet jo nuoresta asti. Itselläni on hyvin vahva ja kalju mies, ja siltä ei kunto lopu kesken....
Muakin viehättänyt teinistä asti. Jo eka poikaystävä ajeli päänsä kaljuksi.
-ap
Kaljun pään saa aikaan jokainen, pitkän tukan vain parhaat.
Kaljut naiset on musta hotteja. Miehellä taas kunnon heviletti on seksikkäämpi.
Minusta miehellä seksikkäintä on kalju tai pitkä tukka.
Tosiasia. kirjoitti:
Kaljun pään saa aikaan jokainen, pitkän tukan vain parhaat.
Tuskin hiousten kasvulla kannattaa ihmisen paremmuutta määritellä.
Tykkään. Omalla miehelläni on hiukset, mutta tunnen niin monta kaljua todella mukavaa miestä, että jos joskus miestä vaihdan, niin hyvin kelpaa! Olen täällä ennenkin kirjoittanut, että kalju, aavistuksen ylipainoinen ja hymyilevä hyväntuulinen mies on mieleeni. :)
Eli ap:n mielestä Tauski on hottis kun se ajaa tukan pois.
Kiva, että niillekin on ottajansa.
Itse en tykkää, enkä tiedä oikein ketään joka tykkäisi...ehkä hieman vanhempien naisten juttu ja luonto hoitanut asian niin, että vanhemmiten kaljut miehet voi ruveta jopa viehättämään?
N24