Miks kaikilla akoilla on ne helvetin kestoripset????
Tai volyymiripset vai mitkä ikinä onkaan. Olen tosiaan ainut nainen täällä suomessa kenellä ei oo.
Kommentit (231)
Ei mulla ole Eikä mulla ole meikkiäkään eli pärjään ihan naturellina.
Joo et tosiaan oo ainut, mitä tää liiottelu taas on. Mullakaan ei ole.
Varaa aika ripsiteknikolle. Sillähän tuo hoituu.
Ei ole! Vaikka niin aina luullaankin. Minulla on pitkät ripset, jotka värjätään kestovärillä kerran kuussa kosmetologilla. Kosmetologi sanoo ettei ole ikinä nähnyt näin pitkiä ripsiä kellään.
Juu, olen mies 44v ja en voi sietää mitään karvakasoja pilaamassa muuten kauniita silmiä.
Vierailija kirjoitti:
No et vitussa ole. Minä en sellaisia härpäkkeitä ottais mun ripsiin kun pärjään ihan ripsivärilläki
Minkä takia nämä ripsihärpäke muijat kuvittelee vielä itsestään liikoja? Ei ne pelkät ripset tee kenestäkään paremman näköstä. Ap
No ei ole mullakaan. Ikinä ollutkaan. Meikkaan kyllä muuten.
Yliopistolla ei kyllä juuri noita näe, ei edes nuorimmilla opiskelijatytöillä kuin harvoin. Taitaa olla eri luokan muoti. (eiku juu, käytävän siivoojatytöllä on).
Nää on hot😍 kiva näyttää freshiltä ja hyvältä 24/7 :)
Kaikilla akoilla? Selvä tämä kertoikin jo kaiken.
T. Nainen upeilla, pitkillä ja tummilla omilla ripsillä
Vierailija kirjoitti:
Yliopistolla ei kyllä juuri noita näe, ei edes nuorimmilla opiskelijatytöillä kuin harvoin. Taitaa olla eri luokan muoti. (eiku juu, käytävän siivoojatytöllä on).
Tulepas käymään kauppatieteellisen puolella.
10/9 viestiä jatkan vielä: kun mulla on jo valmiiks tosi kauniit kasvot niin siihen nää 13milliset volyymit ni huhhuh...noh ei tarvi yksin olla 😎
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kukaan ei näytä "freshiltä" niiden ripsien kans, lähinnä tunkkaselta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ne on halvan ja hutsumaisen näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et vitussa ole. Minä en sellaisia härpäkkeitä ottais mun ripsiin kun pärjään ihan ripsivärilläki
Minkä takia nämä ripsihärpäke muijat kuvittelee vielä itsestään liikoja? Ei ne pelkät ripset tee kenestäkään paremman näköstä. Ap
Ongelma ei taida ollakaan muiden ripset :D
Minulla on ilmeisesti aika huonot ripset, mutten välitä. Enhän minä niitä itse näe. Tai näkisin, jos koko ajan tuijottaisin itseäni peilistä, mutta on tässä muutakin tekemistä. En meikkaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
10/9 viestiä jatkan vielä: kun mulla on jo valmiiks tosi kauniit kasvot niin siihen nää 13milliset volyymit ni huhhuh...noh ei tarvi yksin olla 😎
😂 Ei ton lähikuppilan Mirkunkaan tarvii paljo yksin olla..
Mulla on. Eikä kiinnosta teidän mielipiteet asiasta :) itse tykkään, ei tarvitse meikata aamulla ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ne ripset on aika kalliit, joten opiskelijoilla ei ole varaa. Siivoojalla on kuitenkin palkkatulot paljon opintotukea paremmat.