Jos mietit itseäsi sänkykumppanina ensimmäisessä suhteessa ja nyt mitä teet nykyisin eri tavalla ja paremmin? Luuletko tarjoavasi nykyääne enemmän nautintoa kumppanillesi?
Kommentit (16)
Vaimoni puolesta vastaan että nuorena oli aktiivinen nykyään liikkumaton lahna.
No eihän sitä kukaan ekalla/ekoilla kerroilla taitaja ole, en myöskään minä ollut. Sitä paitsi molemmat asuimme lapsuudenkodeissamme ja toiminnot piti suorittaa usein hipihipihiljaa etteivät äänet kuuluneet minnekään, joten aika kevyttä akti oli. Minä yleensä olin aina alla ja esileikit suoritettiin suhteellisen hätäisesti, joten enpä muista, että orkkuja olisin silloin saanut ja en muista, että koko homma olisi ollut edes muuta kuin silloisen poikaystäväni nopea rynkytys. Minä luultavasti olin aika lahna.
Tuosta on aikaa jo parikymmentä vuotta ja muutama mies on välissä ollut ennen kuin löysin mieheni. Nykyään minä teen 90% aloitteista ja hyvin suurelta osin hoitelen hommat alusta loppuun muutaman erin asennon repertuaarilla. Mieheni on taantunut seksissä sitten lasten syntymien jälkeen ja seksin ilo on kadonnut. Seksi on nykyään lähinnä vain tarpeiden tyydytystä molemmin puolin ja sitten unta palloon.
Ei kerta eka mies kolme panoa kolme pettymystä koska miehellä pieni muna, iso ego. Jälkeen päin uusi mies, jo eka vuoden aikana yli 300 panoa, pieni ero, iso muna, hyvä tulee vaikka miten usein panee.
Olin kiinnostunut seksistä ja tutustunut itseeni hyvin, mutta sen verran olin ujo ja alastomuudesta hämilläni, että ensimmäiset kerrat menivät ihan ohi. Muistan myös kuinka poikaystäväni pisteli menemään sellaisella vauhdilla jotenkin keuhkojani painaen, että en meinannut saada henkeä. Poika oli aika paljon isompi kokoinen kuin minä ja sänky kapea, joten keskityin sängyssä pysymiseen ja hengittämiseen. Nyt en enää alastomuutta pelkää ja en mieti mahdollisia epäedullisia paikkoja kropassani. Jo niillä jutuilla pääsee pitkälle. Itsensä tunteminen kannattaa.
Opin puhumaan ja luomaan tunnelmaa vasta nelikymppisenä. Ei tullut pieneen mieleenkään ensimmäisen tyttöystävän kanssa. Ja varmaan olisi saanut paniikkikohtauksen :). M48
Tuota... 14-16-vuotiaana olin taatusti aika surkea verrattuna siihen mitä nyt yli 30 vuotta myöhemmin :-DDD
Nuorena sitä teki kaikkensa että miehellä olisi hyvä olla. Nyt ei kiinnosta hv:n vertaa. Vuorovaikutus ja oikeat kemiat merkkaa. Ilman "suorituspaineita".
Nuorena ja kauniina itsevarmuus oli huipussaan, koska miehet olivat sulaa vahaa edessäni. Nykyisin, 30 vuotta myöhemmin, ulkonäön kadottua, olen lahna. Vanha avioliitto ja molempien parasta ennen päiväys mennyt aikoja sitten. Kerran kahdessa kuussa miehellä tyhjennys pimeässä, 2 minuuttia. Ukolla sydänvika ja reilusti ylipainoa. Ei kai 55-vuotiaat enää kehtaa alastomana näyttäytyä.
Kyllä minäkin tein nuorena kaikki temput ja oli oikein idearikas sänkykumppani. Nyttemin seksi on lähinnä pikaista suorittamista ilman nautinto. Terkkuja vaan sinne ensirkkaudelleni! Olimme yhdessä vuosia ja loppuun saakka villiä seksiä ;D Ilolla muistelen.
Nuorempana olin hirveä pelokas miltä näytän ja mitä kaverit miettii, nykyään jos mies ei ole vakavarainen, puhdas, luotettava on turha katsoa minuun päinkään vaikken mikään missi olekaan. Nykyää osaan paremmin vuoropuhelun ja tiedän mistä pidän ja en pidä ja ymmärrän että monilla miehillä on turhat luulot itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on toisinpäin, nuorena en tehnyt mitään muuta kuin makasin paikoillani.
Nykyään nautin ainakin itse enemmän. Nuorena poikana oli enemmän miellyttämisen halua kun oli epävarma. Nykyään otan sen mikä tuntuu itsestä hyvältä ja yllättäen naisetkin tykkäävät enemmän nykyisestä tyylistä.
Varmuutta on tullut hyvin paljon lisää. Nyt nelikymppisenä en mieti ulkonäköäni enää, vaan menen juuri siihen asentoon kun silloin parhaalle tuntuu vaikka karvat olisivat jääneet siistimättä ja en olisi käynyt suihkussa juuri ennen seksiä. Uskallan antaa ja uskalla ottaa, uskallan näyttää haluni ja uskallan näyttää mitä haluan. Nuorena oli toisin. Silloin piilotteli kroppaansa vaikka se olikin hyvän näköinen ja nuorena kaikki äänet, hajut ja tursottavat karvat hävettivät. Sterilointini jälkeen seksi on ollut asia, jota haluan usein.
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Nykyään kiusaantuneena lahnailen. Nuorena oli edes yritystä.
Nuorempana pelkäsin, että ehkäisy pettää ja saan jonkun raskaaksi. - Nyt vähän vanhempana olen alkanut pelkäämään, tai ajattelemaan, että en, ehkä saakkaan ketään raskaaksi.
Mies 44 vastaa: Nuorena vain ryskytin nykyisin haen paljon enemmän tyydyttävää kulmaa ja rytmiä. Osaan myös ottaa rajusti ja hellästi tilanteen mukaan.