Vierailija

Olen viestitellyt ja jutellut tiiviisti nyt reilun viikon ajan Tinderissä kohtaamani miehen kanssa.

Hän on varmaan edelleen Tinderissä, minä en (koska en vain halua, eikä mulla ollut muuta siellä meneillään).

Meillä synkkaa hyvin ja ehkä pian nähdäänkin. Mutta onko siis niin, että hän saattaa edelleen käydä samaa kuviota läpi vaikka kolmen muun kanssa, vaikka olisi kovin innostunut minusta? Pitääkö erikseen sopia, että lopetetaan muut yhteydet, se ei ole oletusarvo, vaikka tuntuisi kuinka "läheiseltä"?

Itse en edes ehtisi käydä yhtä tiivistä keskustelua lisäksi parin muun henkilön kanssa, saatikka tapailla.. Mutta olenkin varmaan aika vanhanaikainen, ja en ole oikeastaan ikinä edes deittaillut. Nyt siis toisella kierroksella ja pihalla kuin lumiukko.

Kommentit (18)

Vierailija

Kyllä se niin tuppaa nykyisin menemään, että miehillä varsinkin on monta samaan aikaan kierroksessa.

Tosin, en usko että miehet ihastuessaan siinä eroavat naisista, että jos ovat täysin liekeissä niin tuskinpa silloin muut kiinnostaa? Ja vaikka olisi monta samaan aikaan kierroksessa, niin aina siellä se yksi on ylitse muiden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin tuppaa nykyisin menemään, että miehillä varsinkin on monta samaan aikaan kierroksessa.

Tosin, en usko että miehet ihastuessaan siinä eroavat naisista, että jos ovat täysin liekeissä niin tuskinpa silloin muut kiinnostaa? Ja vaikka olisi monta samaan aikaan kierroksessa, niin aina siellä se yksi on ylitse muiden.

Älä valehtele...
Miehillä on vaikea saada edes matchejä tinderissä jos vielä karsit duckface bimbot pois. Lisäksi jos ap vähänkin tuntee miestä ja kemiat kohtaahän ei pyöritä montaa.

Terv söpö ja komea fiksu 27v mies joka ei käytä tinderiä koska siellä naiset on kieroja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä ainakin pelimiehillä on vielä tapaillessa  monia yhtaikaa. Pari viikkoa tapailin miestä, jolla aikataulut mättivät koko ajan  ja se oli mies, joka aina soitti ja ehdotti tapaamiset. Suutuin lopulta kokonaan, vaikka olinkin oikeesti ihastunut mieheen ja hän sanoi olevansa minuun. En vaan jaksanut sietää miehen ehdoilla menemisiä ja taisipa valehdellakin. Haukuin koko äijän lopulta lyttyyn.

Vierailija

Tällä palstalla törmää usein näihin väitteisiin että "miehet tekee aina sitä ja tätä, pyörittää montaa, se nyt vaan on nykyään niin yms", vaikka oikeasti se johtuu siitä että pieni prosentti miehistä, eli juuri nämä pelimiehet, saa suurimman huomion naisilta.

Naiset, korottakaa rimaa ja tapailkaa myös niitä ihan tavallisia miehiä, niin ei tarvitse koko ajan kärvistellä näiden ongelmien kanssa.

Vierailija

Mulla on ihan samat ajatukset ja haluan tietää, olenko liian vanhanaikainen jos mies tapailee muita naisia Tinderin kautta samaan aikaan kun treffaa munkaa ja en tykkää siitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele...
Miehillä on vaikea saada edes matchejä tinderissä jos vielä karsit duckface bimbot pois. Lisäksi jos ap vähänkin tuntee miestä ja kemiat kohtaahän ei pyöritä montaa.

Terv söpö ja komea fiksu 27v mies joka ei käytä tinderiä koska siellä naiset on kieroja

Kyllä se niin menee, että vaikka kierroksessa olis 2-3 eri tyyppiä, niin kyllä niistä joku on aina kuitenkin se ykkönen!

Tänä päivänä on vaan pakko luottaa omaan viehätysvoimaansa, ja uskoa että muut naiset kyllä tippuu pois kun/jos mies ihastuu.

Vierailija

Ette ole vielä edes tavanneet? Kyse ei ole vielä edes deittailusta, mistään sen enemmästä puhumattakaan. Ihan varmasti hän juttelee vielä muidenkin kanssa, koska todennäköisyys että ensitapaaminen johtaa johonkin jatkoon on marginaalisen pieni.

Älä rakas sisko laita liikaa odotuksia johonkin virtuaalimiehen tapaamiseen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä jos on treffattu jo muutaman kerran? Onko normaalia vielä käydä treffeillä muiden kanssa?

Eiköhän se ole kiinni siitä, mitä ollaan hakemassa ja mitä on sovittu. Itse en nettitreffailuaikoinani tavannut enempää kuin max kaksi kertaa, jos mies "ei vienyt jalkoja alta" eli jos en ihastunut, enkä ymmärrä miksi pitäisi treffailla jos toinen ei ole sellainen, että tekee ihan oma-aloitteisesti mieli keskittyä häneen. Mutta se olikin ennen Tinderiä.

Vierailija

Siis mun mielestä voi käydä useamman kanssa 1-3 treffeillä samaan aikaan. Jos tämän pidemmälle treffailu jatkuisi, olisin jo sen verran kiinnostunut ettei olisi haluja tapailla enää muita.

Olin siinä uskossa, että muut ajattelevat aika samoin. Hämmästyisin jos treffeille pyytänyt mies kuvittelisi, että peruisin muut treffit hänen takiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mun mielestä voi käydä useamman kanssa 1-3 treffeillä samaan aikaan. Jos tämän pidemmälle treffailu jatkuisi, olisin jo sen verran kiinnostunut ettei olisi haluja tapailla enää muita.

Olin siinä uskossa, että muut ajattelevat aika samoin. Hämmästyisin jos treffeille pyytänyt mies kuvittelisi, että peruisin muut treffit hänen takiaan.

Jos joku ekojen treffien jälkeen kolahtaisi kovaa ja tunteet ovat molemminpuoleisia, niin sitten peruisin muut treffit. En kuitenkaan ennen näitä ekoja treffejä kivasta viestittelystä tinderissä huolimatta, asettaisi hirveitä odotuksia.

Kuitenkin miellyttävän tyypin ja kivojen treffien jälkeen toiveena on lähinnä toiveena toiset treffit ja halu tutustua paremmin. En elättele heti toiveita loppuelämän suhteesta, joten saatan tässä vaiheessa käydä myös muiden kanssa treffeillä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos joku ekojen treffien jälkeen kolahtaisi kovaa ja tunteet ovat molemminpuoleisia, niin sitten peruisin muut treffit. En kuitenkaan ennen näitä ekoja treffejä kivasta viestittelystä tinderissä huolimatta, asettaisi hirveitä odotuksia.

Kuitenkin miellyttävän tyypin ja kivojen treffien jälkeen toiveena on lähinnä toiveena toiset treffit ja halu tutustua paremmin. En elättele heti toiveita loppuelämän suhteesta, joten saatan tässä vaiheessa käydä myös muiden kanssa treffeillä

Kiitos!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Mistäs nyt kiitellään? Mä en taas tajuu tollasta tapailua. Miks pitää olla muita varastossa? Eikö vois vaan keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan?

Vierailija

Jos Tinderissä on esim. kaksi tosi hyvää tyyppiä, niin tottahan toki ensin treffataan ne ja sitten mietitään jatkosta. Harvemmin siellä on. Pelkän kirjoittelun perusteella ei todellakaan tarvitse asettaa suuria odotuksia!

Vierailija

Siis tottakai me miehet pyöritellään ainakin jonkinaikaa 2-4 naista yhtäaikaa. Eihän mikään ole kiihottavampaa, kuin paneskella useamman kanssa saman viikon aikana. Saa erillaista hoitoa. Joku hyvä suustaan, jollakin mahtava peppu jne. Vielä jos onnistuu imettämään toisen naisen mahlat toisella, niin kyllä värisee. Sit jos joku ihan spesiaali, niin voi karusellin pysäyttää - hetkeksi.

Vierailija

Olet jutellut miehen kanssa viikon, ettekä ole vielä edes tavanneet? Sori, sinulla ei voi olla mitään käsitystä siitä, synkkaako teillä tosielämässä vai ei, eikä miehellä ole mitään velvollisuuksia sinua kohtaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat