Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G-piste

Nuori mies
21.09.2016 |

Olen nuori mies ja seurustelen naisen kanssa. Olemme molemmat melko kokemattomia. Seksi sujuu aika hyvin ja orgasmeja saadaan molemmat. Osaan antaa myös helposti orgasmin klitorista hieromalla. Mutta miten löydän g-pisteen? Tyttöystäväni ei masturboi eikä tiedä itsekään g-pisteestä.

Vinkkejä arvostaisin, trolleja en.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä olen vähän vanhempana

Vierailija
2/8 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasi löydätperäsuolen etuseinämästä eli navan puolelta noin sormen syvyydestä. Tyttiksen löytynee emättimen etuseinästä samoilta kohdilta. Naisen hankalampi löytää, tarvitsee suoraa stimulointia kohteeseen ettäsen bongaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-piste on emättimen etuseinämässä, noin 4-5 sentin syvyydessä, paras tapa on laittaa yks tai kaks sormea sisään kämmen ylöspäin ja koukistaa sormia itseäsi kohti. G-piste tuntuu röpelöiseltä (ainakin itselläni) ja se turpoaa kiihottuessa.

Kannattaa muistaa, että kaikki naiset ei tykkää g-pisteen koskettelusta, itselläni se tuntuu taivaalliselta. G - pistettä hieromalla saa ihan erilaisen orkun ja sen jälkeen kohdunnapukka laskeutuu ihmeellisen alas. :)

Vierailija
4/8 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/8 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-pistettä ei ole 100%:sti olemassa, tutkijat ovat siitä eri mieltä...

Vierailija
6/8 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 naisen kokemuksella se on olemassa. Siitä kun hierot niin johan vikisee ja tulee kovempi kuin klitasta.

Vierailija
7/8 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, 3-4 sormea reilut 5cm sisään ja sitten alat koukistaa sormia ja hieromaan sitä pillun röpelöistä etuseinämää. Monet naiset tykkää hulluna. Itsellä tapana antaa g-pistehierontaa vasta sen jälkeen kun nainen on saanut ensin klitorisorkun.

Vierailija
8/8 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 sormea?? Ei siihen kyllä niin montaa sormea tarvita, itse hieron omaa g-pistettäni usein vain yhdellä sormella, maksimissaan kahdella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi