Yksinkertainen kysymys seksistä
Harrastin tyttöystäväni kanssa seksiä tänään ja huomasin yhdynnän aikana, että hänen pillusta kuuluu litinän ääntä, kuulosti aivan samalta kuin astuisi lätäkköön. Siis mistä tässä on kyse siis?
Kommentit (10)
Et selkeästi ole kypsä ja tarpeeksi vanha harrastamaan seksiä jos tätä pitää kysyä
Kyse on pääasiassa Bartholinin rauhasten erittämästä pillulimasta joka siellä vitussa vain litisi kun pumppasit isolla kalullasi menemään. Jotkut naiset litisevät enemmän kuin toiset, mitä nuorempi sitä enemmän yleensä litisee. Jotkut wanhukset taas saattavat pitää omituista kirskuvaa ja hankaavaa ääntä kun ovat raukat niin kuivia ja hämähäkinseittien peitossa.
Vierailija kirjoitti:
Et selkeästi ole kypsä ja tarpeeksi vanha harrastamaan seksiä jos tätä pitää kysyä
Kaikki ollaan joskus oltu noviiseja eikä kysyvä tieltä eksy ;)
Paljaalla litisee paremmin kuin kumilla. Ainakin mä kiihotun litinästä.
Vierailija kirjoitti:
No mä oon 20v ja mun tyttöystävä on 19v.
Tää on meidän eka parisuhde (alkoi 2vk sitten) ja seksin harrastaminen aloitettiin 3 päivää suhteen alkamisesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on meidän eka parisuhde (alkoi 2vk sitten) ja seksin harrastaminen aloitettiin 3 päivää suhteen alkamisesta.
ap
Tuon ikäisenä pitäisi jo sitten tietää mistä se litinä aiheutuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tuon ikäisenä pitäisi jo sitten tietää mistä se litinä aiheutuu
Niinpä, pitäähän naapurinkin nyt saada!
Vierailija kirjoitti:
Paljaalla litisee paremmin kuin kumilla. Ainakin mä kiihotun litinästä.
Niinpä ja tuntuu paljon paremmalta, naisen pillu on muutenki niin ihana.
ap
Annapa naapurin Ekin kokeilla myös ja kuuntele kuuluuko litinää silloinkin. Anna Ekin myös opettaa miten naista käsitellään ja pyydä, että typykkäsi harjoittelisi Ekillä miehen käsittelyä. Myös Pertsa voi opettaa.
Ehkä sillä tuli "naisen ejakulaatio"