Vierailija

Hemmetti kun ärsyttää! Voiko sitä häivyttää mitenkään esim. puuterilla?? Mulla on myös otsassa, tuossa kulmien välissä pieni juova, varmaan joku stressiviiva. Ollu jo vuositolkulla. Tuo hiirenpillukin on ollut tuossa jo vuosia, mutta nyt alkanu enemmän ärsyttämään.

Tämän ikäisellä pitäisi olla kaunis, nuorekas, sileä iho. Mulla tuommosia hiirenpillu ja mitä lie helvetin stressi ryppyjä??!!

Kommentit (15)

Vierailija

Se on ihan geneettinen juttu ja yksi kasvojen piirre, se on ollut sulla aina. Ei siis liity ihon kuntoon mitenkään. Meikillä sitä voi hiukan häivyttää.
Mulla löytyy kans, mutta en jaksa siitä suuremmin ärsyyntyä.

Vierailija

Hiirenpillu, ihan HIRVEE sana! Onkohan se jotain murretta, vai ihan yleissuomalainen nimitys? Itse kuulin sen ensimmäistä kertaa vasta kun muutin Etelä-Pohjanmaalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sen voi leikkauksella poistaa. Samoin kuin myös leikkauksella joku voi luoda itselleen sellaisen, jos haluaa.

Et tosin varmaan ole ajatellut plastiikkakirurgiaa. Varmasti meikillä saa häivytettyä, kannattaa kääntyä meikkitaiteilijan puoleen.

T: plastiikkakirurgisessa sairaalassa työskentelevä

Johnny Handsome

Taidat olla nyt vähän turhan pikkumainen ?

Persoonallinen look on enemmän hyvästä kuin ei.

Tuskin kukaan jättää sinuun sen takia ihastumatta, luulisin.

Mutta jos asia sinua todella vaivaa niin ainoa todellinen parannuskeino on plastiikkakirurgia ja niitä saa myös rahoituksella.

Vierailija

Muistan kun pienempänä kuulin, että tämä leuan vako on perinnöllinen sillä tapaa että jos lapsella on vako, niin jommalla kummalla biologisista vanhemmista on oltava se myös, ts jos vanhemmilla ei olisi ja lapsella olisi, niin lapsi ei olisi biologisesti heidän. No, en tiedä meneekö ihan noin, mutta muistan kuinka iloinen olin kun katsoin vanhempieni leukoja ja totesin että isälläni on sellainen!

Leukavako on minulle edelleen suorastaan rakas ominaisuus naamassani :D ihana, perinnöllinen juttu!

Vierailija

Hiirenpillu :-) Meinasin jo kiimoissani kysellä sulta priva s-posti osoitetta, mutta siis kyseessä ei ollutkaan äärimmäisen tiukka pillu vaan ryppy naamassa :-((

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata kysymykseesi, mutta kuoppa leuassa näyttää todella hyvältä sekä miehillä että naisilla.:)

Ehdottomasti samaa mieltä!

Vierailija

Mun äitillä ei ainakaan ole hiirenpillua leuassa, eikä tietääkseni isälläkään.. No pian he tulevat kyläilemään, joten katson sitten vielä tarkemmin :D

Outoa, että joidenkin mielestä hiirenpillu voi olla muka kaunista.. Hyi.. Mutta kiva että jotkut pitää!

Oma hiirenpilluni ei ole mikään syvä ja näkyvä, mutta etenkin jos kauempaa katson itseäni peilistä, sen huomaa, ainakin itse huomaan. Lähempää jos katso, ei sitä näe.

Hiirenpillu on varmaan vanha sana, tietääkseni vanhempi ikäluokka tuota sanaa käyttää. Äitini on -47 syntynyt ja häneltä tuon sanan aikoinaan ensimmäistä kertaa kuulin. Ihmettelin että mikä ihmeen hiirenpillu.. Sitten äiti sanoi että se on semmonen lovi leuassa :D Olen itse Pohjois-Pohjanmaalta lähtöisin, en tiedä mistähän päin tuo sana on alunperin!

AP

Vierailija

Mulla on ihan pieni, en ollut edes kiinnittänyt huomiota mutta pojan synnyttyä aloimme katsoa keneltä perinyt oikein voimakkaan "hiirenp..un" . Periytyy niin, että jos toisella vanhemmalla on lieväkin niin voi lapsella olla joko ei ollenkaan tai todella vahva tai kaikkea siltä väliltä. Itse pidän ainakin miehellä sitä jopa toivottavana kasvojenpiirteenä, ei naisellakaan paha ellei ole tosi vahva leuka muuten. :D

Vierailija

Kuoppa leuassa häiritsi aivan hemmetisti joskus teininä, mutta ei enää. Nykyään se on varmasti pienin ongelmistani :D Ja sille, joka sanoi että vanhemmista toisella on oltava kuoppa, jos lapsellakin on, niin ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani. Kummallakaan vanhemmistani ei ole kuoppaa, mutta olen takuuvarmasti heidän lapsensa, sillä olen niin selkesti molempien näköinen.

Vierailija

Kokeile täyteainetta,mikäli et ole sellaisia toimenpiteitä vastaan. Ilmaistahan se ei ole mutta auttaa miljoona kertaa paremmin kuin mikään meikkikikka.

Vierailija

Varmaan kannattaa meikissä keskittyä meikkaan silmiä ja huulia, vie katseen pois jyrsijänvärkistä. Itsellä kanssa, mutta en ole asiaa ajatellut teini-iän jälkeen, hyvin on miehiä riittänyt senkin kanssa :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat