Lapsi ei suostu syömään suolakurkkuja
Miten tämä ongelma nyt ratkeaisi? Lapsella 7v on noussut käsittämätön uhma suolakurkkuja kohtaan. Ongelma on se että tämän perheen suolamäärästä noin 90% tulee suolakurkusta koska minä ja mieheni tykkäämme niistä, emmekä lisää ruokaamme lainkaan suolaa. Jokaisella aterialla on tarkoitus syödä myös suolakurkkua mutta se on lapsen osalta aina hirveää taistelua. Onko muilla ollut kotona ruokauhmaa ja kuinka olette siitä selvinneet? Neuvoja kaivataan.
Kommentit (31)
Pistä nimi ja osoite tähän, niin voin tehdä lastensuojeluilmoituksen sinun puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Pistä nimi ja osoite tähän, niin voin tehdä lastensuojeluilmoituksen sinun puolestasi.
Minkä takia? Koska minulla on huoli lapsen suolan saannista? Eiköhän niillä kuule ole kiireellisempääkin tekemistä.
miksi syötte suolatonta ruokaa, yöks!
Hyi hemmetti. Olen yli 30 enkä voi edes haistaa suolakurkkua ilman yökkäysreaktioo.
Toivon todella että tämä on provo :DDDD
Olisi varmaan terveellisempää laittaa ruokaan ihan vaan suolaa mieluummin kuin syödä etikalla säilöttyjä kurkkuja
Suolakurkut nyt onkin pahoja mut maustekurkut vois maistua lapsellekin😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia? Koska minulla on huoli lapsen suolan saannista? Eiköhän niillä kuule ole kiireellisempääkin tekemistä.
Eiköhän sitä suolaa saa muualtakin kuin suolakurkuista. Esim. leivässä on paljon suolaa ja eineksissä.
Kai tämä on provo. Mutta jos ei ole, niin ongelma ratkeaa hyvin yksinkertaisesti: lisää suolaa lapsen muuhun ruokaan.
Fiksu lapsi, mä en myöskään syö suolakurkkua vaikka aikuinen olenkin :D Se onkin mustekalan ja oliivien lisäksi ainoa ruoka, jota en pysty syömään vaikka mikä olisi. Kaikki muu menee vaikken niin tykkäiskään.
Aika harva lapsi taitaa tykätä suolakurkuista, omat teinitkin vielä nyppii hamppareista suolakurkut pois
Lapsi parka.
Minäkään en pysty syömään suolakurkkuja oksentamatta.
Taitaa olla joku lapsuuden suolakurkkukokemus taustalla.
Minä tykkäisin etikka- ja suolakurkuista, mutta saan niistä refluksioireita. Ehkä lapsesi ei suostu syömään niitä koska häntä alkaa yskittää, ei sen tähden, ettei tykkäisi mausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolaa on luonnostaan elintarvikkeissa vaikka ei lisättäisi sitä yhtään.Tarve on vain n. 1,5 grammaa.
Mistäs saatte jodia sitten? Suolakurkkujen valmistuksessa käytetään jodioimatonta suolaa, eikä niissä muutenkaan ole juuri mitään terveellistä. Ei oo mitään järkeä syödä niitä joka päivä. Toivottavasti syötte tuoreitakin kasviksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suolasirotin pöytään lapselle. Jos ees sitä tarvitsee, kuten todettua, suolaa tulee vaikka leivästäkin. Ja kouluruoasta.
Olen 64 -vuotias ja en syö suolakurkkuja. Jos haluaa lapselle anoreksian tai jonkin muun syömisongelman, niin pakota nyt sitten vaikka syömään suolakurkkuja... Anna mun kaikki kestää. Onko tämä todellista? Jos ei ole ongelmia, niin tehdään niitä. Lapsi parka.
Fiksu lapsi! Itsekin vihaan suolakurkkuja.