Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3,5kk ikäinen vauva alati tyytymätön..

Vierailija
21.09.2016 |

Alkaa olla keinot lopussa. Vauva on jatkuvasti tyytymätön. Ei halua olla sylissä, ei vaikka kävelisi, kävelisi ja hyräilisi, olisi paikoillaan ja hyräilisi, ei halua olla leikkimatolla, ei sitterissä, ei missään. Niin missä vauvan tulisi olla että olisi tyytyväinen.... Olen niin väsynyt..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ihan vaan tiheänimun kausi. Sopisi ikään ainakin. Meillä ei ollut silloin tyytyväinen jossei ollut tissi suussa. Ennen kuin aloitat kiinteät, niin käytä punnituksella neuvolassa, niin saat varmuuden asiaan. Tiehänimunkausi esiintyy myös korvikevauvvoilla :)

Vierailija
22/24 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kk marisija tyttö oli tyytyväinen vaunuissa mutta ei makuuasennossa koska halusi nähdä mihin mennään eli oli kuomu alhaalla ja tyttö puoli-istuvassa asennossa.

Kylpeminen oli kivaa ja joka ilta lutrattiin vannassa...äidin ja isän selkä oli kovilla.

Turvakaukalosta tehtiin keinu...koukku + köysi kattoon ja mitä kovemmat vauhdit niin sitä kivempi.

Vauvatreffeillä ei ikinä marissut...meitä oli 5 äitiä ja vauvaa ja tapasimme kerran/pari viikossa.

Muskarissa viihtyi myös hyvin. Ja mummolassa. Jos vaan jaksoi puuhailla kaikkea niin marinat unohtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko ihan vaan tiheänimun kausi. Sopisi ikään ainakin. Meillä ei ollut silloin tyytyväinen jossei ollut tissi suussa. Ennen kuin aloitat kiinteät, niin käytä punnituksella neuvolassa, niin saat varmuuden asiaan. Tiehänimunkausi esiintyy myös korvikevauvvoilla :)

Kiitos viestistä. En usko, että tätä on. Vauva tosiaan syö aina kerralla vatsansa täyteen, määrä vaihtelee 100-170 ja lopettaa syömisen kun nälkä on lähtenyt. Laitan pulloon yleensä 200ml syöttökerralle. Ilmeestä näkee kun ei halua enää syödä ja sylkee tuttipulloa pois. Jos koittaa siitä huolimatta laittaa uudestaan suuhun niin alkaa vääntää itkua. Ap

Vierailija
24/24 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako vauva jo kääntyä itse? Jos vaikuttaa siltä että turhautuu kun ei osaa tehdä jo kaikkea niin voitte treenata yhdessä. Jumppamatolla "opetat" kääntymään mahalta selälle ja takaisin. Autat ryömimään niin että saa itse haettua jonkun lelun vähän kauempaa ym. Voi oppia nopeastikin liikkumaan itse jos on halua. Monet vauvelit kun oppii kääntymään niin rullaavat ;) ympäri lattiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi