Mistä ilmaisia näytteitä ja tuotteita vastasyntyneelle?
Ainukerho loppui, niin olisiko joitakin muita kivoja paikkoja? :)
Babybox tilattu.
Liberon laukku tilattu.
Muumi vaipat tilattu.
Onko mitään muita?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Aina jonkun ääliön pitää tulla vinkumaan :D. Eihän näissä näytejutuissa mistään sosiaalityöstä ole kysymys.
No niinpä, mut tyhmä on tyhmä kun ei tajua. :D
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö noin paljon, kun meni ohitse ajat sitten ja enää ei tarvetta.
Tai sitten ois tarvetta itsellä vaipoille, mutta kun ei kehtaa tilata ilmaisia Tenanäytteitä ;)
Te valittajat olette kyllä hassuja.
Hankkikaa elämä! ;)
Naperokerhosta voisi löytyä. Katso sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin vaan pitää päästä nillittään. Oletko katkera, kun itse et huomannut/tiennyt/tajunnut kauan aikaa sitten, että tällainenkin mahdollisuus on.
Ärsyttääkö noin paljon, kun meni ohitse ajat sitten ja enää ei tarvetta.
Tuohan on mahtavaa, että eri firmat antavat mahdollisuuden ihmisten ensin testata. Lisää näitä!
Olen samaa mieltä.
Mitä ihmettä täällä joku valittaa.
Mitäs se sua liikuttaa mitä kukin tekee. Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaista tavaraa pitää saada jo tässä vaiheessa ? Oletko kovinkin pitkälle laskenut oman taloudellisen kykysi huolehtia lapsestasi? Ja sitten vielä itkette tästä ilmaistavarasta?
Miksi ostaa iso paketillinen Muumi vaippoja, jos vaippa ei olekaan hyvä. Joten miksi ei voisi tilata 1 kpl vaippa näytettä ja ensin testata, jos se kerta on mahdollista.
Miksi teet asiasta suuren numeron?
No näin juuri. Veit sanat suustani! Aamen! :)
Vau-kirjasta saa tilattua pienen tuotepaketin ilmaiseksi (ei maksa siis edes toimituskuluja) mutta kirjakerhoon pitää samalla liittyä. Tuotepaketin saa kyllä pitää itsellään, vaikka kerhosta eroaisi heti sen saatuaan. Netistä näkee mitä paketti milloinkin sisältää, yleensä pari lelua, lorukortit ja ensikirjan.
Voi hitsi! Kyllä meille olisi esikoiselle kelvannut HOK:n kummilusikka, nyt valitettavasti jo muutaman kuukauden myöhäistä hakea. Miten en ole asiakasomistajana tästä ollut mitenkään tietoinen? :/
Vierailija kirjoitti:
Ilmaista tavaraa pitää saada jo tässä vaiheessa ? Oletko kovinkin pitkälle laskenut oman taloudellisen kykysi huolehtia lapsestasi? Ja sitten vielä itkette tästä ilmaistavarasta?
Onko se mun vika tai tekeekö se musta köyhän jos haluan hyödyntää firmojen itse tekemiä tarjouksia? Ei niitä tavaroita tosiaan pakko ole ilmaiseksi jakaa mutta jos kerran noin tekevät, niin sopii mulle.
Valittajille ja köhäksi haukkujille tiedoksi: tuo on myös yritykselle oikein hyvä markkinointikikka ja mahdollisuus saada palautetta tuotteista. Monet pitävät näytekappaleista joten ostavat niitä lisää (eli lisää myyntiä), toiset eivät pidä mutta antavat monesti palautetta ja kehitysideoita siitä, että miten tuotetta voisi parantaa (eli saadaan uusia ideoita ja tuotevalikoima kehittyy). Tämä on win-win -tilanne sekä yritykselle että näytepakkauksen saajalle, joten miten ihmeessä tämä voi jotakuta häiritä?
Kyllä mä ihan mielelläni otin vastaan pari näyteboksia, joita neuvolasta annettiin. Oli mm. vaippoja, puhdistuspyyhkeitä ja tutteja, käyttöön kaikki meni. En kuitenkaan tilannut mistään erikseen tai liittynyt mihinkään klubiin niitä saadakseni. Vauvan tavaroihin menee kuitenkin suht paljon rahaa, niin miksi kieltäytyä ilmaisesta tavarasta? Mitään turhaa roinaa en halua nurkkiin pyörimään (mm. näitä kirkuvan värisiä "hoito"laukkuja yms), mutta käyttötavara kelpaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sen Liberon laukun saa myös sairaalasta.
Ei jaeta enää sairaaloissa.
Kotiin postitetaan kortti, jolla sen laukun saa hakea lähimmästä K-kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen Liberon laukun saa myös sairaalasta.
Ei jaeta enää sairaaloissa.
Kotiin postitetaan kortti, jolla sen laukun saa hakea lähimmästä K-kaupasta.
Miksiköhän tällekin on nyt alanuoli annettu? Aivan paikkansa pitävää tietoa.
Vain fiksut hankkii ilmaista tavaraa. WT käy kaupassa ja ostaa.
Onko kukaan saanut sitä vauvaämpäriä?
Oliko pitkä jono?
WT Porukasta siis kyse..ihmekös.