Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pienyrittäjä kusettaa asiakastaan

Vierailija
21.09.2016 |

Sanottakoon alkuun, että olen aivan liian kiltti ja sopuisa mutta nyt sapettaa sen verran, että kaipaisin neuvoja asian selvittämiseksi. Olen käyttänyt erään yrittäjän palveluita satunnaisesti jo muutaman vuoden. En ole käyttänyt kenenkään muun vastaavaa palvelua tänä aikana. Nyt tuli tilanne, jossa reklamoin hänen palvelunsa jäljestä. Hän väitti kivenkovaa, ettei ole kyseistä palvelua minulle myynyt ja haukkui kilpailijansa tekosiksi. Tosiasia on, että hän itse on mokan tehnyt. En ole käyttänyt muiden palveluita ja nyt kirkkain silmin valehtelee päin naamaa, ettei ole hänen tekemänsä moka. Miten asian voisi selvittää? Tilanne jäi siihen että hän korjaa tuon oman virheensä mutta laskuttaa minua siitä, sillä väittää kivenkovaa, että mokan on tehnyt joku muu, kilpailijansa, vaikken ole kenenkään muun palvelua käyttänyt kuin hänen. Kuittia ei enää ole tästä palvelusta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kait sinulla kuitti löytyy?

Vierailija
2/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän palvelu kyseessä?

Vierailija
4/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä kuittia ei ole, eipä ole sinullakaan mitään todisteita tuota yrittäjää vastaan. 

Vierailija
5/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Vaikka sinulla ei kuittia enää olekaan, tuolta yrittäjältä se pitää löytyä ja jos ei löydy niin huijarifirma.

Vierailija
6/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kait sinulla kuitti löytyy?

Lue aloitus uudelleen ajatuksen kanssa. Lue erityisesti viimeinen lause.

Vierailija
7/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalistiyrittäjä kusettaa aina asiakastaan ja työntekijöitään. Siihenhän yrittäjän rikastuminen perustuukin.

Vierailija
8/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitään dokumenttia työstä ei ole enää olemassa? Korjauttaisin toisella jos tuo omista korjauksistaan maksaa. Ottaisin sen toiselta arvion vahingosta ja ottaisin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. 

Vierailija
9/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausvahvistus? Tai jotain? Jos ei mitään todistusaineistoa ei ole turha parkua, kun paskat on jo housuissa.

Vierailija
10/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapitalistiyrittäjä kusettaa aina asiakastaan ja työntekijöitään. Siihenhän yrittäjän rikastuminen perustuukin.

Ei aina. Joskus se perustuu oikeaan asiantuntemuksen myyntiin.

Vierailija
11/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan. Vaikka sinulla ei kuittia enää olekaan, tuolta yrittäjältä se pitää löytyä ja jos ei löydy niin huijarifirma.

Miksi häneltä löytyisi kuitti työstä jota ei ole edes tehnyt?

Vierailija
12/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjähän ei ollut kyseistä työtä tehnyt...

Vierailija
13/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä väli tässä nyt on reklamaation ja työn välissä?

Vierailija
14/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kampaaja. En uskalla sanoa toimialaa mutta ihan peruspalvelu. Itse asiassa tarkemmin kun muistelen, en edes saanutkaan kuittia viimeksi, kun hän otti silloin vain käteistä vastaan. Joka tapauksessa TIEDÄN että hän on mokannut ja musta tuntuu tosi ankealta se, että hän valehtelee mulle päin naamaa. En ole koskaan moiseen törmännyt ja hänenkin palvelujaan jo ainakin neljä vuotta käyttänyt. Hän vain väittää, ettei ole voinut sitä tehdä vaan joku muu on mokan tehnyt.

Ymmärrän täysin, että tilanne on sana sanaa vastaan, ei siinä mitään. Mutta edelleen kun minä tasan tarkkaan tiedän, että hän on suoritteen tehnyt, se on ollut huono ja jouduin siitä reklamoimaan ja nyt vielä itse maksamaankin. Ei edes se raha ole se ydin, vaan se valehtelu.

Vierailija
15/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olet maksanut palvelun ennen kun olet työnjäljen tarkastanut? 

Vierailija
16/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait käteiskaupalla puolet halvemmalla ilman kuittia kuin muualta ja nyt viattomana ihmettele miksi minun huijataan. Ja vielä maksoitkin ennen jäljen tarkastamista. Kertoiko iskä, että päin vittua tehty vai miksi et ennen maksua tuota ymmärtänyt? Tyhmyydestä pitääkin sakottaa.

Vierailija
17/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raha ei ole se ydin, niin korjauta työ jollain muulla yrittäjällä ja irtisano asiakassuhteesi tähän huijariin. Älä myöskään epäröi negatiivisen (mutta asiallisesti perustellun) palautteen antamista ko yrittäjästä esim tuttavapiirissäsi.

Vierailija
18/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kampaaja. En uskalla sanoa toimialaa mutta ihan peruspalvelu. Itse asiassa tarkemmin kun muistelen, en edes saanutkaan kuittia viimeksi, kun hän otti silloin vain käteistä vastaan. Joka tapauksessa TIEDÄN että hän on mokannut ja musta tuntuu tosi ankealta se, että hän valehtelee mulle päin naamaa. En ole koskaan moiseen törmännyt ja hänenkin palvelujaan jo ainakin neljä vuotta käyttänyt. Hän vain väittää, ettei ole voinut sitä tehdä vaan joku muu on mokan tehnyt.

Ymmärrän täysin, että tilanne on sana sanaa vastaan, ei siinä mitään. Mutta edelleen kun minä tasan tarkkaan tiedän, että hän on suoritteen tehnyt, se on ollut huono ja jouduin siitä reklamoimaan ja nyt vielä itse maksamaankin. Ei edes se raha ole se ydin, vaan se valehtelu.

Ei hän tässä nyt ihan yksin ole mokannut. Sinun olisi pitänyt perua kauppa jo tuossa kohtaan, kun maksuvälineenä kävi vain käteinen, etkä sitä kuittia saanut.

Vierailija
19/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että se oli ok silloin noudettaessa muttei kestänyt yhtään käyttöä. Verrataan tätä nyt vaikka siihen, että olisi ompelijalla korjauttanut rikkinäisen taskun, joka kuitenkin olisi purkautunut heti ensimmäisessä käytössä. En voinut tietää, ettei se kestä käyttöä, mitä tämän kyseisen palvelun nimenomaan täytyy kestää.

Tällaista ei ole käynyt koskaan ennen, aina on jälki ollut hyvää. Hänestä on tullut jotenkin rehti kuva, siksikin tämä yhtäkkinen kusetus tuntuu niin kummalliselta. Ikävä kyllä menetti nyt pitkäaikaisen asiakkaansa.

Vierailija
20/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitko pankkikortilla? Tiliote voisi olla yksi lisätodiste siitä, että ko. yrittäjä on työn tehnyt. Kannattaa myös miettiä olisiko joku tuttavasi nähnyt, kun työ on tehty (naapuri tms.). Tekikö yrittäjä itse työn, jos ei niin myös työmies voisi todistaa olleensa teillä töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi