Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoisesti lapseton! Miksi olet tällä palstalla?

Vierailija
21.09.2016 |

Minua kiinnostaa tietää, miten tälle VAUVA-palstalle on eksynyt veloja. Miten te olette tänne päätyneet? Vastaa kyselyyn.

Vapaaehtoisesti lapseton! Miksi olet tällä palstalla?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaverini on nelikymppinen kivenkovaan vela MIES ja kuulin hänenkin roikkuvan täällä. Ja vieläpä työaikana! Eipä siinä mitään, mutta kun hän on aina se, joka dissaa perheellisten (joita täällä duunissa on enemmistö) asioita ja tuo esille lapsettomuutensa ihanuutta joka käänteessä, niin tuo vaikuttaa epäilyttävästi siltä että hänellä ja vaimollaan on ongelma. Lapsettomuudesta? Miksi ihminen jankuttaa, että VIHAA lapsia - onhan hän itsekin ollut joskus sellainen? Ehkä oma lapsuustrauma ankeassa perheessä?

Meillä ei ole duunissa tapana jauhaa Pirjo-Annelin harrastuksista tai muista kakkavaippajutuista, mutta tämä mies muistaa kyllä sanoa, että lähtee ensi viikonloppuna lomalle Malediiveille:"Ihanaa, eipä onnistuisi teiltä, kun on niitä lapsia riesana." Miten niin ei onnistuisi? Jos hänestä lapset ovat riesa, niin OK - hyvä ettei ole hankkinut. Mutta voisi tajuta, ettei meillä ole lastemme vuoksi ongelmaa. Ja asiasta on turha jauhaa.

En minäkään parikymppisenä ollut pätkän vertaa lapsista kiinnostunut, mutta en minä toitottanut niiden iljettävyyttäkään. Olin ihan normaalisti alle 10-vuotiaiden serkkujeni kanssa, kun nähtiin. Pystyin lirkuttelemaan tuttujen vauvoille ja pidin heitä sylissä.

Vierailija
22/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuluksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni asia tällä palstalla liittyy lapsiin? Aika harva. Joten miksen olisi täällä?

Mutta miten sä eksyit tänne, hait googlella vauvaa?

Hakee googlella melkein mitä tahansa, usein on tuloksissa linkkejä tänne.

Vierailija
24/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä seuraamassa ja keskustelemassa kaikesta muusta mahdollisesta paitsi vauvoista! Toki äitien kertomukset toimivat hyvänä lisäehkäisynä.

Vierailija
25/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en voi saada lapsia. Ei ole miestä eikä kyllä halujakaan. Aikaa tapan.

Vierailija
26/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli-Elisa. Ei vauvoja, vaan vähän vanhempi lapsi - ja vainaa. Hesarin kuukausiliitteen kuuluisa juttu Vettenterästä sai minut googlailemaan ja tänne sitten päädyin. Palannut olen tänne av:lle melkein joka päivä sen jälkeen.

Montakohan samanlaista aloitusta mahtavatkaan nämä äitylit vielä tulevaisuudessa tehdä? Siitä voisi aloittaja tehdä oman galluppinsa. Sata, tuhat vaiko sata tuhatta kertaa?

Vierailija
27/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täällä sen takia, että saan tuntea ylemmyyttä alempiani kohtaan. On hauskaa nauraa teidän vahinkolapsille ja peruspäivärahalla köyhäilyyn.

Vierailija
28/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

d) Ei mikään noista.

Täällä vaan tuppaa olemaan hauskoja juttuja ja harvemmin puhetta mistään vauvoista. Keskustelujoiden äo tuntuisi olevan korkeammalla kuin suomi24:ssä.

Vierailija
29/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostainhan se päivän hupiannos pitää lukaista. Niin ja katsoa, miltä kulmalta tällä kertaa läskiä lähestytään.

Vierailija
30/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen puuttuvan vastausvaihtoehdon: Mitä se sinulle kuuluu?

Vierailija
31/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on suunnattu vapaaehtoisesti lapsettomille ja vastausvaihtoehdoissa on kuitenkin vaihtoehto jossa halutaan lapsia mutta niitä ei vielä ole... Että mitä?

Yllätys? Johdonmukaisuutta näistä aloituksista on turha hakea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi