Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
paparatsi

me näemme noin pari kolme kertaa vuodessa ja joka kerta hän haluaa ottaa kuvan. :D))) heti ekana kuva ja sitten kuulumiset. Huomasin kerran että hän otti salaa kuvia minusta kun kiersimme kaupppoja. Onks outoo?

Kommentit (15)

paparatsi

niin mäkin vähän luulen. Hän on itse kyllä aika vanhentunut ylipainoa jne. ja on minua pari vuotta vanhempikin.  Ilosa kullakin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se ei ole minusta yhtään outoa että haluaa yhteiskuvia kaverin kanssa jota näkee tosi harvoin, mutta salakuvaaminen on... Myös se on hieman hassua jos asiasta tekee kunnon numeron eikä ota kuvaa normaalisti siinä muun olemisen lomassa.

Mahdollista syytä nyt on vaikea arvata, mutta se kertoo jo paljon että laittaako kaveri ne kuvat sitten aina someen? Jos laittaa, hän on ehkä "ylpeä" seurastasi/ystävyydestänne ja haluaa että muutkin aina näkevät kun olette viettäneet aikaa yhdessä. Siis jos hän vaikka kuvittelee että kaverin status nostaa hänenkin omaansa. Tai sitten voi olla että kaverisi nyt vain tykkää räpsiä kuvia vähän joka välissä eikä hän tajua että lupa pitää aina kysyä... Toiset nuoret varsinkin ovat ihan koukussa puhelimeen ja sen kameraan ja kaikki pitää kuvata.

Vierailija

Minulle tuli mieleen että todennäköisin  syy on että lisää kuvia johonkin sos.mediaan, insta tai face "pitkästä aikaa ihanat treffit ystävän kanssa" tms hehkutusta.  

paparatsi

Ei hän käytä sosiaalista mediaa juuri ollenkaan, FB sivut ovat mutta ei niissä ole  kuvia lainkaan. Ei ota yhteiskuvia, olen ottanut hänestä yhden kuvan ja sitäkin hän vannotti ettei saa kellekkään näyttää ja sanoi että ei näytä munkaan kuvia kellekkään, mitä en kyllä usko.

Kamalan tarkka yksityisyydestään muutenkin, pelkää että hänestä puhutaan  seläntakana.

Joskus huvitti kun oltiin kaupassa, ja ihmettelin mihin hän hävisi, niin oli jossain piilossa  räpsimässä kuvia minusta. Sanoin että ota ihan tosta niintä, mitä tota piilottelet.

Vierailija

Tai sitten sillä on yltiömustasukkainen mies ja sen pitää kotona todisteeksi kaverin tapaamisesta esittää kaverin kuva... Mulla oli aikoinaan tämmöinen kaveri: aina kun nähtiin, piti ottaa useampikin kuva meistä yhdessä eri paikoissa, jotta hän pystyi kotona sitten näyttämään ne miehelle. Huoh!

paparatsi

molemmat ovat hyvin mustasukkaisia, mutta en usko että tässä on nyt kyse sellasesta. luulen että hän näyttelee sukulaisilleen kuvia ja arvostelee ulkonäköäni.

Vierailija

paparatsi kirjoitti:
molemmat ovat hyvin mustasukkaisia, mutta en usko että tässä on nyt kyse sellasesta. luulen että hän näyttelee sukulaisilleen kuvia ja arvostelee ulkonäköäni.

Kuka kehtaisi tehdä noin? Ensinnäkään bustata itseään näyttämällä sukulaisille itseotettuja salakuvia, ja toiseksi nolata itsensä arvostelemalla sinun ulkonäköä? Jos luotto kaveriisi on tuolla tasolla niin en tiedä voiko tässä edes mistään kaveruudesta puhua.

Vierailija

Hmm. Mua on aina ärsyttänyt olla valokuvissa, mutta nyt kun ikää on tullut niin mikään ei ole niin hienoa kuin ihastella miten hehkeä sitä onkaan ollut joskus aikoinaan... ;)

Vierailija

Anteeksi mutta mua naurattaa, tuo menee jo niin oudoksi että kaupassa piiloutuu ottaakseen kuvia sinusta :D Mutta mistä tiedät että ottaa kuvia jos tekee sen piilossa, tai jos ottaakin ni miksei ne voisi yhtä hyvin olla etukameralla selfieitä?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat