Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko velvollisuus maksaa taksikuskille jotain..

Vierailija
21.09.2016 |

Tultiin kesäkuussa siskoni kanssa taksilla lentokentältä kotiin. Alkumatka mun kotiin maksoi noin 15 euroa. Maksoin sen kortilla ja kaiken piti olla ok ja matkan jatkua siskoni kotiin siinä. (sanoin muistaakseni tässä kohtaa että en tarvii kuittia). Mittari meni nollille ja siskoni jatkoi matkaa omaan kotiinsa. Tässä vaiheessa taksikuski alkoi kuitenkin sanomaan, että mun maksu ei ehkä mennyt lävitse ja siskon pitäisi antaa oma numeronsa, jotta taksikuski voi myöhemmin ottaa yhteyttä jos maksu ei mennyt. Ok sisko antoi numeronsa ja maksoi oman osuutensa maksusta kun pääsi perille. '

Nyt tänään syyskuun lopussa se kuski oli soittanut mun siskolle, että se mun maksu ei silloin kesäkuussa ole mennyt läpi ja se tarvii mun puhelinnumeron. No itseäni tämä kuvio nyt vähän ihmetyttää että kolme kuukautta myöhemmin aletaan ahdistelemaan jostain maksusta, mistä mulla ei itselläni ole edes tietoa menikö se maksu läpi vai ei, ja jos ei mennyt niin se on ollut sen laitteessa virhe. Estin vaan sen taksikuskin puhelinnumeron, koska ärsyttää tää juttu nyt aika paljon. Jos se olis parin päivän sisällä soittanut oisin sen voinut maksaakin, mutta tää on nyt jo outoa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko juttu. Mielestäni on palveluntarjoajan vastuulla pitää maksulaitteensa kunnossa, tai ainakin korjata virhe mahdollisimman pian ja asiakasta vaivaamatta.

Älä vastaa kuskille, älä maksa. Ehkä kuski oppii tilanteesta jotain.

Sinun mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä. Palvelun saaja on velvollinen maksamaan saamastaan palvelusta. Tästä oli aikoinaan kädenvääntöä erään ravintolan tapauksessa. Maksupäätteessä oli joku vika ja laskut eivät veloittuneetkaan asiakkaiden tileiltä. Asiakkaat tuohtuivat kun laskuja vaadittiin kuukausien päästä maksettaviksi ja päätös oli tyly. Maksupäätteen toimimattomuus ei poista asiakkaan velvollisuutta maksaa lasku.

Vierailija
22/23 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi soittaa sopiakseen laskun lähetyksestä, kun ei kerran ole tililtä lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin jos siitä tapahtumasta olisi alle kuukaus. Mutta että kolme kuukautta? Joo ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän