Olen perheenäiti ja rakastunut toiseen perheenäitiin!
Kommentit (68)
Apua, voiko näin tapahtua ihan heterolle? Kai sinulla ja sillä toisella naisella on edes joskus ollut kiinnostusta samaa sukupuolta kohtaan?
Voisihan se olla hauskaa. Pahastuisiko miehesi jos viettäisit romanttisia öitä naisen kanssa? Voisin kuvitella oman mieheni ensin suhtautuvan positiivisesti ja myöhemmin negatiivisesti kun tajuaisi asian todella.
Mistä tämä ihastus alkoi? Oletko haaveillut hotelliyöstä tai muusta hänen kanssaan?
En ole ap mutta voi tapahtua. Olin 44v kun uusi ystävä tuli elämääni, sinkku ja mjnä erotilanteessa. Niin hyvää ystävää en ole koskaan saanut niin nopeasti. Tästä nyt vuosi ja ollaan nyt myös rakastavaisia. En ole ikinä ennen ollut naisen kanssa ikä hänkään, ja todettu että tämä on parasta mitä tapahtunut piiiiitkäään aikaan. Se tunne, rakkaus, läheisyys, lämpö, aitous jne. Nautin täysillä, mutta salassa, kukaan ei tiedä tästä. Yleiseti ollaan vain hyviä ystäviä.
Minä olen aina ollu MYÖS naisiinpäin, ei oo niin justiinsa.
Naisystäväni ei ikinä ennen...
ap
Täällä yx perheenäiti joka erosi (muista syistä) ja nyt suhteessa naisen kanssa. Hän on upea, parasta mitä mulle tapahtunut pitkään aikaan. Kukaan ei kyllä tiedä tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me kumpikin olemme edelleen niitä perheenäitejä, lapset ala-asteikäisiä.
Tunteita on toisiamme kohtaan, vielä emme ole mitenkään "pitkälle" menneet, mutta läheisyyttä kyllä on. Näin vanhemmalla iällä tiedän, että nainen on se, kenen kanssa haluan olla. Kyllä me puhumme asioista.
Vaikea sanoa mitä tuleman pitää.
ap
Muistathan kuitenkin AP, että ennen kuin/jos suhteenne tuon toisen naisen kanssa syvenee, on teidän molempien moraalinen velvollisuus lopettaa nykyiset parisuhteenne. Pettäminen puolison selän takana on rumaa ja väärin, oli sitten uusi rakkaus nainen tai mies.
Moraali ei ole noin yksinkertainen asia, eikä siinä ole ensisijaisesti kysymys ihmisen puhtaudesta, vaan kaikkien näkökulman huomioimisesta. Pidän neuroottisena ihmistä, joka mieluummin hajottaa perheensä ensin varmuuden vuoksi, jotta ei vain pettäisi ketään. Pettämistä kun on monenlaista, ja tuossa kyllä pettää sen perheensä, kun on valmis vaihtamaan sen pelkkään haavekuvaan. Joskus rumaa ja väärin saattavat olla eri asioita.
Ymmärrän niin hyvin. Itsekin ihastuin naiseen neljänkympin teinoilla. Naisen kanssa on vaan niin paljon helpompi olla samalla aaltopituudella. Se empatia, hellyys, "äidillisyys"... en ole löytänyt vastaavaa miesten kanssa.
44:lle kysymys- oletko vielä hänen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Et ole rakastunut, mutta haluat vain kokeilla seksiä naisen kanssa ja miehesi varmasti hyväksyy sen.
Jotain on kai jäänyt nuorena kokeilematta, jos yli nelikymppisenä alkaa lepakoksi.
No en toki voi kaikkien puolesta puhua, mutta minusta tämä luonnollinen kehitys menee niin että tyttörakkauden ja kokeilujen aika on teininä itselläni se vaihe meni ohi jo lukiossa ja itsestäni ja tyttökumppaneistani on tullut perheenäitejä ja ihan heteroita.
Jos tuo kehitysvaihe jää väliin, niin sen löytää myöhemmin edestään.
Moni tuttuni, jotka saivat lapsensa nuorina, etteivät yli 18 vuotiaana ehtineet juuri bilettämään, kun perheenäidin arki alkoi ovat sitten myöhemmin yrittäneet saada vahingon takaisin, en tiedä että miten huonolla menestyksellä, mutta ainakin huonoin seurauksin. Äiti joka bilettää kuin parikymppinen sinkku ei ole kovin hyvä äiti.
On tutkittu että kaikki naiset ovat vähän bi-henkisiä, eli puhdasta heteronaista ei ole löytynyt. Alastomia tai vähäpukeisia ihmisten kuvia näyttäessä naiset reagoivat samalla tavoin miesten ja naisten kuviin, kun taas suuri osa miehistä, ei reagoinut miesten kuviin.
Tämä selittää miksi naistenlehtien kuvitus on mitä on.
Rakkaus toiseen naiseen on parasta, mitä minulle on sattunut. Samanlaisen kanssa on niin hyvä olla.
Samaa mieltä kun ed MUTTA naiseni pelkää lesboutta, tai lähinnä muiden reaktiota.
Amen