Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perheenäiti ja rakastunut toiseen perheenäitiin!

Vierailija
21.09.2016 |

Hän on ihana! :)

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita?

Tuliko suhdetta?

Vierailija
2/68 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin kahvit vääräänkurkkuun😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän tuntee sinua kohtaan? Missä ja miten tapasitte?

Vierailija
4/68 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän tuntee sinua kohtaan? Missä ja miten tapasitte?

Ystäviä ollaan lasten kautta. Eiköhän tunteet oo molemminpuoliset :)

ap

Vierailija
5/68 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä. Olette? Entä minkä ikäisiä lapsenne ovat?

Vierailija
6/68 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sniff, kaunista:)

Vierailija
7/68 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap...tiedän just mitä tarkoitat. Minulla suhde toiseen äitiin (vaikka meidän lapset aikuisia jo, ollaan 40+, mun nuorin 13v) enkä ole ikinä edes tiennyt että olen bi-. Uusi ystävä josta tuli jotain muuta keskellä mun eroprosessi. Meillä ollut seksisuhde nyt 6kk ja hän asuu mun kanssa mahd usein kun lapseni ei täällä. Tiedän just se tunne, kuinka ihana kaunis ja hieno ihminen hän onkaan. Meillä niin hauskaa yhdessä, hänen tapa katsella ja koskettaa mua...huhu... mitä tämä sun nainen tuntee? Oletteko puhuneet asiasta? Olisitko valmis jatkamaan hänen kanssa? Joku päivä nämä kysymykset voivat olla ajankohtaisia kun peli jatkuu...mitä sitten teet?

Vierailija
8/68 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me kumpikin olemme edelleen niitä perheenäitejä, lapset ala-asteikäisiä.

Tunteita on toisiamme kohtaan, vielä emme ole mitenkään "pitkälle" menneet, mutta läheisyyttä kyllä on. Näin vanhemmalla iällä tiedän, että nainen on se, kenen kanssa haluan olla. Kyllä me puhumme asioista.

Vaikea sanoa mitä tuleman pitää.

ap

Vierailija
9/68 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä. Olette? Entä minkä ikäisiä lapsenne ovat?

40+ ja kouluikäiset lapset

ap

Vierailija
10/68 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rakkaus keskenään on hieno lämmin ja aito.

Vierailija
11/68 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteita on toisiamme kohtaan, vielä emme ole mitenkään "pitkälle" menneet, mutta läheisyyttä kyllä on. Näin vanhemmalla iällä tiedän, että nainen on se, kenen kanssa haluan olla. Kyllä me puhumme asioista.

ap

Muistathan kuitenkin AP, että ennen kuin/jos suhteenne tuon toisen naisen kanssa syvenee, on teidän molempien  moraalinen velvollisuus lopettaa nykyiset parisuhteenne. Pettäminen puolison selän takana on rumaa ja väärin, oli sitten uusi rakkaus nainen tai mies.

Vierailija
12/68 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Muistathan kuitenkin AP, että ennen kuin/jos suhteenne tuon toisen naisen kanssa syvenee, on teidän molempien  moraalinen velvollisuus lopettaa nykyiset parisuhteenne. Pettäminen puolison selän takana on rumaa ja väärin, oli sitten uusi rakkaus nainen tai mies.

Muistan kyllä. Elämä vaan ei ole niin pirun simppeliä aina eikä asiat muutu hetkessä.

ap

Vierailija
13/68 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Ap, mitä olet ajatellut JOS tämä toinen olisi valmis eroamaan ja olemaan suhteessa kanssasi?

Vierailija
14/68 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ennen kuin menee yhtään pidemmälle. Ajattele sitä 13-vuotiasta. Murrosikäisten vanhempien avioerot ei ole helppoja. Etenkään jos äiti muuttuu lesboksi tai isä homoksi. Et ymmärrä millaiseksi naurunalaiseksi hän joutuisi koulussa

Vierailija
15/68 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ala-asteikäisiähän lapsesi ovat mutta silti ajattele heitä. Onko naisesi sen arvoinen että pitää koti rikkoa ja altistaa kiusaamiselle?

Vierailija
16/68 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole rakastunut, mutta haluat vain kokeilla seksiä naisen kanssa ja miehesi varmasti hyväksyy sen.

Vierailija
17/68 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naurunalaiseksi" koulussa? Sepä tyhmä oletus. On monta perhettä missä tästä puhuttu, ja tuotu esiin että perheitä on erilaisia. Uskon ja toivon että mun lapset eivät ikinä tuomitsisi erilaisuutta, kaikki tavat on sallittuja, tärkein asia on rakkaus. Jos se on aitona olemassa lapsetkin voivat hyvin.

Vierailija
18/68 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
19/68 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä lähden tänään tukholmaan mun naisystävän kanssa (eli "lesboja" joo ollaan). Nautitaan, kaikinpuolin. Meille molemmille tämä uusi maailma kun vain miesten kanssa ennen oltu enkä edes mmärtänyt että näin voi käydä ja näin ihanaa voi olla. Hän on upea hieno kaunis lämmin ihana ihminen. Olkaa onnellisia naiset, ei ole väliä onko se miehen tai naisen kanssa, kunhan voitte hyvin.

Vierailija
20/68 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni joka vaihtanut naiseen ovat sanoneet että suhde paljon helpompi ja rauhallisempi.