Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehetkö vain ovat kiinnostuneita alastomista naisista? (Ei päinvastoin).

mies 42v
21.09.2016 |

Olen seurannut näitä juttuja täällä ja yleensäkin elämässä. Pitääkö paikkansa, että naisia ei kiinnosta katsella alastomia miehiä ja heidän sukukalleuksiaan? Ajatellaan vaikka tuota juttua, että naissiivoajia voi käyttää miesten puolella uimahallien pesu- ja pukutiloissa. Ja sitten taas mies on oletusarvoisesti tirkistelijä joka ei muuta tee kun katselee alastomia naisvartaloita.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 42v kirjoitti:

Olen seurannut näitä juttuja täällä ja yleensäkin elämässä. Pitääkö paikkansa, että naisia ei kiinnosta katsella alastomia miehiä ja heidän sukukalleuksiaan? Ajatellaan vaikka tuota juttua, että naissiivoajia voi käyttää miesten puolella uimahallien pesu- ja pukutiloissa. Ja sitten taas mies on oletusarvoisesti tirkistelijä joka ei muuta tee kun katselee alastomia naisvartaloita.

Kyllä minä olen ainakin nähnyt siivoojia, jotka ihan avoimesti katsovat miesten penikset pukuhuoneessa. Nuoret tytöt yleensä häveliäämpiä ja koittavat pitää katseen ylhäällä joskus jopa hieman punastellen kun komea mies tulee vastaan.

Vierailija
22/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimollani oli kavereita käymässä ja olivat menossa tyttöjen kanssa viettämään iltaa. En juurikaan viettänyt aikaa heidän kanssaan, koska heillä oli selvästi tyttöjen ilta. Tulin saunasta keittiöön pyyhe lanteilla hakemaan vettä ja jokainen nainen olohuoneessa kääntyi katsomaan.

Täysin paskaa tuo, että naiset eivät ole kiinnostuneita miesten vartaloista. Pitää varmasti paikkaansa jos kyseessä on ihan eri ikäryhmän edustajat ja epäviehättävät miehet, mutta jos kyseessä on saman ikäiset ja edes jonkin verran komeat, niin kyllä naiset todellakin tsekkaavat kropan tai ainakin haluaisivat niin tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit heittänyt pyyhkeen pois ja olisitte pitäneet kunnon orgiat, mieti.... sinä ja monta alastonta naista muhimassa yhdessä....

Vierailija
24/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen 37v. kirjoitti:

miespuolinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vähän vilkuilisin miesten alastomia vartaloita. Ne kiinnostavat ja joskus kiihottavatkin (aivan niin kuin uskoisin alastoman naisen kiihottavan joskus miestä). Pystyisin kuitenkin käyttäytymään asiallisesti ja hoitamaan työni ja kyllä mieskin siihen pystyy. Eli tuo sääntö, että vain naissiivoojia käytetään on mielestäni väärin.

olen kanssasi täysin samaa mieltä. kai sitä vähän alastomia tyttöjä vilkuilisin siivotessani, mutta tuskin isommin kiihottuisin. Työ ja erotiikka on pidettävä erillään. yksi asia mihin varmasti kiinnittäisin huomiota alastomissa naisten ja tyttöjen vartaloissa olisi häpykarvoitus. Olen kuullut, että yhä useammat naiset ajelevat sen pois nykyään, ja jopa teinitytöt. Kertokaa minulle pitääkö se paikkansa, kun en nyt oikeaasti pääse niitä nakemään kun en siivoile naisten pesutiloissa. Ihan mielenkiinnosta haluisin tietää. Kertokaa tytöt please. ?

Kyllä se nykyään on aika tasan, puolet posliineja, puolella ainakin jonkin mallinen kolmio . Eniten huolettaa se, että ihan teinityttöjä näkee posliiniksi ajeltuna. Luulisi nuoriksi tytöiksi mutta kun on rinnat jo kasvaneet...Liekö teinipoikien painostuksesta tehneet sen ?

Kyllä, olen kuullut, että nuoret miehet haluavat tyttöystävänsä ajelevan karvat pois, varmaan suuseksin takia..sääliksi käy tyttöparkoja :(

Vierailija
25/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakaan eivät tuntemattomat alastomat miehet kiinnosta ollenkaan. Ne ovat yhtä epäkiinnostavia kuin muovinuket. Kiinnostun miehen vartalosta vasta sitten, jos pidän hänestä ihmisenä.  -N50

Siis rinnastat alastoman miehen muovinukkeen ?? Sinulla ei taida oikein olla nuo sukupuolihormoonit kohdallaan ?

Yksinkertainen kysymys. Jos näet alastoman vieraan miehen peniksen, katsotko vai et ?

Lepotilassa olevassa peniksessä ei ole juuri mitään katsottavaa.

Tuo ei oikein voi pitää paikkaansa, koska kyllähän miehetkin hakevat katseellaan naisten jalkovälistä sitä pientä halkiota, joka on usein sekin vetäytynyt pyllyn seudulle piiloon ja vain vatsanahkaa on näkyvissä. Miehellä on sentään paljon liikkuvia osia; kivespussikin melko monimutkainen kokonaisuus.

Se että sinä et halua katsoa jotain on eri asia kuin ettei olisi katsottavaa. Omiin mielipiteisiin on lupa, mutta ei omiin faktoihin.

Vierailija
26/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin käännyn katsomaan, jos huoneeseen tulee joku uusi, olipa se pikkulapsi tai putkimies tai naapurin koira. Ei se tarkoita seksuaalista kiinnostusta. Alastomasta miehestä vilkaisen kokonaisvaikutelman, mutta penikset ovat lähes kaikki tavalla tai toisella rumia ja omituisia. Vasta sitten, jos olen ihastunut mieheen, hänen vartalonsa alkaa kiinnostaa. -nainen

Vierailija
27/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes kovin kiinnostunut alastomista naisista. Näytätte viehättävämmiltä ja eroottisemmiltä kun teillä on hivenen jotain sensuellia päällä.

M

Pitkät sukat ja sukkanauhaliivit näyttävät aika hyviltä.

En osaa selittää miksi niin on, mutta niin vain on.

Vierailija
28/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä todellakin alaston mies kiinnostaa, mutta en kyllä ihan helposti kiihotu, aika hyvä vartalo pitää olla, ei mikään tavis todellakaan. Ja tällä en tarkoita, ettenkö pitäisi myös tavallisista miesvartaloista ja kumppanin vartalolla ei hirveän suurta merkitystä ole, kunhan nyt on aikalailla ok ja kiihotun omasta kumppanista siitä huolimatta. Mutta jos ihan katselusta puhutaan, niin kauan pitää alastonta miestä tuijotella, ennenkuin kiihottaa. En missään tapauksessa alkaisi uimahallin siivoojaksi! Ja on minusta aika käsittämätöntä, että naiset siivoavat miestenkin puolella.

Vierailija
29/65 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin käännyn katsomaan, jos huoneeseen tulee joku uusi, olipa se pikkulapsi tai putkimies tai naapurin koira. Ei se tarkoita seksuaalista kiinnostusta. Alastomasta miehestä vilkaisen kokonaisvaikutelman, mutta penikset ovat lähes kaikki tavalla tai toisella rumia ja omituisia. Vasta sitten, jos olen ihastunut mieheen, hänen vartalonsa alkaa kiinnostaa. -nainen

Penikset rumia ja omituisia ? Ootko itse katsonut alapäätäsi peilillä. Ne vasta rumia ovat, kellä liian suuret häyhuulet, kellä liian pienet, kellä rumasti eripariset huulet lerpattaa siellä....Olen nähnyt niitä lompsia tuhansia, mutta vain harvoja täydellisen kauniita ja sopusuhtaisia. Sellaisista kyllä kiihotun...

Vierailija
30/65 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä enemmänkin vaivaannun, kun näen alastoman vieraan miehen, enkä halua katsella hänen penistään. Mut on myös kasvatettu niin tiukkapipoisesti, että vieraat miehet eivät saa nähdä mua alasti. Tästä oon päässyt yli. Suurin osa miehistä on alastoman naisen nähnyt, ja tämän ikäisenä sillä ei ole kauheasti väliäkään.N48

Vierailija
31/65 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottuminen alastoman miehen näkemisestä riippuu niin monesta asiasta. Millaisella mielellä olen, missä vaiheessa kuukautiskiertoa olen, milloin olen saanut viimeksi penistä jne.

Ei me naiset olla samanlaisia kuin meihet, joilla muna paisuu heti, kun jonkinlaisen  reiän näkevät. Naisilla näet on myös tunteet ja aivot.

Vierailija
32/65 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin ihan mielelläni katselen alastomia miesvartaloita.

Vierailija
33/65 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä enemmänkin vaivaannun, kun näen alastoman vieraan miehen, enkä halua katsella hänen penistään. Mut on myös kasvatettu niin tiukkapipoisesti, että vieraat miehet eivät saa nähdä mua alasti. Tästä oon päässyt yli. Suurin osa miehistä on alastoman naisen nähnyt, ja tämän ikäisenä sillä ei ole kauheasti väliäkään.N48

Mistä olet päässyt yli ? Siis voit nykyään katsella alastonta penistä vaivaantumatta, ja haluat että sinut nähdään alasti vai ?

Vierailija
34/65 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penikset rumia ja omituisia ? Ootko itse katsonut alapäätäsi peilillä. Ne vasta rumia ovat, kellä liian suuret häyhuulet, kellä liian pienet, kellä rumasti eripariset huulet lerpattaa siellä....Olen nähnyt niitä lompsia tuhansia, mutta vain harvoja täydellisen kauniita ja sopusuhtaisia. Sellaisista kyllä kiihotun...

Kyllä vittu on tosi ruma kun sitä tarkemmin katselee..siksi haluankin panna pimeässä...

Vierailija
35/65 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava idea !

Vierailija
36/65 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 16v kirjoitti:

Ei tarttenut kuin vilkaista, niis jo mälli lensi...

no ootpa herkkä laukeamaan

Vierailija
37/65 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on silmäänpistävän komea kroppa, niin kyllä minä sen noteeraan. Parhaalta se kuitenkin näyttää valkoisessa t-paidassa ja hyvin istuvissa farkuissa.

Jos näkisin vieraan miehen alasti niin todennäköisesti katsoisin vaistomaisesti myös penistä, mutta vaikea kuvitella että se herättäisi minkäänlaista kiinnostusta, kiihotuksesta puhumattakaan.

Suurin osa uimahallissa käyvistä miehistä on taviksia tai jopa huonokroppaisia, joten en kyllä kokisi pienintäkään mielenkiintoa päästä heitä tirkistelemään. Ei sillä että kokisin tarvetta päästä tirkistelemään hyväkroppaisiakaan, kyse on siis todellakin vain vaistomaisesta katsomisesta silloin kun jotain todella silmiinpistävän komeaa on tarjolla.

Sitten vielä naiset ihmettelee miksi miehet ei halua enää seksiä. Kuka mies haluaa seksiä henkilön kanssa joka ei pidä miehen kroppaa seksikkäänä ja kiihotu sen näkemisestä?

Vierailija
38/65 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pussy spesialisti kirjoitti:

Nämä vasta kauniita ovat..

http://www.younghairypussypics.com/closeup/

kieltämättä...mutta kovin karvaisia ?

Niinhän ne pitääkin olla. Aikuisella naisella on pillukarvat

Vierailija
39/65 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottuminen alastoman miehen näkemisestä riippuu niin monesta asiasta. Millaisella mielellä olen, missä vaiheessa kuukautiskiertoa olen, milloin olen saanut viimeksi penistä jne.

Ei me naiset olla samanlaisia kuin meihet, joilla muna paisuu heti, kun jonkinlaisen  reiän näkevät. Naisilla näet on myös tunteet ja aivot.

Aivot? Missä muka naisilla sellainen on?

Vierailija
40/65 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei kiinnosta edes nähdä miestä alasti. Miehiä taas kiihottaa melkein joka asia mitä nainen tekee. Jopa kuseminen.