Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehetkö vain ovat kiinnostuneita alastomista naisista? (Ei päinvastoin).

mies 42v
21.09.2016 |

Olen seurannut näitä juttuja täällä ja yleensäkin elämässä. Pitääkö paikkansa, että naisia ei kiinnosta katsella alastomia miehiä ja heidän sukukalleuksiaan? Ajatellaan vaikka tuota juttua, että naissiivoajia voi käyttää miesten puolella uimahallien pesu- ja pukutiloissa. Ja sitten taas mies on oletusarvoisesti tirkistelijä joka ei muuta tee kun katselee alastomia naisvartaloita.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä ole kiinni, vaan siitä miten päin raiskaus lähes aina tapahtuu.

Vierailija
2/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakaan eivät tuntemattomat alastomat miehet kiinnosta ollenkaan. Ne ovat yhtä epäkiinnostavia kuin muovinuket. Kiinnostun miehen vartalosta vasta sitten, jos pidän hänestä ihmisenä.  -N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se siitä ole kiinni, vaan siitä miten päin raiskaus lähes aina tapahtuu.

Miten tämä liittyy aiheeseen ? Käsittääkseni ei ollut kyse raiskauksista vaan yleisestä mielenkiinnosta katsella vastakkaisen sukupuolen sukupuolielimiä ?

Vierailija
4/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakaan eivät tuntemattomat alastomat miehet kiinnosta ollenkaan. Ne ovat yhtä epäkiinnostavia kuin muovinuket. Kiinnostun miehen vartalosta vasta sitten, jos pidän hänestä ihmisenä.  -N50

Taidat olla aika normaali nainen...tunnistan tuosta itseni.

Vierailija
5/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis rinnastat alastoman miehen muovinukkeen ?? Sinulla ei taida oikein olla nuo sukupuolihormoonit kohdallaan ?

Vierailija
6/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes kovin kiinnostunut alastomista naisista. Näytätte viehättävämmiltä ja eroottisemmiltä kun teillä on hivenen jotain sensuellia päällä.

M

Vierailija
7/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes kovin kiinnostunut alastomista naisista. Näytätte viehättävämmiltä ja eroottisemmiltä kun teillä on hivenen jotain sensuellia päällä.

M

Mun mielestäni ei pidä yleistää. Eivät kaikki miehet ole kiinnostuneista ainoastaan alastomista naisvartaloista. Pitää olla jotain pääkopassakin...Ainakaan minua eivät alastomat bimbot kiihota.

Vierailija
8/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis rinnastat alastoman miehen muovinukkeen ?? Sinulla ei taida oikein olla nuo sukupuolihormoonit kohdallaan ?

Yksinkertainen kysymys. Jos näet alastoman vieraan miehen peniksen, katsotko vai et ?

Vierailija
9/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on silmäänpistävän komea kroppa, niin kyllä minä sen noteeraan. Parhaalta se kuitenkin näyttää valkoisessa t-paidassa ja hyvin istuvissa farkuissa.

Jos näkisin vieraan miehen alasti niin todennäköisesti katsoisin vaistomaisesti myös penistä, mutta vaikea kuvitella että se herättäisi minkäänlaista kiinnostusta, kiihotuksesta puhumattakaan.

Suurin osa uimahallissa käyvistä miehistä on taviksia tai jopa huonokroppaisia, joten en kyllä kokisi pienintäkään mielenkiintoa päästä heitä tirkistelemään. Ei sillä että kokisin tarvetta päästä tirkistelemään hyväkroppaisiakaan, kyse on siis todellakin vain vaistomaisesta katsomisesta silloin kun jotain todella silmiinpistävän komeaa on tarjolla.

Vierailija
10/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen kysymys. Jos näet alastoman vieraan miehen peniksen, katsotko vai et ?

Lepotilassa olevassa peniksessä ei ole juuri mitään katsottavaa.

Vierailija
11/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on silmäänpistävän komea kroppa, niin kyllä minä sen noteeraan. Parhaalta se kuitenkin näyttää valkoisessa t-paidassa ja hyvin istuvissa farkuissa.

Jos näkisin vieraan miehen alasti niin todennäköisesti katsoisin vaistomaisesti myös penistä, mutta vaikea kuvitella että se herättäisi minkäänlaista kiinnostusta, kiihotuksesta puhumattakaan.

Suurin osa uimahallissa käyvistä miehistä on taviksia tai jopa huonokroppaisia, joten en kyllä kokisi pienintäkään mielenkiintoa päästä heitä tirkistelemään. Ei sillä että kokisin tarvetta päästä tirkistelemään hyväkroppaisiakaan, kyse on siis todellakin vain vaistomaisesta katsomisesta silloin kun jotain todella silmiinpistävän komeaa on tarjolla.

Sitä minä ihmettelen miten naiset vain vaistomaisesti vilkaisevat ja sitäkin vain silloin kun on jotain poikkeuksellista nähtävää. Miehillä samaa sanotaan tirkistelyksi.

Vierailija
12/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minä ihmettelen miten naiset vain vaistomaisesti vilkaisevat ja sitäkin vain silloin kun on jotain poikkeuksellista nähtävää. Miehillä samaa sanotaan tirkistelyksi.

Vaistomaisesti vilkaiseminen ja tirkisteleminen ovat kaksi totaalisen eri asiaa.

http://www.suomisanakirja.fi/tirkistell%C3%A4

Vierailija
13/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepotilassa olevassa peniksessä ei ole juuri mitään katsottavaa.

Eli siis erektiossa olevaa penistä katsoisit ?

Vierailija
14/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksesta en tiedä, mutta tuo uimahallisiivoushomma johtuu vain ja ainoastaan siitä, että naiset nostaisivat mekkalan miessiistijästä, mutta miehet eivät naissiistijästä. Kyse on siis enemmänkin siitä, että kumpi sukupuoli on herkempi oman vartalonsa suhteen.

Vierailija
15/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuksesta en tiedä, mutta tuo uimahallisiivoushomma johtuu vain ja ainoastaan siitä, että naiset nostaisivat mekkalan miessiistijästä, mutta miehet eivät naissiistijästä. Kyse on siis enemmänkin siitä, että kumpi sukupuoli on herkempi oman vartalonsa suhteen.

Siis naiset saavat katsella alastomia miehiä siivotessaan uimahallissa. Ja samat naiset nostavat mekkalan jos miessiivooja näkee heidät alasti ? Jokin nyt ei oikein täsmää tässä yhtälössä. Aikamoista kaksinaismoraalia naisilta. Savat katsella peniksiä, mutta heitä ei saa katsella alasti...ja tää on varmaan naisten mielestä sitä tasa-arvoa?

Vierailija
16/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset kiihottuvat enemmän toisten naisten vartaloista. Fakta.

Vierailija
17/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän vilkuilisin miesten alastomia vartaloita. Ne kiinnostavat ja joskus kiihottavatkin (aivan niin kuin uskoisin alastoman naisen kiihottavan joskus miestä). Pystyisin kuitenkin käyttäytymään asiallisesti ja hoitamaan työni ja kyllä mieskin siihen pystyy. Eli tuo sääntö, että vain naissiivoojia käytetään on mielestäni väärin.

Vierailija
18/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vähän vilkuilisin miesten alastomia vartaloita. Ne kiinnostavat ja joskus kiihottavatkin (aivan niin kuin uskoisin alastoman naisen kiihottavan joskus miestä). Pystyisin kuitenkin käyttäytymään asiallisesti ja hoitamaan työni ja kyllä mieskin siihen pystyy. Eli tuo sääntö, että vain naissiivoojia käytetään on mielestäni väärin.

olen kanssasi täysin samaa mieltä. kai sitä vähän alastomia tyttöjä vilkuilisin siivotessani, mutta tuskin isommin kiihottuisin. Työ ja erotiikka on pidettävä erillään. yksi asia mihin varmasti kiinnittäisin huomiota alastomissa naisten ja tyttöjen vartaloissa olisi häpykarvoitus. Olen kuullut, että yhä useammat naiset ajelevat sen pois nykyään, ja jopa teinitytöt. Kertokaa minulle pitääkö se paikkansa, kun en nyt oikeaasti pääse niitä nakemään kun en siivoile naisten pesutiloissa. Ihan mielenkiinnosta haluisin tietää. Kertokaa tytöt please. ?

Vierailija
19/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se alaston mies niin kaunis

Vierailija
20/65 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miespuolinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen kanssasi täysin samaa mieltä. kai sitä vähän alastomia tyttöjä vilkuilisin siivotessani, mutta tuskin isommin kiihottuisin. Työ ja erotiikka on pidettävä erillään. yksi asia mihin varmasti kiinnittäisin huomiota alastomissa naisten ja tyttöjen vartaloissa olisi häpykarvoitus. Olen kuullut, että yhä useammat naiset ajelevat sen pois nykyään, ja jopa teinitytöt. Kertokaa minulle pitääkö se paikkansa, kun en nyt oikeaasti pääse niitä nakemään kun en siivoile naisten pesutiloissa. Ihan mielenkiinnosta haluisin tietää. Kertokaa tytöt please. ?

Kyllä se nykyään on aika tasan, puolet posliineja, puolella ainakin jonkin mallinen kolmio . Eniten huolettaa se, että ihan teinityttöjä näkee posliiniksi ajeltuna. Luulisi nuoriksi tytöiksi mutta kun on rinnat jo kasvaneet...Liekö teinipoikien painostuksesta tehneet sen ?