Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tällä hetkellä markkinoiden paras puhelin?

Vierailija
20.09.2016 |

Kertokaa ja perustelkaa oma näkemyksenne. :-)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti Samsung, koska siihen saa ostettua uuden akun 20-30eurolla ja kännystä tulee kuin uusi. Käsittääkseni iphoneen ja sonyyn ei saa uutta akkua.

Vierailija
2/10 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia käyttänyt iPhonea ja nyt ostin Samsungin. Yllättävän helppo käyttää, ainoastaan sim-korttia oli jopa pienikätisen naisen  vaikea leikata ja saada paikalleen. Akku nyt kuluu aika äkkiä, mutta luultavasti kuluu kaikissa nykyisin,  mutta kyllä tykkään. Kyseessä A3 (2016 päivitetty versio). Kamera on hyvä.

Maksoi vähän vajaa 400 euroa. En raskinut ostaa Edgeä, koska näitä uusia kännyköitä on vaikea pitää kädessä, niin liukkaita ne ovat. Olen meinannut jo muutaman kertaa tiputtaa. IPhonen olen tiputtanut varmaan 10 kertaa eikä mitään ole sattunut, mutta uudet eivät luultavasti ole yhtä kestäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon kiinnosta mikä on markkinoiden paras. Sen sijaan kiinnostaa se missä hinta ja laatu kohtaa parhaiten. Tämä voisi olla esimerkiksi honor 7 lite jos haluaa Suomesta ostaa.

Vierailija
4/10 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia950.Toimii kuin junanvessa.

Vierailija
5/10 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa iphonen osto, koska siinä on liian vähän muistia, eikä siihen voi laittaa muistikorttia.

Myös tiedostojen siirto on todella kömpelöä (itunes on yksi huonoimmin käytettävistä ohjelmista, jonka olen nähnyt).

Vierailija
6/10 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaa iphonen osto, koska siinä on liian vähän muistia, eikä siihen voi laittaa muistikorttia.

Myös tiedostojen siirto on todella kömpelöä (itunes on yksi huonoimmin käytettävistä ohjelmista, jonka olen nähnyt).

Tämähän se on applen tuotteiden ongelma yleensäkin. Muokattavuus on heikkoa.

Vierailija
7/10 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1+3

Vierailija
8/10 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oneplus 3 tai Honor 7/8, siinäpä ne parhaan hinta-laatu -suhteen puhelimet noin pähkinänkuoressa.

Vierailija
9/10 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vuosia käyttänyt iPhonea ja nyt ostin Samsungin. Yllättävän helppo käyttää, ainoastaan sim-korttia oli jopa pienikätisen naisen  vaikea leikata ja saada paikalleen. Akku nyt kuluu aika äkkiä, mutta luultavasti kuluu kaikissa nykyisin,  mutta kyllä tykkään. Kyseessä A3 (2016 päivitetty versio). Kamera on hyvä.

Maksoi vähän vajaa 400 euroa. En raskinut ostaa Edgeä, koska näitä uusia kännyköitä on vaikea pitää kädessä, niin liukkaita ne ovat. Olen meinannut jo muutaman kertaa tiputtaa. IPhonen olen tiputtanut varmaan 10 kertaa eikä mitään ole sattunut, mutta uudet eivät luultavasti ole yhtä kestäviä.

Miksi ihmeessä ostit Samsungin A3-romun melkein 400 eurolla, kun huippuluurin Oneplus 3:n saa hintaan 399?

Sitäpaitsi Samsung Galaxy A3 (2016) maksaa Elisan kaupassa 249 euroa. Sinua on taidettu huijata, mistä ostit? Peru kauppa jos vielä voit.

Vierailija
10/10 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän OnePlussan luureita tai sit Samsung. Huawei ei ole myöskään pois suljettu, mutta niissä ei ole nykyään googlen palveluita...

Tässä oli joku juttu joka tuli vastaan myydyimmistä puhelimista.

https://www.diginyt.fi/oneplus-nousi-gigantin-myydyimpien-puhelimien-li…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi